Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Marta
Oferteo.pl
27
minut
3 lip 17:11
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
3
dni
7 lip 09:13
Firma TIM Call Center została założona w 2003 roku. Zdobyte doświadczenie, innowacyjna wiedza oraz zaufanie Klientów sprawia, ze należymy do ścisłej czołówki firm świadczących usługi z zakresu telemarketingu, telefonicznej sprzedaży i obsługi Klienta na rynku Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Dzięki połączeniu umiejętności rozpoznawania potrzeb naszych Klientów, ambitnemu podejściu do stawianych ...
4
dni
8 lip 15:41
CallSpace.pl oferuje Państwu w pełni skalowalny outsourcing usług telemarketingowych. Oznacza to, że niezależnie od zapotrzebowania jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom i podjąć współpracę z Klientami poszukującymi zewnętrznych kanałów sprzedaży i wsparcia. Oferowane przez nas usługi obejmują szeroko pojęte pozyskanie Klientów(outbound), obsługę połączeń przychodzących(infolinię), obsługę ...
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klientka korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: branża energetyczna
Termin...
|
Usługa: telemarketing, sprzedaż abonamentu
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:...
|
Zlecę umawianie klientów na spotkania w celu podpisania umowy o współpracę w zakresie usług biurowych, asystenckich, a także windykacji należności i usług finansowych.
Jesteśmy zainteresowani także sprzedażą tych usług przez telefon.
Interesuje...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: organizacje
Wymagania dodatkowe: rozliczanie za efekt
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Zakres: umawianie spotkań z klientami zainteresowanymi...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Zakres prac: umawianie spotkań handlowych dla przedstawicieli, głównie sprzedaż produktów
Warunki brzegowe:
- spotkania umawiane w Łodzi,
- min. na 3 dni do przodu i maks. na 5-6 dni do przodu,
-...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Własna baza klientów. Umawianie spotkań do 5 dziennie
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu...
|
Zlecę umawianie spotkań z branży finansowej.
Nawiążę współpracę z małym call center.
Termin...
|
Zakres prac: przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii telemarketingowej B2B w regionie dwóch powiatów nowotarskiego oraz tatrzańskiego
1) Przygotowanie:
- ułożenie skryptów rozmów,
- obsługa kampanii,
- raportowanie procesu...
|
Polskie Linie Telefoniczne Sp. z o.o.
Jesteś producentem lub importerem? Świadczysz unikalne usługi?
Szukasz dodatkowego kanału zbytu?
Chcesz, aby Twoje produkty były dostępne dla twoich potencjalnych klientów ?
Sprawdź, dlaczego warto z...
|
TTC Training and Telemarketing Center - Mateusz Jemczura
Firma zajmuje się sprzedażą produktów bądź usług firm zewnętrznych w systemie Call Center. W dzisiejszych czasach sprzedaż przez telefon powoduje znaczne przyspieszenie sprzedaży produktu/usługi. Firma posiada wysoko wykształconą kadrę zarządzającą, która...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions, to marka tworzona przez doświadczonych praktyków branży Call/Contact Center. Jesteśmy firmą świadcząca usługi w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży wykorzystując Contact Center wielojęzykowe.Naszą siłą jest know how i niezmierzone pokłady sprawdzonych pomysłów na rozwiązania mające...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions – nowa marka na rynku usług call/contact center - została założona przez grupę pasjonatów z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym w polskich i międzynarodowych firmach z branży call/contact center. Wychowani i...
|
Call4U
Oferuję usługi Call Center, bardzo mały zespół 3 osób co znacznie ograniczy koszty tej usługi. Jestem nową osobą na rynku,lecz posiadam wystarczające doświadczenie, ażeby...
|
Serwkomp.pl
Serwkomp.pl - jesteśmy bezpośrednim partnerem użytkowników indywidualnych, biznesowych, dostarczającym innowacyjne technologie i usługi informatyczne.
Serwkomp.pl jest profesjonalnym dostawcą rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa sieci i systemów IT....
|
Scientific Services Sp. z o.o.
Scientific Services Sp. z o.o. od 10 lat jest centrum outsourcingowym dla wielu firm i instytucji w zakresie obsługi operacyjnej i obsługi działań marketingowych i telemarketingowych. Jesteśmy w grupie kapitałowej MNI S.A. notowanej...
|
PHARMA-MED Piotr Łuczywek
Firma Pharma-Med System powstała w 2010 roku. Zajmuję się kompleksową opieką informatyczną przychodni zdrowia, ale nie tylko.
Moim głównym celem jest zrozumienie potrzeb klientów i zagwarantowanie najwyższej jakości usług spełniających oczekiwania klientów i wymogi określone...
|
Crystal Call s.r.o.
Firma Crystal Call działa w branży outsourcingu kompleksowych usług kontaktowego centrum od roku 2004. Dzięki partnerskiemu podejściu do naszych kontrahentów, najnowocześniejszej technologii ale przede wszystkim profesjonalnemu podejściu...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz...
|
Firma TIM Call Center została założona w 2003 roku. Zdobyte doświadczenie, innowacyjna wiedza oraz zaufanie Klientów sprawia, ze należymy do ścisłej czołówki firm świadczących usługi z zakresu telemarketingu, telefonicznej sprzedaży i obsługi Klienta na rynku Europy...
|
CallSpace.pl oferuje Państwu w pełni skalowalny outsourcing usług telemarketingowych. Oznacza to, że niezależnie od zapotrzebowania jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom i podjąć współpracę z Klientami poszukującymi zewnętrznych kanałów sprzedaży i wsparcia.
Oferowane przez nas usługi obejmują szeroko pojęte pozyskanie...
|
Liczba wyświetleń strony: 261 |