Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Milena
Oferteo.pl
34
minuty
10 cze 07:41
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych kontaktowych potencjalnych klientów (lead collection), help desk, help desk IT ...
3
godziny
10 cze 11:04
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce. Odróżnianie się od innych CC to nasza strategia budowy przewagi konkurencyjnej. Tworzymy synergię w międzynarodowym środowisku współdzieląc wiedzę i doświadczenia na rynkach Polski, Czech i Słowacji. Wymieniamy ...
Usługa: Stworzenie Call center
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, szukamy firmy która może wycenić restrukturyzację callcenter który istnieje + dodatkowo dodanie AI Voice bota, podczas nieobecności.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-01
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: branża związana z...
|
COTEL Sp. z o.o.
Call Center Cotel od 2006 roku specjalizuje się w świadczeniu wysokiej jakości usług outsourcingowych takich jak telemarketing. Poprzez udział w różnego rodzaju projektach informacyjnych, promocyjnych i sprzedażowych, a także dzięki współpracy z firmami działającymi w różnorodnych branżach, bezustannie zdobywamy nowe...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions, to marka tworzona przez doświadczonych praktyków branży Call/Contact Center. Jesteśmy firmą świadcząca usługi w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży wykorzystując Contact Center wielojęzykowe.Naszą siłą jest know how i niezmierzone pokłady sprawdzonych pomysłów na rozwiązania mające na celu zwiększenie sprzedaży...
|
Scientific Services Sp. z o.o.
Scientific Services Sp. z o.o. od 10 lat jest centrum outsourcingowym dla wielu firm i instytucji w zakresie obsługi operacyjnej i obsługi działań marketingowych i telemarketingowych. Jesteśmy w grupie kapitałowej MNI S.A. notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka Scientific należy do MIT S.A.
Klientami Spółki...
|
Meble Krajewski
Meble Krajewski jest jedną z największych firm branży meblowej w regionie, działającą od 1995 roku. W swojej ofercie posiadamy: szafy wnękowe z drzwiami przesuwanymi lub uchylnymi, szafy wolnostojące z dowolnym przeznaczeniem, zabudowy i meble kuchenne, meble biurowe, biurka, regały, lady,...
|
Talking People Poland sp. z o.o.
Talking People Poland Sp. z o.o. to niezwykle prężne Call Centre, zlokalizowane w samym centrum Warszawy.
Firma powstała w październiku 2012 roku i obok Talking People Finland jest drugim oddziałem w Europie.
Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych oraz...
|
Kontekst Agnieszka Micor
Wykonwywane przez naszą firmę usługi to pisanie m.in. artykułów, opisów, a nawet piosenek. Realizujemy prace od 2014.
Obsługujemy Klientów z lokalizacji takich jak cała Polska. Liczymy,...
|
TELBRIDGE Sp. z o.o.
Telbridge to firma specjalizująca się w outsourcingu procesów sprzedaży. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej produktów ubezpieczeniowych, bankowych, telekomunikacyjnych itp. Obsługujemy klientów m.in. z takich branży jak bankowość,...
|
KAFPOL
Wycinka drzew to najczęstsza usługa jaką mamy przyjemność świadczyć. Nasz ekipa oferuje również wycinkę i koszenie chaszczy, koszenie porośniętej trawy, łąk, rowów oraz nieużytków.Usługi oferowane są dla osób...
|
ARTEM FUTURA PRZEMYSŁAW HOLOCHER
Firma Artem Futura od 2009 roku świadczy skuteczne usługi w zakresie:
-Bezpieczeństwa finansowego rodzin
-Planowania przyszłości na emeryturze
-Planowanie przyszłości Państwa dzieci
-Zabezpieczenia pracowników...
|
KCS
Komputerowe Centrum Serwisowe, jesteśmy młodą leczy dynamicznie rozwijającą się firmą z zakresu obsługi biurowej oraz informatycznej. Świadczymy swoje usługi w celu usprawnienia i pomocy w działalności innych firm. Zajmujemy się zarówno wspieraniem działu informatycznego (również...
|
SEMTIM Skuteczny marketing internetowy
Firma z Poznania SEMTIM zajmuje się kreowaniem stron www oraz szeroko pojętym marketingiem internetowym. Kilkanaście lat doświadczenia w branży e-marketingowej przełożyło się na liczne nagrody i osiągnięcia, także setki zadowolonych klientów. Zajmujemy...
|
FPHU SILMAR
Firma SILMAR należy do dostawców produktów i usług z zakresu telekomunikacji, informatyki, systemów dyspozytorskich ,monitoringu, telewizji przemysłowej i bezpieczeństwa, sygnalizacji, domofonów, usług telefoni IP oraz...
|
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych...
|
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce.
Odróżnianie się od innych CC to nasza strategia budowy przewagi konkurencyjnej. Tworzymy synergię w międzynarodowym środowisku współdzieląc wiedzę i doświadczenia na...
|
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku.
*Świadczymy usługi od 14 lat.
*Projekty obsługiwane w trybie 24/7
*4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce.
*Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym.
*Nasz kadra...
|
Liczba wyświetleń strony: 53 |