Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Adam
Oferteo.pl
28
minut
26 lut 14:21
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Poszukuję pomocy w zakresie pozyskania klienta na terenie Poznania, a później Warszawy, od pierwszego kontaktu, poprzez przesłanie oferty aż do umówienia krótkiego spotkania, na...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Sprzedaż ściśle według naszego schematu. Jesteśmy otwarci na wszelkie rady i sugestie, dopiero po kilku...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Rejestracja wizyt
Termin...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa:
Poszukuję dostawcy klientów na kredyty hipoteczne i gotówkowe z Wrocławia. W tej chwili współpracuję z jedną firmą, która pozyskuje klientów w internecie, obdzwania ich i po dokładnej weryfikacji według naszych oczekiwań przekazuje nam kontakt gotowy do umówienie się na spotkanie.
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, koordynator, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
BRUXMEDIA
Na rynku reklamy działamy do wielu lat. Możemy poszczycić się wieloma realizacjami dla różnych firm i branż. Zajmujemy się reklamą, wspieramy sprzedaż i dbamy o pozytywne wspomnienia z marką. Do każdego projektu i Klienta podchodzimy indywidualnie, dostosowując...
|
Call Center Wrocław S.A.
Firma Call Center Wrocław S.A. świadczy usługi w zakresie telefonicznej obsługi klienta.
Posiadamy szerokie doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych.
Posiadamy profesjonalny zespół sprzedawców wyspecjalizowany w sprzedaży telefonicznej, kurierów - przedstawicieli...
|
IPTCC
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim budujemy relacje.
Naszą wizją jest dostarczanie rzetelnych informacji oraz realizacja sprzedaży telefonicznej na masową skalę, przy...
|
Circinus Training Center Adam Pluciński
Circinus Training Center jest firmą szkoleniową, która powstała w 2011 roku
w wyniku pasji osób, które ją tworzą.
Pomagamy ludziom, dla których ważne jest, aby budować dobre i długofalowe relacje z Klientami.
Udział w różnorodnych projektach pozwala nam stale rozwijać i doskonalić swoje kompete...
|
TELBRIDGE Sp. z o.o.
Telbridge to firma specjalizująca się w outsourcingu procesów sprzedaży. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej produktów ubezpieczeniowych, bankowych, telekomunikacyjnych itp. Obsługujemy klientów m.in. z takich branży jak bankowość,...
|
Polskie Kadry Sp. z o.o.
Agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego Polskie Kadry to nowoczesna, prężnie rozwijająca się agencja zatrudnienia o ogólnopolskim zasięgu działania. Kreujemy rynek pracy, wspierając firmy w pozyskiwaniu pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej oferty. Dostarczamy usługi w obszarze zatrudnienia, HR oraz zarządzania...
|
National Financial Group Sp. z o.o.
Jesteśmy profesjonalną, niezależną grupą działającą w sektorach: finansowym, szkoleniowo-doradczym, windykacyjnym, marketingowym. W swoich brandach posiadamy także podmioty zajmujące się interaktywną reklamą, outsourcingiem, pośrednictwem...
|
AGENCJA UBEZPIECZENIOWA E-SHELL Leszek Markiewicz
Jako agent ekspert ubezpieczeniowy jestem pośrednikiem ubezpieczeniowym – reprezentuje interesy moich Klientów. Negocjując oferty z towarzystwem ubezpieczeniowym, obniżam składki za ubezpieczenia.
Współpracuje ...
|
EnterpriseVoice
Usługi Call Center
Niezależnie od tego jaką branżę reprezentujesz pierwszy kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami odbywa się drogą telefoniczną. Jest to prosty i szybki sposób na uzyskanie potrzebnych...
|
Studio Reklamy 11
Studio reklamy 11 jest firmą reklamowo-poligraficzno-telemarketingową.
Naszym klientom gwarantujemy pełen zakres usług w ramach szeroko rozumianej reklamy i promocji.Tworzymy wizerunek i markę od podstaw.
Pomagamy w realizacji celów sprzedażowych, strategii marketingowej jak również w poprawie wizerunku na arenie krajowej jak...
|
Crystal Call s.r.o.
Firma Crystal Call działa w branży outsourcingu kompleksowych usług kontaktowego centrum od roku 2004. Dzięki partnerskiemu podejściu do naszych kontrahentów, najnowocześniejszej technologii ale przede wszystkim profesjonalnemu podejściu nieustannie podnoszących swoje kwalifikacje operatorom, zaliczamy się do europejskiej elity w branży...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie...
|
Liczba wyświetleń strony: 60 |