Potrzebna naprawa smartfona Samsung, Poznań

2020-07-31
DG
Dominik G.
Poznań, Wielkopolskie
osoba prywatna
Zaloguj się lub zarejestruj, aby złożyć ofertę
Miejsce
Poznań, powiat Poznań, Wielkopolskie
Rodzaj urządzenia: smartfon Marka urządzenia: Samsung Model urządzenia: J5 2017 Problem z urządzeniem: problem z ładowaniem, potrzebna jest diagnoza specjalisty Dodatkowe informacje: Smartfon reaguje na podłączenie do ładowania, tzn. "widzi" ładowarkę, ale go nie ładuje. Co za tym idzie od chwili jego wyładowania do 0%, nie da się go włączyć. Wcześniej próbowałem inaczej dobrać ładowarkę, raz w urządzeniu przybyło 6%, ale od chwili jego włączenia bateria błyskawicznie zeszła do poziomu 1%, po czym telefon się wyłączył. Próbowałem wyczyścić także wejście USB typu C, tego smartfona, za pomocą igły, perfumem+szczoteczką i w dalszym ciągu nie przyniosło to efektu. Telefon także, co jakiś czas informuje, że widzi ładowarkę. Dodatkowo przed zaistniałą sytuacją zauważyłem, że od 3, 4 miesięcy, smartfon coraz więcej czasu potrzebuje na naładowanie do poziomu 100%. W zasadzie całą noc oraz szybko się rozładowuje (Ok. 6-7 godzin przy korzystaniu bez przerwy). Być może uszkodzony jest także wejście USB w wyżej wymienianym smartfonie, ponieważ ładowanie się przerywa przy najmniejszym ruchu kabla, czy smartfona. Termin realizacji: do uzgodnienia w rozmowie
Forma kontaktu
Telefon, Email, Czat
Liczba wyświetleń strony
37
Identyfikator zapytania
4379728

Aby uzyskać dostęp do
danych Klienta załóż konto

Lub

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
do danych Klienta:

Formularz logowania do serwisu Oferteo. Użyj formularza, aby się zalogować. Naciśnij Escape, aby zamknąć okno.

Przypomnij hasło