Usługa: Zlecę wdrożenie systemu Call Center w małej firmie w Bydgoszczy
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Zależy mi na podłączeniu telefonu stacjonarnego na kartę sim, który będzie swojego rodzaju call center. Zależy mi aby przed odebraniem rozmowy było widoczne w jakiej sprawie klient dzwoni (jaki wybrał temat rozmowy)
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując profesjonalizm oraz potencjał naszych pracowników. Jesteśmy przygotowani na duże projekty. Wdrożone procesy oraz systemy...
Serwkomp.pl
Serwkomp.pl - jesteśmy bezpośrednim partnerem użytkowników indywidualnych, biznesowych, dostarczającym innowacyjne technologie i usługi informatyczne.
Serwkomp.pl jest profesjonalnym dostawcą rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa sieci i systemów IT. Wieloletnie doświadczenie oraz wiedza zdobyta podczas realizacji złożonych projektów w...
VoiceConnect Sp. z o.o.
W VoiceConnect specjalizujemy się w outsourcingu usług call center. Dostosowujemy kanały komunikacji z klientem do oczekiwań Kontrahentów. Realizujemy projekty sprzedażowe, przeprowadzamy analizę potrzeb, zajmujemy się windykacją telefoniczną i nie tylko. Współpraca z VoiceConnect w zakresie outsourcingu call center pozwala zredukować koszty...
Sano Medic Fikret Serce
Jeżeli szukacie Państwo profesjonalnego, a co za tym idzie skutecznego call center do umawiania spotkań, prezentacji - zapraszamy do współpracy.
Wyróżnia nas :
-Skuteczność umawiania spotkań na poziomie pow.80 %,
-krótki czas wdrożenia...
Crafts Sp.z o.o.
Jesteśmy agencją zatrudnienia o ogólnopolskim zasięgu działania, wpisaną do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 11153. Usługi, które oferujemy obejmują szeroki zakres czynności związanych z rekrutacją, obsługą kadrową pracowników oraz kompleksowymi...
Call4you Sp.z.o.o
Misją Call4You jest pomoc przedsiębiorcom w zwiększeniu ilości klientów. Rozumiemy jak ważne jest zapewnienie swoim pracownikom umówionych kontaktów.
Nasz zespół składa się z nie przypadkowych osób które każdego dnia do zleceń po...
Human Advice FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA
Są to szkolenia jednodniowe lub dwudniowe dotyczące technik zwiększających sprzedaż produktów lub usług Klienta. Odbywają się stacjonarnie w miejscu wybranym przez Klienta np. w siedzibie firmy lub oddziale albo w miejscu wybranym przez Klienta.Oferujemy również szkolenia produktowe, on the job, bezpośrednio dotyczą produktów i/lub usług Klienta, na...
Talking People Poland sp. z o.o.
Talking People Poland Sp. z o.o. to niezwykle prężne Call Centre, zlokalizowane w samym centrum Warszawy.
Firma powstała w październiku 2012 roku i obok Talking People Finland jest drugim oddziałem w Europie.
Dzięki...
Lemani Sp. z o.o.
Firma LEMANI jest sprawnie funkcjonującą i dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży informatycznej i teleinformatycznej, której głównym zadaniem jest dostarczenie swoim klientom kompleksowej obsługi.
Oferujemy...