Zlecę wykonanie opracowanie i wdrożenie systemu sprzedaży online

2015-02-02
EN
Ewa N.
, Pomorskie
firma
Zaloguj się lub zarejestruj, aby złożyć ofertę
Miejsce
, powiat wejherowski, Pomorskie
Zlecę wykonanie opracowanie i wdrożenie systemu sprzedaży online. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - system zakłada stworzenie platformy integrującej przepływ produktów i zamówień miedzy systemem PC MARKET a amazon.com, ebay.de, allegro.pl, facebook.com, Ceneo.pl. Elementy platformy i ich zadania - udostępnienie w formie odrębnej tabeli w bazie danych informacji o strukturze drzewa kategorii i o produkcie, udostępnienie tabeli porównawczej kategorii w PC MARKET połączonych z kategoriami serwisów, z którymi nastąpi połączenie np. Allegro, eBay, ustawienie unikalnego identyfikatora, pobieranie danych o zamówieniach ze zbiorczej bazy danych zamówień oraz przesyłanie do tej bazy zmian statusów zamówień, udostępnię historii aktualizacji stanów produktów w bazie na potrzeby aktualizacji stanów w systemie (oznaczenie datą dodania, usunięcia, zmiany ilości produktu w PCMARKET), udostępnienie tabeli porównawczej rozmiarów, ręczna konfiguracja form dostawy produktów w panelach poszczególnych serwisów w porozumieniu z formami dostaw w PCMARKET. Eksport produktów do serwisów zewnętrznych – integracja z API, zarządzanie sklepem, integracja z systemem płatności online na potrzeby witryny , wysyłka aktualizacji stanu magazynowego produktu do PC MARKET, wysyłka zamówień ze skelpu do zbiorczej bazy danych zamówień, przyjmowanie aktualnych stanów magazynowych ze zbiorczej bazy danych zamówień, komunikat o błędzie dodania produktu do zewnętrznego serwisu. Integrator Api Ebay, Allegro, Ceneo, Facebook, sklepu, zbiorcza baza danych zamówień, aplikacja mobilna, system pocztowy. Oferta winna zawierać - pieczątkę firmową, datę sporządzenia oferty, adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, adres e-mail, czytelny podpis osoby uprawnionej ze strony oferenta do występowania w imieniu oferenta wraz z upoważnieniem, potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty firmy, tj. KRS, NIP, REGON, potwierdzone za zgodność z oryginałem zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS i US, wystawione z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia oferty.
Forma kontaktu
Telefon, Email, Czat
Liczba wyświetleń strony
593
Identyfikator zapytania
609549

Aby uzyskać dostęp do
danych Klienta załóż konto

Lub

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
do danych Klienta:

Formularz logowania do serwisu Oferteo. Użyj formularza, aby się zalogować. Naciśnij Escape, aby zamknąć okno.

Przypomnij hasło