Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 464482

Zlecę prace remontowe w części biura, wykonanie otworu, demontaż drzwi

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
M●●●●●● Ś●●●●●●●●
Tel:
505 ●●● ●●●  pokaż
E-mail:
s●●●●@●●●●●  pokaż
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na remonty biur

Miejsce:    Gdańsk - powiat Gdańsk, Pomorskie

Przedmiot zlecenia: remont biura

Zakres prac:

1. Wykonanie i wykończenie otworu o wym. ok. 1,45m x 2,0m w ścianie G-K, gr. 12,5cm 2-stronnie obłożonej 2 x płytą G-K,
w tym. m.in.
a. wycięcie ręcznie płyt, usunięcie wełny i stelaży,
b. wykonanie wymag. wzmocnienia otworu profilami stalowymi (wys. ściany ok. 4m),
c. obłożenie płytą G-K wnętrza otworu, wykończenie narożników, szpachlowanie, gruntowanie i malowanie (częściowe, wnętrza i brzegów otworu).
2. Demontaż drzwi przesuwnych naściennych i futryny (PORTA)o szer. ok. 0,9 -1,0m.
3. Zaślepienie otworu po zdemontowanych drzwiach przesuwnych, w tym. m.in.
a. wykonanie wymag. wzmocnienia otworu profilami stalowymi,
b. wypełnienie wełną mineralną (pozostałość po pracach z pkt. 1),
c. obłożenie 2-stronnie, podwójnie płytą G-K, szpachlowanie, gruntowanie i malowanie (pow. ściany szer. 3,2 x wys. 3,3m, malowanie z dwóch stron).
4. Wykonanie i wykończenie otworu o wym. ok. 0,9m w ścianie G-K, gr. 12,5cm 2-stronnie obłożonej 2 x płytą G-K, w tym. m.in.
a. wycięcie ręcznie płyt, usunięcie wełny i stelaży.
b. stosowne wzmocnienie otworu profilami stalowymi,
5. Montaż futryny i drzwi przesuwnych naściennych (PORTA) wcześniej zdemontowanych (pkt. 2) w wyk. otworze (pkt. 4).

Dodatkowe informacje i wymagania:
1. Należy zabezpieczyć przed zabrudzeniami i uszkodzeniami pomieszczenia (podłogi, drzwi etc.), wyposażenie (meble, sprzęt komput. etc.).
2. Prowadzenie prac od ok. 16: 00 w dni robocze (proszę podać do której godz. będą chcieli Państwo prowadzić prace),
3. Wykonywanie wszelkich prac pylących ręcznie z jednoczesnym użyciem odkurzacza przemysłowego (bieżące odsysanie pyłu),
4. Po zakończeniu prac każdego dnia pomieszczenia muszą być sprzątnięte i uporządkowane tak, aby umożliwić pracę od rana pracownikom biura, dotyczy to również zakończenia wszystkich prac.
5. Wycena powinna uwzględniać wszystkie prace i materiały niezbędne do kompleksowego wykonania prac, usunięcie odpadów, przewidywany harmonogram prac, ilość osób, które będą wykonywały prace, kalkulację (kosztorys).

Wymagana faktura VAT.

Termin realizacji: jak najszybszy od 04.02.2014r.

Nr zapytania ofertowego: 464482

 
Skontaktuj się z tym Klientem