Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Justyna
Oferteo.pl
4
minuty
10 lut 11:31
W branży contact center działamy już od 2008 roku. Ponad 13 lat na rynku zaowocowało unikalną znajomością potrzeb i oczekiwań partnerów. Wieloletnie doświadczenie i nieustanny rozwój oferty ...
Profesjonalna, rzetelna firma. Fachowa obsługa klienta. Polecam.
58
minut
10 lut 12:25
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
1
godzina
10 lut 12:40
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
BVT to spółka akcyjna o ugruntowanej pozycji na rynku z siedmioletnim doświadczeniem. Przez ten czas wypracowaliśmy własne schematy pracy, które w optymalny sposób pozwalają nam skutecznie działać w niemal każdej dziedzinie. Na bieżąco rozwijamy się i szukamy dogodnych rozwiązań dla naszych Klientów. ...
1
godzina
10 lut 12:41
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak ...
Firma terminowo wywiązuje się z umowy natomiast robi problemy z uwzględnieniem reklamacji.
1
godzina
10 lut 12:54
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zakres czynności:- dwa stanowiska - obsługa połączeń przychodzących - sprzedaż - oferowanie usług (sprzedaż opaski monitorującej TeleMED24)
Więcej...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Potrzebuję by zadzwoniono do ok 100 osób z listy, uczestniczyły w naszym...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy,...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Call4U
Oferuję usługi Call Center, bardzo mały zespół 3 osób co znacznie ograniczy koszty tej usługi. Jestem nową osobą na rynku,lecz posiadam wystarczające doświadczenie, ażeby zapewnić Państwu...
|
Ośrodek Szkolenia BHP Poznań Sp. z O.O.
Przeprowadzamy szkolenia wstępne i okresowe, szkolenia pracowników administracyjno-biurowych i robotniczych, szkolenia dla pracodawców i osób kierujących zespołami. Prowadzimy...
|
Simply Trade sp. z o.o.
Nasza oferta to profesjonalna analiza firmy, indywidualnie dopasowana do potrzeb. Celem jest zwiększenie przychodów, poprzez motywację pracowników jak i optymalizację procesów operacyjnych, administracyjnych i produkcyjnych.
Są ta sprawdzone idee, które polepszą w znaczący sposób działanie firmy. Efekty widoczne są już w krótkim czasie....
|
Videologo Daniel Ziemacki
Vlogo - Agencja Video Marketingowa.
Doradzamy i pomagamy firmom wyróżnić się na rynku wykorzystując video w strategii marketingowej.
Tworzymy profesjonalne materiały video dopasowane do strategii firmy.
Tj. spoty reklamowe, animacje 2d/3d, relacje z wydarzeń, filmy instruktażowe, filmy...
|
KEY.T
Firma KEY.T - telemarketing wyspecjalizowany głównie w branży farmaceutycznej.
Nasz zespół stanowią osoby posiadające szerokie, długoletnie (od 1992 roku) doświadczenie i kwalifikacje zawodowe związane z...
|
Cc one
Firma zajmuje się szeroko rozumianą obsługą projektów call center. W obecnej chwili prowadzimy projekty sprzedażowe ale także badawcze. Obszar działania obejmuje całą Polskę. Na ten moment prowadzone...
|
"4EverNET Sp. z o.o.
Od 18 lat świadczymy usługi w zakresie Business Process Outsourcing w ramach Contact Center. Świadcząc nasze usługi wykorzystujemy wiele kanałów: telefon, chat, video, mail, MMS, SMS. Realizujemy zlecenia dla dużych firm i liderów rynku w branży ubezpieczeń,...
|
ARTEM FUTURA PRZEMYSŁAW HOLOCHER
Firma Artem Futura od 2009 roku świadczy skuteczne usługi w zakresie:
-Bezpieczeństwa finansowego rodzin
-Planowania przyszłości na emeryturze
-Planowanie przyszłości Państwa dzieci
-Zabezpieczenia pracowników
-Ubezpieczeń samochodów, domów, czy mienia firmowego.
Reprezentujemy...
|
ZIELINET Wojciech Zieliński
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób fizycznych prowadzących własną działalność...
|
InvestSafe
1. Inwestycje związane z nieruchomościami (zabezpieczone nieruchomością 10% w skali roku
2. Usługi sprzątające (sprzątanie obiektów, biurowców, domów, mieszkań, sprzątanie po budowie, sprzątanie po remontach, sprzątanie nietypowe, sprzątanie zewnętrze, porządkowanie terenów, sprzątanie samochodów, czyszczenie tapicerek)
3. Pośrednictwo pracy...
|
W branży contact center działamy już od 2008 roku. Ponad 13 lat na rynku zaowocowało unikalną znajomością potrzeb i oczekiwań partnerów. Wieloletnie doświadczenie i nieustanny rozwój oferty produktowej jest gwarancją dostosowania do dynamicznie zmieniających się trendów branży outsourcingowej.
Przez okres kilkunasu lat wyspecjalizowaliśmy się w...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz...
|
BVT to spółka akcyjna o ugruntowanej pozycji na rynku z siedmioletnim doświadczeniem. Przez ten czas wypracowaliśmy własne schematy pracy, które w optymalny sposób pozwalają nam skutecznie działać w niemal każdej...
|
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak również stały monitoring efektywności podejmowanych działań, w tym przygotowywania raportów dla naszych Klientów....
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak i potencjalnego odbiorcy.
3. Badania rynkowe i...
|
Liczba wyświetleń strony: 41 |