Zapytanie dla serwisu telewizorów, Sierakowice

2019-05-15
MW
Michał W.
Sierakowice, Pomorskie
osoba prywatna
Zaloguj się lub zarejestruj, aby złożyć ofertę
Miejsce
Sierakowice, powiat kartuski, Pomorskie
Usterka: Aplikacja Netflix na moim telewizorze SmartTV marki TOSHIBA nie działa. Uruchamia się - ale po uruchomieniu pokazuje się jedynie błąd 'ui 800-3' i nic poza tym. Nie mogłem się nawet zalogować. Oczywiście zgłosiłbym na gwarancję, jednakże wiązałoby się to ze zdjęciem telewizora ze ściany, a tego nie chcę. Rodzaj TV: Smart TV Marka telewizora: TOSHIBA Model telewizora: TV TOSHIBA 55" 55V5863DG UHD Wielkość TV: 41 – 55 cali Miejsce naprawy: u Klienta Dodatkowe informacje: Usługa serwisowa Netflix nie jest w stanie mi pomóc. Pisałem do nich i w języku angielskim i polskim - są bezradni. Sprawdzałem połączenie z internetem - i na wifi i na sieci komórkowej nie działa. Aktualizacje wszystkie w telewizorze były na bieżąco wykonane zaraz po pierwszym włączeniu telewizora. Wszystkie kroki, aby naprawić problem, które podsuwa na internecie serwis Netflix nie pomogły. Pojawia się cały czas błąd: Wystąpił błąd usługi Netflix. Ponowna próba za ... s. Kod: ui-800-3 (104001) Termin realizacji: Klient nie wie
Forma kontaktu
Telefon, Email, Czat
Liczba wyświetleń strony
49
Identyfikator zapytania
2644786

Aby uzyskać dostęp do
danych Klienta załóż konto

Lub

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
do danych Klienta:

Formularz logowania do serwisu Oferteo. Użyj formularza, aby się zalogować. Naciśnij Escape, aby zamknąć okno.

Przypomnij hasło