Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karolina
Oferteo.pl
2
godziny
18 sty 21:39
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
13
godzin
19 sty 08:26
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
15
godzin
19 sty 10:02
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku. *Świadczymy usługi od 14 lat. *Projekty obsługiwane w trybie 24/7 *4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce. *Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym. *Nasz kadra to około 280 Konsultantów plus osoby koordynujące. *Menadżerowie z wieloletnim doświadczeniem oraz Trenerzy sprzedaży, którzy dostosowują rozwiązania do oczekiwań Partnerów ...
16
godzin
19 sty 11:02
Wykonujemy prace od 1994. Wykonamy dla Ciebie prace w zakresie takim jak call center, pakowanie materiałów reklamowych, coopaking, magazynowanie. Terenem naszej działalności jest cała Polska. Jesteśmy przekonani, iż będą Państwo usatysfakcjonowani z poziomu naszych usług. ...
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Poszukujemy osoby lub firmy do przeprowadzenia „próbnej” kampanii telemarketingowej.
Cel: pozyskanie sponsorów na konkurs dla dzieci i młodzieży.
Bazę danych dostarczamy.
W próbie chcemy skontaktować się z 500 firmami (100+400 -> 2...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: w...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Współpraca możliwa od zaraz.
Generowanie leadów z...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Szukam firmy...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: wykonanie 1000...
|
Usługa: Linia interwencji kryzysowej
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Umiejętność doradztwa osobom...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
WeTalking.pl
Firma We Talking to call center które tworzy zespół menagerów z wieloletnim doświadczeniem. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań oferujemy naszym klientom usługi na najwyższym poziomie
Dla...
|
Twój Asystent 24 Sp. z o.o.
TWÓJ ASYSTENT 24 jest firmą specjalizującą się w outsourcingu usług dla klientów różnych branż.
Każdy projekt jest przygotowywany i prowadzony w sposób indywidualny, dopasowany do potrzeb Klienta, według najwyższych standardów i trendów przyjętych na świecie.
Szczycimy się powiększającym się gronem stałych Klientów i Partnerów, dlatego wierzymy, że...
|
ZIELINET Wojciech Zieliński
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób fizycznych...
|
NOVUM AG Grzechnik Sp.j.
Firma NOVUM AG to sprawnie funkcjonujące call center. Siedziba nasze firmy znajduje się w Strzelcach Opolskich, województwo opolskie. Zajmujemy się obsługą klientów instytucjonalnych i podmiotów gospodarczych w zakresie...
|
Compol II Spółka z o.o.
Firma Compol2 Sp. zo.o. jest producentem rejestratorów rozmów telefonicznych o nazwie Corsac. Urządzenia te przeznaczone są do rejestracji na platformie PC rozmów telefonicznych lub radiotelefonicznych prowadzonych na łączach analogowych, radiowych lub...
|
INVEST point MARIUSZ JOSZ
Www.INVESTpoint.eu
Jeżeli zdecydowałeś się odwiedzić naszą stronę firmową, to już tylko krok dzieli Cię od poszerzenia horyzontów Twojego Przedsiębiorstwa !
Możemy zaoferować Państwa firmie:
- skuteczne wprowadzenie produktu lub usługi na rynek polski i zagraniczny,
- przejęcie realizacji zadań i funkcji marketingowych,
- badanie...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions, to marka tworzona przez doświadczonych praktyków branży Call/Contact Center. Jesteśmy firmą świadcząca usługi w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży wykorzystując Contact Center wielojęzykowe.Naszą siłą jest know how i niezmierzone pokłady sprawdzonych pomysłów...
|
RAMLO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Co robimy:
-drukujemy i projektujemy w 3D
-tworzymy strony WWW, strony wizytówkowe (landingpage), sklepy internetowe
-projektujemy wizytówki, ulotki, plakaty
-zdjęcia 360 (nieruchomości, wirtualny spacer, wirtualny kokpit)
-latamy i nagrywamy dronem...
|
Aquatal Polska Sp. z o.o.
Aquatal Polska Sp. z o.o. od ponad 30 lat pracuje nad sprostaniem rosnących potrzeb na wysokiej jakości czystą wodę, poprzez projektowanie, produkcję i sprzedaż szerokiej gamy systemów uzdatniania Wody. Posiadając obszerną wiedzę i duże doświadczenie w tej kwestii Aquatal jest jednym z międzynarodowych pionierów i...
|
Contact Solutions
Contact Solutions dołączył do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach. Wraz z pozostałymi spółkami SGP – Training & Consulting oraz...
|
Sanmarks sp. z o.o.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie...
|
Akme-Izabela Olszewska
Akme - to słowo pochodzące z języka greckiego - oznacza rozwój, twórcze myślenie, zmiany, maksimum możliwości, dojrzałość, sukces... Korzystając z znamienitej tradycji naszych przodków Centrum Rozwoju Psychoterapii i Szkoleń AKME poprzez nazwę obrało swój kierunek i misję działania.
Wspieramy współpracowników na wielu płaszczyznach, proponując...
|
IT Personal
Jesteśmy młodą firmą zajmującą się kompleksową obsługą informatyczną małych i średnich firm. Dostarczamy ekspercką wiedzę z zakresu nowych technologii, którą wykorzystujemy wdrażając i optymalizując systemy informatyczne w celu spełnienia Państwa oczekiwań. Indywidualne podejście,...
|
Perfektel Sp. z o.o.
Perfektel Sp. z o.o.
Prowadzimy profesjonalną obsługę klienta, telemarketing, telesprzedaż, kampanie wychodzące, infolinie i helpdesk. Współpracujemy między innymi z firmą Play – jednym z najszybciej rozwijających się operatorów sieci komórkowej w Polsce....
|
PHARMA-MED Piotr Łuczywek
Firma Pharma-Med System powstała w 2010 roku. Zajmuję się kompleksową opieką informatyczną przychodni zdrowia, ale nie tylko.
Moim głównym celem jest zrozumienie potrzeb klientów i zagwarantowanie najwyższej jakości usług spełniających oczekiwania klientów i wymogi określone przepisami prawa. Dążę do tego dbając o...
|
Snapcall
Snapcall to nowoczesna firma o stabilnych perspektywach rozwojowych, zajmująca się outsourcingiem procesów sprzedażowych (BPO – Business Process Outsorcing). Działamy w branży o ponad czterdziestoletniej tradycji, czerpiąc doświadczenie z historii i opracowując własne innowacyjne rozwiązania. Nasza kadra zarządzająca składa się z osób,...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych)....
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak...
|
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku.
*Świadczymy usługi od 14 lat.
*Projekty obsługiwane w trybie 24/7
*4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce.
*Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym.
*Nasz...
|
Wykonujemy prace od 1994.
Wykonamy dla Ciebie prace w zakresie takim jak call center, pakowanie materiałów reklamowych, coopaking, magazynowanie.
Terenem...
|
Liczba wyświetleń strony: 23 |