Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Agata
Oferteo.pl
5
minut
15 paź 18:12
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
14
godzin
16 paź 08:27
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
15
godzin
16 paź 09:45
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak ...
Firma terminowo wywiązuje się z umowy natomiast robi problemy z uwzględnieniem reklamacji.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: Zlecę wdrożenie systemu Call Center w małej firmie w Bydgoszczy
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Zależy mi na podłączeniu telefonu stacjonarnego na kartę sim, który będzie swojego rodzaju call center. Zależy mi aby przed odebraniem rozmowy było widoczne w jakiej sprawie klient dzwoni...
|
Usługa: Ubezpieczenia
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: umawianie spotkań, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecę od zaraz umówienie 60 spotkań/miesięcznie z branży...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry.
Nasza firma zajmuje się handlem detalicznym w Polsce.
Sprzedajemy...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: w...
|
Twój Asystent 24 Sp. z o.o.
TWÓJ ASYSTENT 24 jest firmą specjalizującą się w outsourcingu usług dla klientów różnych branż.
Każdy projekt jest przygotowywany i prowadzony w sposób indywidualny, dopasowany do potrzeb Klienta, według najwyższych standardów i trendów przyjętych na...
|
Call&More Sp. z o.o.
Jestem przedstawicielem Spółki, która od wielu lat realizuje różnorodne kampanie telemarketingowe. Kluczowym elementem naszej działalności jest stabilny zespół Doradców, którzy codziennie poszerzają swoj...
|
E-Salamandra
Firma e-Salamandra zajmuje się wdrożeniami stron internetowych opartych o systemy CMS głownie Drupal oraz Prestashop.
Nasza oferta skierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw. Gwarantując kompleksowe rozwiązanie w przystępnej cenie dostarczając technologie znane dotychczas tylko klientom...
|
Lockus sp. z o. o.
Usługi, które świadczymy to call-center, telemarketing, infolinia, obsługa klienta.
Realizujemy prace od 2007.
Firma świadczy usługi na obszarze...
|
DIF-SERVICE
Nasza oferta skierowana jest do instytucji rozważających możliwość skorzystania z bogactwa jakie daje oprogramowanie Open Source w zakresie telekomunikacji. Projektujemy, instalujemy i utrzymujemy systemy oparte o oprogramowanie tego...
|
WeTalking.pl
Firma We Talking to call center które tworzy zespół menagerów z wieloletnim doświadczeniem. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań oferujemy naszym klientom usługi na najwyższym poziomie
Dla naszych...
|
Krystal Konrad Zwierzyński
Agencja reklamowa, dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, które pojawiają się na rynku wszystko co tworzymy jest robione na najwyższym poziomie. Nasze produkty cechują się przede wszystkim najwyższą jakością dzianin oraz materiałów jakie są na rynku, dzięki...
|
Ozon Partner Sp. z o.o
Telecentrum Ozon Partner Sp. z o.o. powstało w 2012 roku w celu realizacji i obsługi projektów wsparcia sprzedaży, będąc odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się rynku i potrzeb Klientów.
Po 2 latach działania jako wewnętrzne i zewnętrzne Telecentrum realizujące...
|
CC ZONE
Oferujemy Państwu profesjonalną obsługę, zarówno na etapie sprzedaży, jak również w późniejszym okresie.
W CC ZONE wierzymy, że wysoka jakość obsługi Twoich Klientów jest drogą do sukcesu Twojej firmy. Kluczem do uzyskania właściwego efektu jest słuchanie Klienta i to właśnie w CC Zone robimy najlepiej.
Jesteśmy zespołem z wieloletnim doświadczeniem w...
|
D-Kontakt
Nasza firma zajmuje się przeprowadzaniem akcji telemarketingowych z zakresu:
- Weryfikacji rynku
- Badania satysfakcji klienta
- Prowadzenie akcji sprzedażowych
- Przygotowanie baz...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak i potencjalnego...
|
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak...
|
Liczba wyświetleń strony: 75 |