Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Joanna
Oferteo.pl
4
minuty
7 sie 23:43
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych kontaktowych potencjalnych klientów (lead collection), help desk, help desk IT ...
8
godzin
8 sie 08:06
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
8
godzin
8 sie 08:24
Wykonujemy prace od 1994. Wykonamy dla Ciebie prace w zakresie takim jak call center, pakowanie materiałów reklamowych, coopaking, magazynowanie. Terenem naszej działalności jest cała Polska. Jesteśmy przekonani, iż będą Państwo usatysfakcjonowani z poziomu naszych usług. ...
9
godzin
8 sie 08:51
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
16
godzin
8 sie 15:44
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując profesjonalizm oraz potencjał naszych pracowników. Jesteśmy przygotowani na duże projekty. Wdrożone procesy oraz systemy informatyczne, z jakich korzystamy umożliwiają nam obsługę projektu, według ...
4
dni
12 sie 11:31
Sfera działań firmy to obsługa klienta.Zajmujemy się branżą od 2015. Obszar, na którym obsługujemy Klientów to teren całego kraju. Angażujemy się w 100% w realizację oczekiwań naszych Klientów. ...
Profesjonalne podejście do klienta,rzetelne wykonywanie postanowień kontraktu. Polecam współprace z tą firmą.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: kampanie lead
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy, organizacje
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Zapytanie - telemarketing umawianie spotkań
Poszukujemy partnera do realizacji projektu z zakresu telemarketingu – zainteresowanie...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: obecnie bez usług call-center
Klienci: klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Sprzedaż usług SMM, SEO, Graficzny Design, Web Design - Marketing...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: obecnie bez usług call-center
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: branża ubezpieczeniowa, szukamy Klientów dla naszej...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: obecnie bez usług call center
Klienci: Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: obecnie z usługami call-center
Klienci: klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
Poszukuję partnera do obsługi w języku angielskim do 100 rozmów z Iranu, Rosji, Ukrainy i Chin, w trybie 24/7. Są to zgłoszenia ewentualnych awarii, które...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: Małe i Średnie firmy lokalne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: własna działalność
Wymagania dodatkowe: leady ubezpieczeniowe-indywidualne i...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Chodzi nam o pozyskiwanie klientów dla agencji interaktywnej:
- sprzedaż stron...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: w...
|
GMINA WAŁBRZYCH - MIASTO NA PRAWACH POWIATU
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności podejmowanych działań oraz analiza jakości rozmów są gwarancją...
|
Motiva Sp. z o.o.
EPozytywnie.pl to agencja e-commerce, która specjalizuje się w świadczeniu usług umożliwiających handel w Internecie. Pomagamy sklepom internetowym zyskać przewagę nad konkurencją dzięki profesjonalnemu podejściu do sfery managementu.
Posiadamy kilkuletnie doświadczenie w branży e-commerce. Od...
|
Omniscient Sp. z o.o.
Jesteśmy agencją marketingu bezpośredniego. Dostarczamy bazy danych osób fizycznych i firm oraz realizujemy kampanie SMS/E-Mail/Telemarketingowe.
Aktualnie w naszych zasobach znajduje się około 20 mln osób fizycznych oraz 3 mln przedsiębiorstw. Mamy oczywiście możliwości targetowania na podstawie wielu kryteriów typu wiek, płeć,...
|
Duet Papier
Nasza działalność rozpoczęła się w 1999 roku. Specjalizujemy się w produkcji etykiet białych, z nadrukiem i kolorowych .Działamy na terenie całej Polska. Wyróżnia nas sumienność,...
|
Active Telecom Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem. Realizujemy szeroką gamę projektów w sektorze Call Center dopasowując się do nawet najbardziej wymagających oczekiwań naszych Klientów. Specjalizujemy się w prowadzeniu dedykowanych kampanii telefonicznych, zarówno w zakresie sprzedaży produktów, usług, jak również obsługi...
|
I-CALL CENTER
Firma I-Call Center oferuje Państwu w pełni profesjonalne i sprawdzone usługi Outsourcingowe w zakresie Contact Center. Pakiet Naszych usług Contact Center obejmuje zarówno kampanie telefoniczne Inbound jak i Outbound, kampanie SMS i VMS, a także Mailing. Nasi klienci...
|
IPTCC
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim...
|
Cassis Grupa Finansowa
Cassis Grupa Finansowa Sp. z o.o. jest podmiotem wyspecjalizowanym w skutecznym dochodzeniu należności, zarówno na drodze przedsądowej, sądowo-egzekucyjnej jak również i w sprawach, w których egzekucja okazała się bezskuteczna.
