Zlecenie na obsługę infolinii, Wrocław
Joanna
Oferteo.pl
Informacja od opiekuna zlecenia
- potwierdziliśmy nr telefonu SMS'em
- potwierdziliśmy e-mail
- zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań
Dane kontaktowe
- Klient:
- M●●●●●● I●●●●●●●●
-
- Tel:
-
732●●●●●●
pokaż
- E-mail:
-
k●●●●@●●●●●
pokaż
- Firma:
- U●●●●●●●●
Skontaktuj się
z tym Klientem
Szczegóły zlecenia
Kategoria:
Zlecenia dla call center
Miejsce: Wrocław - powiat Wrocław, Dolnośląskie
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Firma techniczna poszukuje telefonisty do obsługi klientów. Obsługa polega na wpisywaniu zleceń technicznych i odpowiadaniu na proste pytania techniczne z zakresu elektryki, hydrauliki czy AGD. Mile widziana podstawowa wiedza.
Wynagrodzenie zależne od wpisywanych zleceń. Każde wpisane zlecenie to 5 zł netto. Praca w godzinach 8-16 lub dłużej, zależnie od możliwości. Zwykle dziennie jest od 20-50 zleceń, ale zdarzają się dni z mniejszą ilością zleceń.
Praca w miejscu zamieszkania. Wymagamy względnej ciszy bez osób postronnych mogących wpływać na komfort pracy i klientów, dobrej dykcji i stabilnego czasu. Praca od zaraz.
Przy zgłaszaniu CV prosimy o określenie swojej dostępności, doświadczenia i warunków do pracy. Umowa zlecenie, mile widziany status studenta. Lokalizacja nie ma znaczenia.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
Nr zapytania ofertowego:
3525612