Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
1
minuta
12 kwi 22:30
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
W Media System od prawie 10 lat z powodzeniem wspieramy naszych Klientów w pomnażaniu zysków i zwiększaniu efektywności prowadzonych działań. Świadczymy usługi Outsourcingu Call ...
Solidna firma, dobra współpraca. Polecam zainteresowanym powierzenie infolinii.
10
godzin
13 kwi 09:21
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
12
godzin
13 kwi 11:25
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
Usługa: Umawiane spotkań, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Umawianie 20 spotkań /tygoniowo na fotowoltaikę.
Woj.śląskie.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Interesuje mnie pozyskanie leadów do klientów zainteresowanych montażem instalacji fotowoltaicznych
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Osoby pewne siebie, zaangażowane. Praca w biurze.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Umawianie spotkań pod tematy ubezpieczeniowe.
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Firma EWB jest jednym z 12 autoryzowanych Partnerów handlowych firmy Orange Energia Sp. Z o.o. W dniu dzisiejszym został wprowadzony na rynek rewolucyjny produkt jakim są instalacje...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zakres czynności:- dwa stanowiska - obsługa połączeń przychodzących - sprzedaż - oferowanie usług (sprzedaż...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zakres czynności:- dwa stanowiska - obsługa połączeń przychodzących - sprzedaż - oferowanie usług (sprzedaż opaski monitorującej...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania...
|
BMHR Sp. z o.o.
Nasz zakres działania to usługi, doradztwo zawodowe i inwestycyjne. Realizujemy zlecenia od 2016.
Nasza firma obsługuje zlecenia z obszaru całej Polski....
|
MAXCORE Adrian Kowalczyk
Kim jesteśmy, dlaczego warto nam zaufać?
Osoby, które na co dzień pracują w firmie MAXCORE, to zespół ludzi wykonujących powierzoną sobie pracę z pasją i zaangażowaniem. Są to specjaliści, którzy...
|
"4EverNET Sp. z o.o.
Od 18 lat świadczymy usługi w zakresie Business Process Outsourcing w ramach Contact Center. Świadcząc nasze usługi wykorzystujemy wiele kanałów: telefon, chat, video, mail, MMS, SMS. Realizujemy zlecenia dla dużych firm i liderów rynku w branży ubezpieczeń, bankowości, telekomunikacji. Posiadamy duże, nowoczesne Call Center w Katowicach pracujące 6 dni w...
|
Polskie Linie Telefoniczne Sp. z o.o.
Jesteś producentem lub importerem? Świadczysz unikalne usługi?
Szukasz dodatkowego kanału zbytu?
Chcesz, aby Twoje produkty były dostępne dla twoich potencjalnych klientów ?
Sprawdź, dlaczego warto z nami współpracować
Dzięki współpracy z nami...
|
Portal Polskich Firm i Przedsiębiorstw
Nasza firma od ponad pół roku zajmuje się świadczeniem usług telemarketingowych w całej Polsce nie zależnie od branży...
|
DWS Pro
1) bazy danych - aktualizowane na bieżąco profilowane bazy danych klientów indywidualnych z całej Polski
2) leady sprzedażowe - pozyskujemy osoby...
|
ARCE Call Center
ARCE Contact Center – to międzynarodowa firma działająca na rynku od 2007 roku. Świadczymy usługi klientom małych, średnich i dużych firm: dla płacówek dyplomatycznych, agencjii marketingowych, banków, firm...
|
Halo Polska sp. z o.o.
Jesteśmy na rynku od 2016 roku. Nasza specjalność to usługi call center. Poszukujemy nowych klientów z terenu całej Polski. Realizujemy projekty inbound & outbound. Zdobyliśmy doswiadczenie w pracy dla międzynarodowej sieci...
|
M.Telecom, Marcin Stąsiek
Firma M. Telecom, Marcin Stąsiek istnieje na rynku od 5 lat. Mimo, że jesteśmy młodą firmą to możemy pochwalić się wieloma sukcesami. Jako jedni z nielicznych dostarczamy nowoczesne systemy telekomunikacyjne i usługi IT...
|
Studio Reklamy 11
Studio reklamy 11 jest firmą reklamowo-poligraficzno-telemarketingową.
Naszym klientom gwarantujemy pełen zakres usług w ramach szeroko rozumianej reklamy i promocji.Tworzymy wizerunek i markę od podstaw.
Pomagamy...
|
Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o.
Targetmarketing.pl to profesjonalne usługi call/contact center na najwyższym poziomie. Jesteśmy nowoczesną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Nasze doświadczenie budujemy od 25 lat. Dysponujemy własnym contact center,...
|
B.O.W. Infos
Naszym celem jest udzielanie pomocy klientom w zarządzaniu wierzytelnościami. Bogate doświadczenie, zdobyte przez lata praktyki oraz gruntowna wiedza pozwalają nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Nasza firma windykacyjna prowadzi działania związane z dochodzeniem należności konsumenckich,...
|
W Media System od prawie 10 lat z powodzeniem wspieramy naszych Klientów w pomnażaniu zysków i zwiększaniu efektywności prowadzonych działań.
Świadczymy usługi Outsourcingu Call Center.
Pracujemy dla liderów w swoich branżach opierając działanie o duże doświadczenie zarówno w kontaktach B2B jak i...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie informacyjne
Przyjmowanie...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak i potencjalnego...
|
Liczba wyświetleń strony: 24 |