Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
2
godziny
18 lis 18:17
Jesteśmy S8 SA - Outsourcingowym Centrum Obsługi Klienta. Od 14 lat prowadzimy dla naszych partnerów działania na różnych płaszczyznach związanych z obsługą Contact / Call Center. Cechujemy się niespotykaną elastycznością oraz jakością na najwyższym poziomie. Zapraszamy do krótkiej rozmowy, podczas której ustalimy zakres, w którym moglibyśmy Państwa wspomóc. ...
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Obsługa infolinii w języku...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: Pozyskiwanie zgody na przeniesienie ogłoszenia nieruchomości pracowniczej na nasz portal z portali jak olx
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Potrzebuje kogoś kto poświęci na ten temat kilkunastu godzin w miesiącu, aby zapewnić nam regularny...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Poszukuje wsparcia w pozyskiwaniu klientów w segmencie B2B - chciałbym pozyskać...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Sprzedaż B2C
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Jezyk...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Sprzedaż rozwiązań ekologicznych dla MŚP, w tym: fotowoltaiki, audytów energetycznych, audytów środowiskowych (ekologicznych), wymiany...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Umawianie spotkań b2b z klientami końcowymi.Nie jest to...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Pomorska Grupa Sprzedażowa Sp. z o.o
Zapraszamy do kontaktu, jeżeli potrzebujesz ofert w zakresie call center, telemarketingu, sprzedaży, generowania leadów.
Realizujemy zlecenia od 2012.
Nasz obszar działania to cała Polska.
Liczy...
|
Wirtualne Biuro Warszawska 6
Działamy w branży od 2013 roku. Nasza specjalność to wirtualne biuro, prowadzenie pełnej księgowości dla firm i usługa family office.
Skupiamy się na zakładaniu i prowadzeniu dla przedsiębiorczych rodzin spółek z ograniczoną odpowiedzialnością. Które są dla nich centralnym punktem w zakresie...
|
I-CALL CENTER
Firma I-Call Center oferuje Państwu w pełni profesjonalne i sprawdzone usługi Outsourcingowe w zakresie Contact Center. Pakiet Naszych usług Contact Center obejmuje zarówno kampanie telefoniczne Inbound...
|
Baza Alternatyw
Posiadamy kilkuletnie doświadczenie przy organizacji Imprez Integracyjnych dla firm oraz grup zorganizowanych. Oprócz miejsca na zabawę(ławy z zadaszeniem, grill, ognisko, catering, dancing) oferujemy profesjonalnie...
|
Anovo Polska sp. z o.o.
Dostarczamy klientom wyjątkowe rozwiązania, które dzięki uniwersalności i innowacyjności zapewniają wysoki poziom zadowolenia klientów korzystających z szybko zmieniających się, zaawansowanych technicznie rozwiązań.
Obejmuje to pełne spektrum urządzeń od telefonów komórkowych i smartfonów, przez komputery i tablety do...
|
Foxir Sp.z o.o.
Firma Foxir Sp. z o.o. posiada wieloletnie doświadczenie w świadczeniu usług branży Call Center.
Chcąc rozwijać zakres świadczonych przez nas usług, pragniemy podjąć współpracę w zakresie prowadzenia Infolinii.
Oferujemy do dyspozycji centra operacyjne w kilku polskich miastach, które prowadzone są przez wykwalifikowaną kadrę zarządzającą...
|
COTEL Sp. z o.o.
Call Center Cotel od 2006 roku specjalizuje się w świadczeniu wysokiej jakości usług outsourcingowych takich jak telemarketing. Poprzez udział w różnego rodzaju projektach informacyjnych, promocyjnych i sprzedażowych, a także...
|
Tandem 2000 Serwis Naprawa Komputerów Laptopów Netbooków Nawigacji GPS
Tandem 2000 zapewni Państwu pofesjonalną obsługę. Wieloletnie doświadczenie w branży IT oraz współpraca ze sprawdzonymi firmami gwarantują najwyższą jakość świadczonych usług. Celem naszej firmy jest stały rozwój,...
|
Invest Incaso S.A.
Invest Incaso S.A. to spółka z sektora finansowego, specjalizująca się w zarządzaniu wierzytelnościami zakupionymi na własny rachunek oraz w serwisie wierzytelności na zlecenie głownie firm pożyczkowych. Kadra managerska spółki posiada...
|
"4EverNET Sp. z o.o.
Od 18 lat świadczymy usługi w zakresie Business Process Outsourcing w ramach Contact Center. Świadcząc nasze usługi wykorzystujemy wiele kanałów: telefon, chat, video, mail, MMS, SMS. Realizujemy zlecenia dla dużych firm i liderów rynku w branży...
|
Arkadiusz Klekociuk
Od 17 roku życia zajmuję się sprzedażą. W wieku 20 lat zostałem najlepszym sprzedawcą w Polsce w jednej z największych firm komunikacyjnych.
Autor E-booka “10 ZASAD SPRZEDAŻY” -
https://onepress.pl/ksiazki/10-zasad-sprzedazy-arek-klekociuk,s_010z.htm#format/e
Autor E-booka "10 SEKRETÓW LU...
|
Ecall-Center
Profesjonalne usługi call center
Nasza gama usług to m.in:
- wsparcie sprzedaży
- umawianie spotkań
- obsługa Klienta
- zarządzanie należnościami ]
- Help Desk i BOK
- Badania rynku
Realizujemy...
|
Finspektrum Piotr Walczuk
Gwarantujemy ze swojej strony profesjonalne podejście do klienta, kompleksową obsługę przy jednoczesnym dbaniu o wybór najodpowiedniejszej oferty. Poprzez szczegółowy proces analizy każdego przypadku, wykorzystując wiedzę na temat ciągle zmieniających się preferowanych profili na rynku pożyczkodawców, nie dopuszczamy do sytuacji...
|
TELBRIDGE Sp. z o.o.
Telbridge to firma specjalizująca się w outsourcingu procesów sprzedaży. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej produktów ubezpieczeniowych, bankowych, telekomunikacyjnych itp. Obsługujemy klientów m.in. z takich branży jak bankowość,...
|
Talking People Poland sp. z o.o.
Talking People Poland Sp. z o.o. to niezwykle prężne Call Centre, zlokalizowane w samym centrum Warszawy.
Firma powstała w październiku 2012 roku i obok Talking People Finland jest drugim oddziałem w Europie.
Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych oraz doświadczonej kadrze, TPP oferuje...
|
LGW Perito
LGW Perito specjalizuje się w odzyskiwaniu zaległych płatności na terenie całego kraju. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, udało nam się wypracować najefektywniejsze metody dotarcia do dłużników...
|
PRAET SP. Z O.O.
Spółka
Praet Sp. z o.o. jest spółką zajmującą się doradztwem w prowadzeniu działalności gospodarczej, zarządzaniem procesami i operacjami w podmiotach gospodarczych oraz analizą i wsparciem w budowaniu i realizacji strategii obsługiwanych podmiotów....
|
Martas
Rozpoczęliśmy działalność w 2018 roku. Nasza specjalność to przepisywanie tekstów, sprawdzanie tekstów, opracowywanie tekstów na strony www, prowadzenie mediów społecznościowych,...
|
Jesteśmy S8 SA - Outsourcingowym Centrum Obsługi Klienta.
Od 14 lat prowadzimy dla naszych partnerów działania na różnych płaszczyznach związanych z obsługą Contact / Call Center.
Cechujemy się niespotykaną elastycznością oraz jakością na...
|
Liczba wyświetleń strony: 42 |