Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 2644786

Zapytanie dla serwisu telewizorów, Sierakowice

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • podano nr telefonu
  • potwierdziliśmy e-mail
  • zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań

Dane kontaktowe

Klient:
M●●●●●● W●●●●●●●●
Tel:
575 ●●● ●●●  pokaż
E-mail:
m●●●●@●●●●●  pokaż
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na naprawę telewizorów

Miejsce:    Sierakowice - powiat kartuski, Pomorskie

Usterka: Aplikacja Netflix na moim telewizorze SmartTV marki TOSHIBA nie działa. Uruchamia się - ale po uruchomieniu pokazuje się jedynie błąd 'ui 800-3' i nic poza tym. Nie mogłem się nawet zalogować. Oczywiście zgłosiłbym na gwarancję, jednakże wiązałoby się to ze zdjęciem telewizora ze ściany, a tego nie chcę.

Rodzaj TV: Smart TV

Marka telewizora: TOSHIBA

Model telewizora: TV TOSHIBA 55" 55V5863DG UHD

Wielkość TV: 41 – 55 cali

Miejsce naprawy: u Klienta

Dodatkowe informacje: Usługa serwisowa Netflix nie jest w stanie mi pomóc. Pisałem do nich i w języku angielskim i polskim - są bezradni.
Sprawdzałem połączenie z internetem - i na wifi i na sieci komórkowej nie działa. Aktualizacje wszystkie w telewizorze były na bieżąco wykonane zaraz po pierwszym włączeniu telewizora. Wszystkie kroki, aby naprawić problem, które podsuwa na internecie serwis Netflix nie pomogły. Pojawia się cały czas błąd: Wystąpił błąd usługi Netflix. Ponowna próba za ... s. Kod: ui-800-3 (104001)

Termin realizacji: Klient nie wie

Nr zapytania ofertowego: 2644786

 
Skontaktuj się z tym Klientem