Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karolina
Oferteo.pl
37
minut
19 mar 16:09
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
53
minuty
19 mar 16:25
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Szanowni Państwo ! Jesteśmy innowacyjną firmą świadczącą usługi dopasowane do potrzeb oraz oczekiwań każdego z naszych klientów . Specjalizujemy się zarówno w pozyskiwaniu jak i realizacji zleceń ...
Częsty kontakt, jestem na bieżąco w sprawie. Konkretna firma udziela więcej możliwości jakie można zrobić, doradza.
1
godzina
19 mar 17:22
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych kontaktowych potencjalnych klientów (lead collection), help desk, help desk IT ...
2
godziny
19 mar 18:05
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: Umówienie spotkania
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Spotkania dedykowane
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Telesprzedaż dotyczyć będzie obsługi kampanii Google Ads.
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Skuteczna sprzedaż
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Staż powyżej 12 miesięcy
Interesują nas wszystkie formy...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Perfekcyjna znajomość...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy,...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
- support infolinii wychodzącej i przychodzącej,
- 3 osoby,
- praca 8:00-16:00, 10:00-18:00 lub 12:00-20:00.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
Klientka...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin rozpoczęcia...
|
Zlecę wyszukanie firm do obsługi gotowych biznesów oraz klientów na wyłączność.
Zajmujemy się wprowadzaniem na rynek biznesów z szybką i wysoką stopą zwrotu, tworzeniem dużych rynków zbytu na towary i usługi, obsługą...
|
Potrzebna firma typu callcenter do umawiania spotkań z klientem indywidualnym oraz firmowym.
Nasza firma zajmuje się sprzedażą oraz...
|
Interim Sales Managers
Interim Sales Managers to zespół doświadczonych managerów, specjalizujących się w generowaniu leadów oraz sprzedaży B2B, działający też jako zewnętrzny dział handlowy dla firm.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
W ramach Interim Sales Managers, poprowadzimy Twoje...
|
Polskie Kadry Sp. z o.o.
Agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego Polskie Kadry to nowoczesna, prężnie rozwijająca się agencja zatrudnienia o ogólnopolskim zasięgu działania. Kreujemy rynek pracy, wspierając firmy w pozyskiwaniu pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej oferty....
|
TresConnect sp. z o.o.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, j...
|
ITI Media Group
Zajmujemy się pozyskiwaniem nowych klientów dla firm.
Tworzymy oraz rozwijamy strony www oraz e-sklepy dla naszych klientów.
Prowadzimy kampanie w systemach reklamowych google adwords oraz facebook ads.
Optymalizujemy strony internetowe pod kątem wyszukiwarek oraz użytkowników tak aby była przyjazna zarówno dla...
|
SYSTEL Systemy Teleinformatyczne
Od ponad 15 lat skutecznie realizujemy cele swoich Klientów. Firma specjalizuje się w branży telekomunikacyjnej - centrale telefoniczne, serwery telekomunikacyjne, systemy dla hoteli, CRM i firm z obiektami rozproszonymi w różnych częściach kraju, a poprzez...
|
Databroker S.A.
DATABROKER S.A. od ponad 11 lat świadczy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży i promocji.
Realizuje projekty sprzedażowe prowadzone z pominięciem standardowej sieci sprzedaży (hurtowni, dystrybutorów) i tradycyjnego kontaktu ze sprzedawcą w sklepie....
|
NOVUM AG Grzechnik Sp.j.
Firma NOVUM AG to sprawnie funkcjonujące call center. Siedziba nasze firmy znajduje się w Strzelcach Opolskich, województwo opolskie. Zajmujemy się obsługą klientów instytucjonalnych i podmiotów gospodarczych w zakresie kampanii telefonicznych "wychodzących" i "przychodzących". Oraz obsługą własnych projektów...
|
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości pion wPogotowiu.pl
Pogotowie komputerowe dla Warszawy i
opieka informatyczna dla firm
Bezawaryjność sprzętu i usługi IT są podstawą w funkcjonowaniu firmy bez strat i przestojów w działalności.
Naszym Klientom...
|
I-CALL CENTER
Firma I-Call Center oferuje Państwu w pełni profesjonalne i sprawdzone usługi Outsourcingowe w zakresie Contact Center. Pakiet Naszych usług Contact Center obejmuje zarówno kampanie telefoniczne Inbound jak i...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie...
|
Szanowni Państwo !
Jesteśmy innowacyjną firmą świadczącą usługi dopasowane do potrzeb oraz oczekiwań każdego z naszych klientów .
Specjalizujemy się zarówno w pozyskiwaniu jak i realizacji zleceń równocześnie pośredniczymy w sprzedaży...
|
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie...
|
Akme - to słowo pochodzące z języka greckiego - oznacza rozwój, twórcze myślenie, zmiany, maksimum możliwości, dojrzałość, sukces... Korzystając z znamienitej tradycji naszych przodków Centrum Rozwoju...
|
Liczba wyświetleń strony: 103 |