Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 3525612

Zlecenie na obsługę infolinii, Wrocław

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • potwierdziliśmy nr telefonu SMS'em
  • potwierdziliśmy e-mail
  • zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań

Dane kontaktowe

Klient:
M●●●●●● I●●●●●●●●
Tel:
732●●●●●●  pokaż
E-mail:
k●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
U●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia dla call center

Miejsce:    Wrocław - powiat Wrocław, Dolnośląskie

Usługa: obsługa infolinii

Klient korzysta z usług call center: nie

Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje

Wymagania dodatkowe: Firma techniczna poszukuje telefonisty do obsługi klientów. Obsługa polega na wpisywaniu zleceń technicznych i odpowiadaniu na proste pytania techniczne z zakresu elektryki, hydrauliki czy AGD. Mile widziana podstawowa wiedza.
Wynagrodzenie zależne od wpisywanych zleceń. Każde wpisane zlecenie to 5 zł netto. Praca w godzinach 8-16 lub dłużej, zależnie od możliwości. Zwykle dziennie jest od 20-50 zleceń, ale zdarzają się dni z mniejszą ilością zleceń.
Praca w miejscu zamieszkania. Wymagamy względnej ciszy bez osób postronnych mogących wpływać na komfort pracy i klientów, dobrej dykcji i stabilnego czasu. Praca od zaraz.
Przy zgłaszaniu CV prosimy o określenie swojej dostępności, doświadczenia i warunków do pracy. Umowa zlecenie, mile widziany status studenta. Lokalizacja nie ma znaczenia.

Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej

Nr zapytania ofertowego: 3525612

 
Skontaktuj się z tym Klientem