Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Sprzedaż umów dot prowadzenia profili i reklamy w mediach społecznościowych. Sprzedaż usług związanych z promocją w Google Ads i budową stron www.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
Dlaczego to robię?
Po pierwsze dlatego, że KOCHAM SPRZEDAŻ!
Nie ma rzeczy, które da się sprzedać i takie, których sprzedać się nie da. Są tylko takie, które wymagają innego podejścia i na tym głównie pole...
High Sales
High Sales to usługowe contact center, które zostało zbudowane przez managerów z wieloletnim doświadczeniem na każdym szczeblu pracy w działach obsługi klienta.
Specjalizujemy się w telefonicznych procesach...
TIM Call Center P. Kałużny Sp. K.
Firma TIM Call Center została założona w 2003 roku. Zdobyte doświadczenie, innowacyjna wiedza oraz zaufanie Klientów sprawia, ze należymy do ścisłej czołówki firm świadczących usługi z zakresu telemarketingu,...
Perfect Call
Perfect Call to małe nietypowe call center stworzone z kilku osób posiadających kilku, a nawet kilkunastu letnie doświadczenie w obsłudze klienta. Specjalizujemy się w uzyskiwaniu danych kontaktowych do osób decyzyjnych i innych...
Natalia C
Firma Mikrotech S.A. powstała w lutym 1990 roku w Krośnie. Obecnie zatrudnia ponad 900 osób i należy do...
Omniscient Sp. z o.o.
Jesteśmy agencją marketingu bezpośredniego. Dostarczamy bazy danych osób fizycznych i firm oraz realizujemy kampanie SMS/E-Mail/Telemarketingowe.
Aktualnie w naszych zasobach znajduje się około 20 mln osób fizycznych oraz 3 mln przedsiębiorstw. Mamy oczywiście możliwości targetowania na podstawie wielu...
Silesia Invest
VoiceCenter.pl to ogólnopolska firma działająca w branży call center. Nasze usługi skierowane są do firm które pragną rozwijać się minimalizując koszty a maksymalizując zyski. Nasi konsultanci to wyselekcjonowana grupa osób cechująca się dobrą dykcją, wysoką kulturą osobistą, doświadczeniem na stanowisku telekonsultanta oraz zaangażowaniem w...
xxxxxxx asdhauidhw
Prezesi, dyrektorzy zarządzający, managerowie sprzedaży i marketingu z którymi współpracujemy, stwierdzają że głównymi ich problemami są:
+ zwiększenie udziału w rynku
+ pozyskanie new sales leads
+ wzrost sprzedaży
+ zmniejszenie kosztów pozyskania klienta
A jak ta sytuacja wygląda u Pa...