Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Agata
Oferteo.pl
1
minuta
12 lis 14:16
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-01
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Obsługa infolinii w języku...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Pozyskanie kontaktow do firm...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center:...
|
Saveadvisor
Call Center Saveadvisor, realizuje projekty związane ze sprzedażą usług sieci komórkowej PLAY, umawianie spotkań dla Doradców PLay, Doradców sprzedających energię elektryczną, programy utrzymaniowe.
Posiadamy 40 stanowisk oraz profesjonalną kadrę...
|
Vendere Polska Sp. z o o
TELEMARKETING B2B EUROPA
Nasi partnerzy mają większą szansę na sukces sprzedażowy ponieważ znajdujemy potencjalnych klientów szczególnie na rynkach zagranicznych.
Pomagamy partnerom w...
|
D-Kontakt
Nasza firma zajmuje się przeprowadzaniem akcji telemarketingowych z zakresu:
- Weryfikacji rynku
- Badania satysfakcji klienta
- Prowadzenie akcji sprzedażowych
- Przygotowanie baz adresowych/teleadresowych/mailingowych
Staramy się zawsze doradzić naszym...
|
TresConnect sp. z o.o.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak i potencjalnego odbiorcy.
3. Ba...
|
iDMK Sp. z o.o.
Zgrany team deweloperów i handlowców w jednej jednostce. Połączyliśmy się w 2013 roku, wprowadzając na polski rynek system do wystawiania, przesyłania, importowania i skanowania faktur. W dużym skrócie opracowaliśmy system od strony technicznej oraz handlowej od...
|
PHARMA-MED Piotr Łuczywek
Firma Pharma-Med System powstała w 2010 roku. Zajmuję się kompleksową opieką informatyczną przychodni zdrowia, ale nie tylko.
Moim głównym celem jest zrozumienie potrzeb klientów i zagwarantowanie najwyższej jakości usług...
|
Creative Mind
CALL CENTER - CREATIVE MIND
Zapraszamy do współpracy firmy poszukujące partnera w zakresie telefonicznej obsługi klienta.
Proponujemy Państwu:
- Obsługę infolinii,
- Telesprzedaż,
- Badania metodą CATI (badania: rynku, marki,...
|
Simio Polska Sp. z o.o.
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce.
Odróżnianie się od innych CC to nasza strategia budowy przewagi konkurencyjnej. Tworzymy synergię...
|
Malinowski - Strony internetowe i grafika
Nowoczesne i estetyczne strony internetowe, automatycznie dopasowujące swoją treść do ekranów komórek i tabletów. Proste systemy zarządzania treścią, dzięki którym szybko i łatwo możesz dodawać nowe treści na swoją stronę. Wykorzystujemy nowoczesne...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do...
|
Liczba wyświetleń strony: 36 |