Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
21
minut
6 sie 10:25
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych kontaktowych potencjalnych klientów (lead collection), help desk, help desk IT ...
23
minuty
6 sie 10:27
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, umawianie spotkań, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: obecnie bez usług call-center
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: obecnie bez usług call center
Klienci: Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Poszukujemy CC, które wesprze nas w procesie pozyskiwania kontaktów tzw. leadów.
Lead interpretujemy jako klienta zainteresowanego oferowanym przez nas produktem, który wyrazi zgodę na spotkanie z nami i spełni minimalne kryteria (m.in. okres od kiedy...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: w...
|
Usługa: telesprzedaż, Obsługa leadów bankowych, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Profesjonalna, acz luźna rozmowa. Podstawowe pojęcie o kredytach, odsetkach, RSSO. Badanie potrzeb, umówienie spotkania z doradca. Wymagam możliwości odsłuchania rozmowy. Płatność za godzinę pracy oraz...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: obecnie z usługami call-center
Klienci: klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
- kontakt z firmami (jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki cywilne, spółki jawne, rolnicy prowadzący gospodarstwa...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: Badanie CSI
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
CYFRANET
10 lat działamy w branży teleinformatycznej(sieci LAN, centralki, monitoring, sieci hotelowe), w najbliższym czasie, około 3 miesięcy, firma rozwinie działalność, ponieważ uruchamiamy nową linie technologiczną do konfekcjonowania płynów, suplementów diety. Nasza...
|
PHU BUDPOLT Tomasz Polka
Zajmuje się pomocą w eksporcie i imporcie towarów na rynki;
Rosja, Białoruś, Kazachstan, Armenia. Litwa, Łotwa ,Estonia
Wykonuje usługi;
Certyfikacji GOST i rejstracji TC.
Logistyka Transport
Rozpoznania rynku wyszukania odpowiedniego...
|
Contact Center One Sp. z o.o.
Mamy 10 letnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i wiemy jak z sukcesem realizować sprzedaż przez telemarketing
✓ Pracowaliśmy dla wielu branż: telekomunikacyjna, energetyczna, nieruchomości, finanse, prawnicza, odszkodowania, inwestowanie, transport, gazownictwo, rolnic...
|
KCS
Komputerowe Centrum Serwisowe, jesteśmy młodą leczy dynamicznie rozwijającą się firmą z zakresu obsługi biurowej oraz informatycznej. Świadczymy swoje usługi w celu usprawnienia i pomocy w działalności innych firm. Zajmujemy się zarówno wspieraniem działu informatycznego (również outsourcing serwisu)...
|
Western Singa BCG sp. z o.o.
Dlaczego założyliśmy Western Singa?
Western Singa założyliśmy zauważając sporą niewykorzystaną przestrzeń w zakresie pomocy przedsiębiorstwom w prowadzeniu działalności od strony zarządzania zasobami....
|
CallSpace.pl
CallSpace.pl oferuje Państwu w pełni skalowalny outsourcing usług telemarketingowych. Oznacza to, że niezależnie od zapotrzebowania jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom i podjąć współpracę z Klientami poszukującymi zewnętrznych kanałów sprzedaży i wsparcia.
Oferowane przez nas usługi...
|
Silesia Invest
VoiceCenter.pl to ogólnopolska firma działająca w branży call center. Nasze usługi skierowane są do firm które pragną rozwijać się minimalizując koszty a maksymalizując zyski. Nasi konsultanci to wyselekcjonowana grupa osób cechująca się dobrą dykcją, wysoką kulturą osobistą, doświadczeniem na stanowisku...
|
IT Personal
IT Personal oferuje usługi analizy i opracowania planów w dziedzinie wykorzystania istniejącej infrastruktury IT oraz jej modyfikacji w przyszłości. Posiadamy doświadczenie oraz odpowiednią wiedzę umożliwiającą zlokalizowanie problemów, dokonanie analizy zasobów informatycznych firmy oraz doradzenie przy wyborze optymalnych rozwiązań. Wdrożenie nowego...
|
Simio Polska Sp. z o.o.
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce.
Odróżnianie się od innych CC to nasza strategia budowy przewagi konkurencyjnej. Tworzymy synergię w międzynarodowym środowi...
|
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych)....
|
Liczba wyświetleń strony: 68 |