Adam
Oferteo.pl
5
minut
21 gru 15:07
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
9
minut
21 gru 15:12
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku. *Świadczymy usługi od 14 lat. *Projekty obsługiwane w trybie 24/7 *4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce. *Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym. *Nasz kadra to około 280 Konsultantów plus osoby koordynujące. *Menadżerowie z wieloletnim doświadczeniem oraz Trenerzy sprzedaży, którzy dostosowują rozwiązania do oczekiwań Partnerów ...
18
godzin
22 gru 09:46
1.Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2.Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: Inna
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zaproszenia
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: poszukuję leadów dla moich sprzedawców fotowoltaiki. bardzo proszę o ofertę
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Chodzi o telefoniczną obsługę procesu zamówienia certyfikatu dla małych i średnich firm. Do CC trafi człowiek po wypełnieniu formularza - będziemy...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: organizacje
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zakres czynności:- dwa stanowiska - obsługa połączeń przychodzących - sprzedaż - oferowanie usług (sprzedaż opaski...
|
Usługa: Umówienie spotkań pod ubezpieczenia i inwestycje
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
TresCor sp. z o.o.
1.Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2.Obsługa i utrzymanie Klienta
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak i potencjalnego...
|
Siły Sprzedaży
Marka Siły Sprzedaży to zespół handlowców i menadżerów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu struktur handlowych. Przejmujemy na siebie zadania od budowania najprostszych relacji naszych klientów z potencjalnymi odbiorcami ich towarów i/lub usług, po budowanie wyprofilowanych działów handlowych o skomplikowanych...
|
Kontekst Agnieszka Micor
Wykonwywane przez naszą firmę usługi to pisanie m.in. artykułów, opisów, a nawet piosenek. Realizujemy prace od 2014.
Obsługujemy Klientów z...
|
Tandem 2000 Serwis Naprawa Komputerów Laptopów Netbooków Nawigacji GPS
Tandem 2000 zapewni Państwu pofesjonalną obsługę. Wieloletnie doświadczenie w branży IT oraz współpraca ze sprawdzonymi firmami gwarantują najwyższą jakość świadczonych usług. Celem naszej firmy jest stały rozwój, szybka oraz rzetelna obsługa a przede wszytskim zadowolenie klienta.
W...
|
Krystal Konrad Zwierzyński
Agencja reklamowa, dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, które pojawiają się na rynku wszystko co tworzymy jest robione na najwyższym poziomie. Nasze produkty cechują się przede wszystkim...
|
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości pion wPogotowiu.pl
Pogotowie komputerowe dla Warszawy i
opieka informatyczna dla firm
Bezawaryjność sprzętu i usługi IT są podstawą w funkcjonowaniu firmy bez strat i przestojów w działalności.
Naszym Klientom zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie IT
Specjalnie dla Klientów...
|
Interactive Tiger Jacolik Jacek
Instalacja i konserwacja central telefonicznych producentów m.in. Slican, Panasonic, Nec Philips, Elmeg, Platan, Tiptel (a także systemów bilingowych) oraz działających z nimi urządzeń końcowych (telefony, faxy, modemy, terminale płatnicze, bramki GSM, urządzenia VOiP).
Świadczę usługi doradcze z...
|
iFON.pl VARS Sp. z o.o
W Vars Sp. z o.o. od 2004 roku zajmujemy się dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Specjalizujemy się w usługach dostępnych w modelu SaaS (Software as a Service) gdzie jako medium dostępowe wykorzystywane są sieci IP w tym Internet.
Jako polski operator...
|
Ośrodek Szkolenia BHP Poznań Sp. z O.O.
Przeprowadzamy szkolenia wstępne i okresowe, szkolenia pracowników administracyjno-biurowych i robotniczych, szkolenia dla pracodawców i osób kierujących zespołami. Prowadzimy również...
|
Portal Polskich Firm i Przedsiębiorstw
Nasza firma od ponad pół roku zajmuje się świadczeniem usług telemarketingowych w całej Polsce nie zależnie od branży...
|
Foxir Sp.z o.o.
Firma Foxir Sp. z o.o. posiada wieloletnie doświadczenie w świadczeniu usług branży Call Center.
