Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
1
minuta
21 wrz 10:58
Oferujemy usługi contact center w co najmniej 5 językach. Zajmujemy się kompleksową obsługą klienta zaczynając od sprzedaży przez realizację zamówień kończąc na pełnej obsłudze posprzedażowej w ...
Korzystam z ich usług call center i jestem zadowolona. Bez zastrzeżeń.
1
godzina
21 wrz 11:59
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: Zaproszenie na webinar i pozyskanie informacji od menedżerów placówek medycznych (własna baza ze zgodami).
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Kampania w drugiej połowie...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Grupa docelowa - chcemy dotrzeć do pracowników IT (decydentów)...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Elastyczne godziny...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
TELBRIDGE Sp. z o.o.
Telbridge to firma specjalizująca się w outsourcingu procesów sprzedaży. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej produktów ubezpieczeniowych, bankowych, telekomunikacyjnych itp. Obsługujemy klientów m.in. z takich branży jak bankowość, telekomunikacja i energetyka. Dowiedz się więcej o firmie za...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions – nowa marka na rynku usług call/contact center - została założona przez grupę pasjonatów z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym w polskich i międzynarodowych firmach z branży call/contact center....
|
Videologo Daniel Ziemacki
Vlogo - Agencja Video Marketingowa.
Doradzamy i pomagamy firmom wyróżnić się na rynku wykorzystując video w strategii marketingowej.
Tworzymy profesjonalne materiały video dopasowane do strategii firmy.
Tj. spoty reklamowe, animacje 2d/3d, relacje z wydarzeń, filmy instruktażowe, filmy szkoleniowe, prezentacje, filmy "z lotu ptaka".
Wg. raportu...
|
Direct-Sell sp. z o.o.
Direct-Sell to nowe prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo prowadzące działalność w sektorze usług Call Center. Poprzez swoje zaangażowanie, upór w dążeniu do celów a...
|
BMHR Sp. z o.o.
Nasz zakres działania to usługi, doradztwo zawodowe i inwestycyjne. Realizujemy zlecenia od 2016.
Nasza firma obsługuje...
|
Anovo Polska sp. z o.o.
Dostarczamy klientom wyjątkowe rozwiązania, które dzięki uniwersalności i innowacyjności zapewniają wysoki poziom zadowolenia klientów korzystających z szybko zmieniających się, zaawansowanych technicznie...
|
Synergia Polska
Nasza działalność koncentruje się przede wszystkim na perfekcyjnym zabezpieczeniu państwa dóbr. Oferujemy najnowocześniejszy sprzęt który z połączeniu z naszym doświadczeniem stanowi idealną obronę...
|
GMINA WAŁBRZYCH - MIASTO NA PRAWACH POWIATU
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności podejmowanych działań oraz analiza jakości rozmów są gwarancją dobrze wykonanego zadania.
Każdy z naszych klie...
|
CYFRANET
10 lat działamy w branży teleinformatycznej(sieci LAN, centralki, monitoring, sieci hotelowe), w najbliższym czasie, około 3 miesięcy, firma rozwinie działalność, ponieważ uruchamiamy nową linie technologiczną do konfekcjonowania płynów, suplementów diety....
|
InvestSafe
1. Inwestycje związane z nieruchomościami (zabezpieczone nieruchomością 10% w skali roku
2. Usługi sprzątające (sprzątanie obiektów, biurowców, domów, mieszkań, sprzątanie po budowie, sprzątanie po remontach, sprzątanie nietypowe, sprzątanie zewnętrze, porządkowanie terenów, sprzątanie samochodów,...
|
Kontekst Agnieszka Micor
Wykonwywane przez naszą firmę usługi to pisanie m.in. artykułów, opisów, a nawet piosenek. Realizujemy prace od 2014.
Obsługujemy Klientów z lokalizacji takich jak cała Polska. Liczymy, iż będą Państwo zadowoleni ze...
|
ITI Media Group
Zajmujemy się pozyskiwaniem nowych klientów dla firm.
Tworzymy oraz rozwijamy strony www oraz e-sklepy dla naszych klientów.
Prowadzimy kampanie w systemach reklamowych google adwords oraz facebook ads.
Optymalizujemy strony internetowe pod kątem wyszukiwarek oraz...
|
Oferujemy usługi contact center w co najmniej 5 językach.
Zajmujemy się kompleksową obsługą klienta zaczynając od sprzedaży przez realizację zamówień kończąc na pełnej obsłudze posprzedażowej w zakresie zwrotów lub...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C...
|
Liczba wyświetleń strony: 56 |