Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 609549

Zlecę wykonanie opracowanie i wdrożenie systemu sprzedaży online

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
E●●●●●● N●●●●●●●●
Tel:
58 ●●● ●● ●●  pokaż
E-mail:
n●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
S●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia dla programistów

Miejsce:     - powiat wejherowski, Pomorskie

Zlecę wykonanie opracowanie i wdrożenie systemu sprzedaży online.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - system zakłada stworzenie platformy integrującej przepływ produktów i zamówień miedzy systemem PC MARKET a amazon.com, ebay.de, allegro.pl, facebook.com, Ceneo.pl.

Elementy platformy i ich zadania - udostępnienie w formie odrębnej tabeli w bazie danych informacji o strukturze drzewa kategorii i o produkcie, udostępnienie tabeli porównawczej kategorii w PC MARKET połączonych z kategoriami serwisów, z którymi nastąpi połączenie np. Allegro, eBay, ustawienie unikalnego identyfikatora, pobieranie danych o zamówieniach ze zbiorczej bazy danych zamówień oraz przesyłanie do tej bazy zmian statusów zamówień, udostępnię historii aktualizacji stanów produktów w bazie na potrzeby aktualizacji stanów w systemie (oznaczenie datą dodania, usunięcia, zmiany ilości produktu w PCMARKET), udostępnienie tabeli porównawczej rozmiarów, ręczna konfiguracja form dostawy produktów w panelach poszczególnych serwisów w porozumieniu z formami dostaw w PCMARKET.


Eksport produktów do serwisów zewnętrznych – integracja z API, zarządzanie sklepem, integracja z systemem płatności online na potrzeby witryny , wysyłka aktualizacji stanu magazynowego produktu do PC MARKET, wysyłka zamówień ze skelpu do zbiorczej bazy danych zamówień, przyjmowanie aktualnych stanów magazynowych ze zbiorczej bazy danych zamówień, komunikat o błędzie dodania produktu do zewnętrznego serwisu.

Integrator Api Ebay, Allegro, Ceneo, Facebook, sklepu, zbiorcza baza danych zamówień, aplikacja mobilna, system pocztowy.

Oferta winna zawierać - pieczątkę firmową, datę sporządzenia oferty, adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
adres e-mail, czytelny podpis osoby uprawnionej ze strony oferenta do występowania w imieniu oferenta wraz z upoważnieniem, potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty firmy, tj. KRS, NIP, REGON, potwierdzone za zgodność z oryginałem zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS i US, wystawione z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia oferty.

Nr zapytania ofertowego: 609549

 
Skontaktuj się z tym Klientem