Zapytanie dla serwisu telewizorów, Sierakowice
Adam
Oferteo.pl
Informacja od opiekuna zlecenia
- podano nr telefonu
- potwierdziliśmy e-mail
- zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań
Dane kontaktowe
- Klient:
- M●●●●●● W●●●●●●●●
-
- Tel:
-
575 ●●● ●●●
pokaż
- E-mail:
-
m●●●●@●●●●●
pokaż
Skontaktuj się
z tym Klientem
Szczegóły zlecenia
Kategoria:
Zlecenia na naprawę telewizorów
Miejsce: Sierakowice - powiat kartuski, Pomorskie
Usterka: Aplikacja Netflix na moim telewizorze SmartTV marki TOSHIBA nie działa. Uruchamia się - ale po uruchomieniu pokazuje się jedynie błąd 'ui 800-3' i nic poza tym. Nie mogłem się nawet zalogować. Oczywiście zgłosiłbym na gwarancję, jednakże wiązałoby się to ze zdjęciem telewizora ze ściany, a tego nie chcę.
Rodzaj TV: Smart TV
Marka telewizora: TOSHIBA
Model telewizora: TV TOSHIBA 55" 55V5863DG UHD
Wielkość TV: 41 – 55 cali
Miejsce naprawy: u Klienta
Dodatkowe informacje: Usługa serwisowa Netflix nie jest w stanie mi pomóc. Pisałem do nich i w języku angielskim i polskim - są bezradni.
Sprawdzałem połączenie z internetem - i na wifi i na sieci komórkowej nie działa. Aktualizacje wszystkie w telewizorze były na bieżąco wykonane zaraz po pierwszym włączeniu telewizora. Wszystkie kroki, aby naprawić problem, które podsuwa na internecie serwis Netflix nie pomogły. Pojawia się cały czas błąd: Wystąpił błąd usługi Netflix. Ponowna próba za ... s. Kod: ui-800-3 (104001)
Termin realizacji: Klient nie wie
Nr zapytania ofertowego:
2644786