Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
1
minuta
14 gru 18:08
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
14
godzin
15 gru 08:49
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku. *Świadczymy usługi od 14 lat. *Projekty obsługiwane w trybie 24/7 *4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce. *Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym. *Nasz kadra to około 280 Konsultantów plus osoby koordynujące. *Menadżerowie z wieloletnim doświadczeniem oraz Trenerzy sprzedaży, którzy dostosowują rozwiązania do oczekiwań Partnerów ...
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy,...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Sprzedaż i umawianie spotkań dla...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Poszukiwanie klientów, umawianie spotkań
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: Sprzątanie
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
ALLIGO Sp. z o.o. Sp. k.
Firma ALLIGO zajmuje się kompleksowym wsparciem informatycznym firm i instytucji. W codziennej obsłudze skupiamy się na dostarczeniu klientom wysokiej jakości usług helpdesku - wsparcia użytkowników komputerów w ich codziennej pracy, administracji serwerami, zarządzaniem kopiami bezpieczeństwa danych, a także projektowaniem dedykowanych...
|
Hotmind sp. z o.o.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją full-service. Powstaliśmy w roku 2003, a od roku 2007 działamy jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Oferujemy pełen wachlarz usług z zakresu marketingu i zarządzania. Tworzymy...
|
Cc one
Firma zajmuje się szeroko rozumianą obsługą projektów call center. W obecnej chwili prowadzimy projekty sprzedażowe ale także badawcze. Obszar działania obejmuje całą Polskę. Na ten moment prowadzone projekty są skierowane dla rynku b2c oraz b2b. Firma powstała w 2013 roku. Czynnikiem...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions, to marka tworzona przez doświadczonych praktyków branży Call/Contact Center. Jesteśmy firmą świadcząca usługi w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży wykorzystując Contact Center wielojęzykowe.Naszą siłą jest know how i...
|
Nico-consulting
Nasza firma powstała w 2018 r wyniku przekształcenia jej w konkretny profil świadczonych dla państwa usług.
W Zakresie naszych usług oferujemy pełną pomoc dla firm oraz klientów indywidualnych i usługi tj.:
✔️ Pomoc w rejestracji spółek i działalności gospodarczych.
✔️ Działania negocjacyjne w zakresie anty-windykacja, ugody, pl...
|
Mediadress polonia Sp. z o.o.
Wykonujemy prace od 1994.
Wykonamy dla Ciebie prace w zakresie takim jak call center, pakowanie materiałów reklamowych, coopaking, magazynowanie.
Terenem naszej działalności jest cała Polska. Jesteśmy przekonani, iż będą Państwo...
|
Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o.
Targetmarketing.pl to profesjonalne usługi call/contact center na najwyższym poziomie. Jesteśmy nowoczesną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Nasze doświadczenie budujemy od 25 lat. Dysponujemy własnym contact center, wyposażonym w najnowocześniejsze narzędzia teleinformatyczne oraz stałym zespołem Konsultantów. Sprawia to, że prowadzone przez nas...
|
EZON
1. Usługi sprzątania powierzchni biurowych oraz powierzchni wspólnych w osiedlach mieszkaniowych.
2.Rozsyłanie korespondencji masowej (np. reklamowej).
3. Skanowanie...
|
OpsTalent Sp. z o.o.
OpsTalent jest multi-lingual Call Center z dwoma lokalizacjami w Lubaniu i we Wrocławiu. Specjalizujemy się w kampaniach przychodzących i wychodzących wspierajac klientów w sprzedaży, obsludze klienta, badaniach rynku i social media. Pracujemy zgodnie z certyfikatem...
|
INVEST point MARIUSZ JOSZ
Www.INVESTpoint.eu
Jeżeli zdecydowałeś się odwiedzić naszą stronę firmową, to już tylko krok dzieli Cię od poszerzenia horyzontów Twojego Przedsiębiorstwa !
Możemy zaoferować Państwa firmie:
- skuteczne wprowadzenie produktu lub usługi na rynek polski i zagraniczny,
- przejęcie...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak i potencjalnego...
|
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku.
*Świadczymy usługi od 14 lat.
*Projekty obsługiwane w trybie 24/7
*4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce.
*Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym.
*Nasz kadra to około 280 Konsultantów plus osoby...
|
Liczba wyświetleń strony: 32 |