Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karolina
Oferteo.pl
1
minuta
13 lip 08:55
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
6
minut
13 lip 09:00
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
TWÓJ ASYSTENT 24 jest firmą specjalizującą się w outsourcingu usług dla klientów różnych branż. Każdy projekt jest przygotowywany i prowadzony w sposób indywidualny, dopasowany do potrzeb Klienta, ...
Pracowałem z firmą TA 24 w kilku projektach. Bardzo dobra jakość wykonywanych usług, profesjonalizm, konkurencyjne ceny.
3
godziny
13 lip 12:08
Mamy 10 lat doświadczenia w branży dlatego pomożemy Ci w skuteczny sposób wypromować firmę, zdobyć uznanie wśród konsumentów, oraz sprzedać Twoje produkty, czy usługi. Stale podnosimy kwalifikacje naszego personelu, aby sprawnie mógł pokonywać stawiane przed nim wyzwania. Pamiętaj, że …”kto nie rozmawia ze swoimi klientami wkrótce nie ma nic do powiedzenia na rynku” - nasi ludzie, to ...
Usługa: Stworzenie Call center
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, szukamy firmy która może wycenić restrukturyzację callcenter który istnieje + dodatkowo dodanie AI Voice bota, podczas nieobecności.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-01
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Pozyskiwanie klienta na usługę abonamentową sektor...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, rolnicy
Wymagania dodatkowe: terminowe realizowanie zleceń
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Branża ubezpieczeń za życie, umawianie spotkań
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Portal Polskich Firm i Przedsiębiorstw
Nasza firma od ponad pół roku zajmuje się świadczeniem usług telemarketingowych w całej Polsce nie zależnie od branży...
|
GMINA WAŁBRZYCH - MIASTO NA PRAWACH POWIATU
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności podejmowanych działań oraz anal...
|
Transcom Worldwide Poland sp. z o.o.
Transcom WorldWide Poland jest częścią międzynarodowej korporacji zajmującej się outsourcingiem usług call/contact center, mającej 70 lokalizacji w 27 krajach, zatrudniającej ok 30,000 specjalistów obsługujących klientów w 33 językach. Polski oddział został założony w 2003 roku W...
|
Lockus sp. z o. o.
Usługi, które świadczymy to call-center, telemarketing, infolinia, obsługa klienta.
Realizujemy prace od...
|
Aquatal Polska Sp. z o.o.
Aquatal Polska Sp. z o.o. od ponad 30 lat pracuje nad sprostaniem rosnących potrzeb na wysokiej jakości czystą wodę, poprzez projektowanie, produkcję i sprzedaż szerokiej gamy systemów uzdatniania Wody. Posiadając obszerną wiedzę i duże doświadczenie w tej kwestii Aquatal jest jednym z międzynarodowych pionierów i...
|
Finspektrum Piotr Walczuk
Gwarantujemy ze swojej strony profesjonalne podejście do klienta, kompleksową obsługę przy jednoczesnym dbaniu o wybór najodpowiedniejszej oferty. Poprzez szczegółowy proces analizy każdego przypadku, wykorzystując wiedzę na temat ciągle zmieniających się preferowanych profili na rynku...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions, to marka tworzona przez doświadczonych praktyków branży Call/Contact Center. Jesteśmy firmą świadcząca usługi w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży wykorzystując Contact Center wielojęzykowe.Naszą siłą jest know how i niezmierzone pokłady sprawdzonych pomysłów na rozwiązania mające na celu zwiększenie...
|
xxxxxxx asdhauidhw
Prezesi, dyrektorzy zarządzający, managerowie sprzedaży i marketingu z którymi współpracujemy, stwierdzają że głównymi ich problemami są:
+ zwiększenie udziału w rynku
+ pozyskanie new sales leads
+ wzrost sprzedaży
+ zmniejszenie kosztów pozyskania klienta
A jak ta sytuacja...
|
Forsell Sp. z o.o.
ForSell Sp. z o.o. specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych strategii Business Process Outsourcing w zarządzaniu relacjami z klientami. Pod pojęciem Business Process Outsourcing rozumiemy oferowanie naszym zleceniodawcom zarówno w kraju jak i za granicą, najwyższej jakości w procesach tworzenia łańcucha wartości...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie informacyjne
Przyjmowanie...
|
TWÓJ ASYSTENT 24 jest firmą specjalizującą się w outsourcingu usług dla klientów różnych branż.
Każdy projekt jest przygotowywany i prowadzony w sposób indywidualny, dopasowany do potrzeb Klienta, według najwyższych standardów i trendów przyjętych na świecie.
Szczycimy się powiększającym się gronem stałych Klientów i...
|
Mamy 10 lat doświadczenia w branży dlatego pomożemy Ci w skuteczny sposób wypromować firmę, zdobyć uznanie wśród konsumentów, oraz sprzedać Twoje produkty, czy usługi.
Stale podnosimy kwalifikacje naszego personelu, aby sprawnie mógł pokonywać stawiane przed nim wyzwania.
Pamiętaj, że …”kto...
|
Liczba wyświetleń strony: 16 |