Zajmujemy się windykacją wierzytelności z sektora B2B oraz masowych portfeli...
|
Wirtualne Biuro Warszawska 6
Działamy w branży od 2013 roku. Nasza specjalność to wirtualne biuro, prowadzenie pełnej księgowości dla firm i usługa family office.
Skupiamy się na zakładaniu i prowadzeniu dla przedsiębiorczych rodzin spółek z ograniczoną odpowiedzialnością. Które są dla nich...
|
Biznesport.pl
BiznesPort.pl (http://biznesport.pl)
Innowacyjna agencja interaktywna, specjalizująca się w projektowaniu, budowaniu oraz promocji i reklamie (SEO/SEM, PR, ATL/BTL, marketing etc.) portali i serwisów internetowych, platform biznesowych, a także świadczeniu pionierskich rozwiązań, efektywnie uzupełniających systemy kierowania...
|
Siły Sprzedaży
Marka Siły Sprzedaży to zespół handlowców i menadżerów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu struktur handlowych. Przejmujemy na siebie zadania od budowania najprostszych relacji naszych klientów z potencjalnymi odbiorcami ich...
|
Europejskie Centrum Certyfikacji
Ogólnopolski Certyfikat Uczciwy Przedsiębiorca to wyróżnienie odznaczające firmy, które są rzetelne, wiarygodne i godne zaufania. Dążymy do podniesienia standardów biznesowych w Polsce, dzięki weryfikacji firm współpraca...
|
Key Decisions Business Consulting Sp. z o.o.
Key Decisions Business Consulting Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem profesjonalnych, niezależnych, odpowiedzialnych i zaufanych ekspertów. Nasze usługi kierujemy do mikro, małych i średnich firm. Pozyskujemy kapitał na bieżącą działalność oraz rozwój przedsiębiorstw, wprowadzamy...
|
Eye Media Rafał Ćwik
Podstawowym celem założenia Eye Media było wytwarzanie indywidualnych szablonów aukcji oraz sprzedażą dodatkowych narzędzi ułatwiających zarządzanie aukcjami.
Jednak poszczegółni klienci często chcieli prócz szablonu inne usługi, stąd rozbudowaliśmy się o:
- sprzedaż sklepu na autorskim...
|
Golden Mean Agency Joanna Łukianiuk
Nasza firma oferuje usługi w nawiązywaniu kontaktów handlowych pomiędzy firmami polskimi oraz polskimi i zagranicznymi. Nasze działania polegają na pozyskiwaniu klienta/dostawcy, usługach call center, logistyce, poprowadzeniu przedstawicielstwa handlowego itp. Nasze usługi są...
|
Forsell Sp. z o.o.
ForSell Sp. z o.o. specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych strategii Business Process Outsourcing w zarządzaniu relacjami z klientami. Pod pojęciem Business Process Outsourcing rozumiemy oferowanie naszym zleceniodawcom zarówno w kraju jak i za granicą, najwyższej jakości w...
|
Talking People Poland sp. z o.o.
Talking People Poland Sp. z o.o. to niezwykle prężne Call Centre, zlokalizowane w samym centrum Warszawy.
Firma powstała w październiku 2012 roku i obok Talking People Finland jest drugim oddziałem w Europie.
Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych oraz doświadczonej kadrze, TPP oferuje...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions, to marka tworzona przez doświadczonych praktyków branży Call/Contact Center. Jesteśmy firmą świadcząca usługi w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży wykorzystując Contact Center wielojęzykowe.Naszą siłą jest know how i...
|
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych kontaktowych potencjalnych klientów (lead...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak i potencjalnego odbiorcy.
3. Badania rynkowe i...
|
Wykonujemy prace od 1994.
Wykonamy dla Ciebie prace w zakresie takim jak call center, pakowanie materiałów reklamowych, coopaking,...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz...
|
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując profesjonalizm oraz potencjał naszych pracowników. Jesteśmy przygotowani na duże projekty....
|
Sfera działań firmy to obsługa klienta.Zajmujemy się branżą od 2015. Obszar, na którym obsługujemy Klientów to teren całego...
|
Liczba wyświetleń strony: 126 |