Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Agata
Oferteo.pl
33
minuty
7 sty 15:41
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Poszukuje osoby do pozyskiwanie klientów na usługi firmy.
Termin rozpoczęcia...
|
Zlecę pozyskiwanie nowych klientów w branży usług cateringowych.
Termin...
|
Usługa: obsługa infolinii, pomoc przy obsludze 2 software'ow
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy,...
|
Usługa: obsługa infolinii, jakie są?
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Pozyskiwanie klientów,
umawianie spotkań
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: obecnie bez usług call-center
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Zleceniodawca sprzedaje na Allegro i ma już bazę klientów, którą w pierwszej kolejności należy obdzwonić i namówić do założenia konta w jego sklepie...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Kontakt z niemieckim...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: wg...
|
Call4you Sp.z.o.o
Misją Call4You jest pomoc przedsiębiorcom w zwiększeniu ilości klientów. Rozumiemy jak ważne jest zapewnienie swoim pracownikom umówionych kontaktów.
Nasz zespół składa się z nie przypadkowych osób które każdego dnia do zleceń podchodzą z zap...
|
Scientific Services Sp. z o.o.
Scientific Services Sp. z o.o. od 10 lat jest centrum outsourcingowym dla wielu firm i instytucji w zakresie obsługi operacyjnej i obsługi działań marketingowych i telemarketingowych. Jesteśmy w grupie kapitałowej MNI S.A. notowanej na Giełdzie Papierów...
|
TresConnect sp. z o.o.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, j...
|
Marcin Kędzierski Finanse
Od 10 -ciu lat profesjonalnie zajmuję się finansowaniem dla Firm oraz klientów Indywidualnych w zakresie:
- kredytów obrotowych,
- kredyt...
|
National Financial Group Sp. z o.o.
Jesteśmy profesjonalną, niezależną grupą działającą w sektorach: finansowym, szkoleniowo-doradczym, windykacyjnym, marketingowym. W swoich brandach posiadamy także podmioty zajmujące się interaktywną reklamą, outsourcingiem, pośrednictwem pracy.
Istniejemy na...
|
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości pion wPogotowiu.pl
Pogotowie komputerowe dla Warszawy i
opieka informatyczna dla firm
Bezawaryjność sprzętu i usługi IT są podstawą w funkcjonowaniu firmy bez strat i przestojów w działalności.
Naszym Klientom zapewniamy...
|
Cc one
Firma zajmuje się szeroko rozumianą obsługą projektów call center. W obecnej chwili prowadzimy projekty sprzedażowe ale także badawcze. Obszar działania obejmuje całą Polskę. Na ten moment prowadzone projekty są skierowane dla rynku b2c oraz b2b. Firma powstała w 2013 roku. Czynnikiem wyróżniającym jest...
|
Human Advice FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA
Są to szkolenia jednodniowe lub dwudniowe dotyczące technik zwiększających sprzedaż produktów lub usług Klienta. Odbywają się stacjonarnie w miejscu wybranym przez Klienta np. w siedzibie firmy lub oddziale albo w miejscu wybranym przez Klienta.Oferujemy również szkolenia produktowe,...
|
Klub Przedsiębiorcy
Klub Przedsiębiorcy:
Klub kontaktuje przedsiębiorców, inspiruje ich do współpracy, wzajemnego wsparcia, rekomendowania produktów i usług.
Zaprasza na bankiety biznesowe oraz spotkania networkingowe....
|
Synergia Polska
Nasza działalność koncentruje się przede wszystkim na perfekcyjnym zabezpieczeniu państwa dóbr. Oferujemy najnowocześniejszy sprzęt który z połączeniu z naszym doświadczeniem stanowi idealną obronę przed intruzami. Wykonujemy drobne zlecenia jak naprawa...
|
Simio Polska Sp. z o.o.
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce.
Odróżnianie się od innych CC to nasza strategia budowy przewagi konkurencyjnej. Tworzymy ...
|
RSM-Consulting
Jesteśmy młodą firmą która działa na terenie Niemiec.
Naszym celem jest rozrost działalności na terenie Polski. Przyjmujemy również zlecenia od przedsiębiorców którzy chcą swój projekt w Niemczech zaprezentować.
Jesteśmy otwarci na nowe wezwania.Zaufaj naszemu doświadczeniu i rzetelności.
Jeżeli zainteresowała Państwa...
|
CALL CENTER Anita Klusek
CALL CENTER Anita Klusek zajmuje się:
-sprzedaż telefoniczna usług
-obsługa klienta
-zdalna asystentka doradcy
Jest to 1-osobowa działalność ,skupiająca się na wyżej wymienionych projektach.Gwarantuje wysoki poziom i skuteczność,posiadam 2-letnie doświadczenie ,oraz własny sprzęt.Firma działa od 01 09 2013 r.
Pracowałam...
|
Aquatal Polska Sp. z o.o.
Aquatal Polska Sp. z o.o. od ponad 30 lat pracuje nad sprostaniem rosnących potrzeb na wysokiej jakości czystą wodę, poprzez projektowanie, produkcję i sprzedaż szerokiej gamy systemów uzdatniania...
|
Łuktel Usługi Telekomunikacyjne
Nasza firma istnieje od 1998 roku świadcząc usługi związane z obsługą i budową systemów telekomunikacyjnych, oraz teleinformatycznych. Zdobyte certyfikaty, doświadczenie i profesjonalizm naszego zespołu specjalistów pozwolił nam zająć stabilną i wiarygodną pozycję na rynku świadcząc usługi najwyższej...
|
Contact Center One Sp. z o.o.
Mamy 10 letnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i wiemy jak z sukcesem realizować sprzedaż przez telemarketing
✓ Pracowaliśmy dla wielu branż: telekomunikacyjna, energetyczna, nieruchomości, finanse, prawnicza, odszkodowania, inwestowanie, transport, gazownictwo, rolnictwo itp.
✓ Mamy doświadczoną kadrę tren...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak i...
|
Liczba wyświetleń strony: 62 |