Zakup usługi call center - pozyskanie, obsługa Klientów
Joanna
Oferteo.pl
Informacja od opiekuna zlecenia
- podano nr telefonu
- potwierdziliśmy e-mail
- zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań
Dane kontaktowe
- Klient:
- M●●●●●● B●●●●●●●●
-
- Tel:
-
660 ●●● ●●●
pokaż
- E-mail:
-
k●●●●@●●●●●
pokaż
Skontaktuj się
z tym Klientem
Szczegóły zlecenia
Kategoria:
Zlecenia dla call center
Miejsce: Warszawa - powiat Warszawa, Mazowieckie
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
Współpraca na 3 płaszczyznach równocześnie:
1. Pozyskiwanie klientów i zawieranie umów
2. Stała obsługa posprzedażowa klientów
3. Współwykonywanie usługi nadzoru płatności dla klientów. tzw. monitoring telefoniczny jako część jednej z usług świadczonych przez Kancelarię.
Poszukujemy firmy solidnej, która może nam zapewnić długotrwałą obsługę.
Usługi są przygotowane w taki sposób aby mogły być bez problemu wykonywane dla klientów na terenie całego kraju, dlatego oczekujemy od call center działania na terenie całego kraju.
W ramach współpracy proponujemy tzw. bonusy za zawarcie co którejś umowy (np. dodatkowe premie za zawarcie co 10 usługi).
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca tj. do 6.12.2012
Nr zapytania ofertowego:
323912