Chcąc rozwijać zakres świadczonych przez nas usług, pragniemy podjąć współpracę w zakresie prowadzenia...
|
emesz.pl Michał Szafrański
Jeżeli poszukujesz opracowania i wdrożenia kompleksowej i skutecznej strategii marketingowej to poświęć kilka chwil na poznanie Nas.
W dobie ciągłego poszukiwania klienta i oszczędności należy zadbać o to, aby Twoja marka była bardziej rozpoznawalna, produkty popularne, a wydatki na marketing i reklamę nie przekraczały efektów...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie...
|
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku.
*Świadczymy usługi od 14 lat.
*Projekty obsługiwane w trybie 24/7
*4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce.
*Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym.
*Nasz kadra to około 280 Konsultantów plus osoby koordynujące.
*Menadżerowie z wieloletnim doświadczeniem oraz Trenerzy...
|
1.Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2.Obsługa i utrzymanie Klienta
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być...
|
Dla Ciebie poprowadzimy:
Infolinię informacyjną: najlepsze źródło informacji na temat oferty Twojej firmy
Infolinię obsługową: kosztowo uzasadniona alternatywa dla Działu Obsługi Klienta
Infolinię techniczną: fachowe wsparcie dla...
|
Umawianie spotkań dla pośrednictw finansowych, specjalizujemy się w pozyskiwaniu klientów...
|
Obsługujemy kampanie wychodzące (outbound) czyli aktywną telesprzedaż, badania efektywności działań marketingowych, preferencji i opinii klientów. Kampanie przychodzące (inbound) takie, jak infolinia i helpdesk. Dodatkowo zajmujemy się windykacją...
|
Zajmujemy się wsparciem w sprzedaży produktów i usług . Wystarczy zadzwonić powierzając nam do realizacji dowolne...
|
Specjalizujemy się w branżach:
- Telekomunikacyjnej
- Finansowej
- Ubezpieczeniowej
- Energetycznej
- Logistycznej
- Turystycznej
- Health &...
|
Pozyskamy Klienta na usługi finansowe:Kredyty, leasingi , ubezpieczenia .Posiadamy...
|
Zlecenia są wyceniane indywidualnie, pakiet przedstawia elementy jakie zawarte są w cenie. Do cen podchodzimy elastycznie.
*Uruchomienie i utrzymanie nieprzerwanego centrum łączności z Klientem przy wykorzystaniu narzędzi
contact center:
- telefon
- e-mail
- chat on-line
*Nasze standardy współpracy:
-...
|
Unlimited Centrum Szkoleń zaprasza na kurs dla telemarketerów oraz działów telefonicznej obsługi klienta na którym przekonasz się że to miłe, indywidualne zajęcie a wszystko zależy od podejścia do klienta i właściwego odczytania jego...
|
Oferujemy do dyspozycji sieć call center na terenie całego kraju. Centra obsługiwane są przez doświadczonych operatorów i telemarketerów zapewniając najwyższą, jakość świadczonych usług.
Dysponujemy w pełni wyposażonymi, nowoczesnymi stanowiskami,...
|
Umawianie spotkań z klientem prowadzącym sp. z o.o. zainteresowanym...
|
Marek to solidny i godny zaufania partner do współpracy.
Proaktywny, zawsze pomocny, wszystkie zlecenia realizował przed czasem!
Z czystym sumieniem polecam.
Marek Opaska
|
Baaaaaaaardzo dziękuję! Efekt końcowy taki jak oczekiwałam. Termin wykonania usługi doskonały. Przed terminem !!! Kontakt z Panem Markiem perfekcyjny. Jestem bardzo zadowolona. Usługi godne polecenia.
Marek Opaska
|
Liczba wyświetleń strony: 16 |
Oferteo sp. z o.o.
ul. Świeradowska 51-57/102A
50-559 Wrocław
NIP: 899-269-34-75
KRS: 0000347252
REGON: 021182878
Biuro Obsługi Klienta odpowiada
na Państwa pytania w dni robocze
od 9:00 do 17:00
Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.
© 2008 - 2021 Oferteo.pl