Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 323912

Zakup usługi call center - pozyskanie, obsługa Klientów

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • podano nr telefonu
  • potwierdziliśmy e-mail
  • zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań

Dane kontaktowe

Klient:
M●●●●●● B●●●●●●●●
Tel:
660 ●●● ●●●  pokaż
E-mail:
k●●●●@●●●●●  pokaż
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia dla call center

Miejsce:    Warszawa - powiat Warszawa, Mazowieckie

Usługa: telesprzedaż

Klient korzysta z usług call center: nie

Klienci: firmy

Wymagania dodatkowe:
Współpraca na 3 płaszczyznach równocześnie:
1. Pozyskiwanie klientów i zawieranie umów
2. Stała obsługa posprzedażowa klientów
3. Współwykonywanie usługi nadzoru płatności dla klientów. tzw. monitoring telefoniczny jako część jednej z usług świadczonych przez Kancelarię.

Poszukujemy firmy solidnej, która może nam zapewnić długotrwałą obsługę.

Usługi są przygotowane w taki sposób aby mogły być bez problemu wykonywane dla klientów na terenie całego kraju, dlatego oczekujemy od call center działania na terenie całego kraju.

W ramach współpracy proponujemy tzw. bonusy za zawarcie co którejś umowy (np. dodatkowe premie za zawarcie co 10 usługi).

Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca tj. do 6.12.2012

Nr zapytania ofertowego: 323912

 
Skontaktuj się z tym Klientem