Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karolina
Oferteo.pl
17
minut
21 lut 16:00
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Nasza specjalność to umawianie spotkań, tworzenie leadów kredytowych, odnawialne źródła energii, leady odszkodowania czy sprzedaż dla sieci telefonii komórkowej. Swoimi działaniami obejmujemy całą Polskę. Wyróżniamy się doświadczeniem 10 letnim w branży call center. Zawsze podchodzimy profesjonalnie do projektów które obsługujemy. Zaczynamy od zebrania informacji i wyszczególnienia potrzeb ...
21
minut
21 lut 16:03
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
45
minut
21 lut 16:28
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
4
godziny
21 lut 20:25
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
TWÓJ ASYSTENT 24 jest firmą specjalizującą się w outsourcingu usług dla klientów różnych branż. Każdy projekt jest przygotowywany i prowadzony w sposób indywidualny, dopasowany do potrzeb Klienta, ...
Pracowałem z firmą TA 24 w kilku projektach. Bardzo dobra jakość wykonywanych usług, profesjonalizm, konkurencyjne ceny.
20
godzin
22 lut 12:21
Sfera działań firmy to obsługa klienta.Zajmujemy się branżą od 2015. Obszar, na którym obsługujemy Klientów to teren całego kraju. Angażujemy się w 100% w realizację oczekiwań naszych Klientów. ...
Profesjonalne podejście do klienta,rzetelne wykonywanie postanowień kontraktu. Polecam współprace z tą firmą.
20
godzin
22 lut 12:29
Direct Call - Pomorska Grupa Sprzedażowa Obecnie cały świat biznesu oparty jest na jednej podstawowej wartości jest nią zrozumienie wzajemnych potrzeb i opracowanie strategii, która zadowoli obie strony. Aby do tego doszło potrzebny jest przede wszystkim dialog. Właśnie to jesteśmy w stanie zapewnić Państwa przyszłym i obecnym Klientom. Naszym zadaniem jest stworzenie i podtrzymanie jak ...
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: liczba zatrudnionych osób
Termin rozpoczęcia współpracy: w...
|
Usługa: przyjmowanie zgłoszeń serwisowych
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: przyjmowanie zgłoszeń serwisowych dotyczących sprzętu chłodniczego i przekazywanie ich do serwisantów, którzy mają dyżur serwisowy. Poszczególne serwisy przypisane są do...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
- support infolinii wychodzącej i przychodzącej,
- 3 osoby,
- praca 8:00-16:00, 10:00-18:00 lub 12:00-20:00.
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: województwo mazowieckie i łódzkie to obszar działań dla Telemarketerów.
Baza firm jest już...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
MAXCORE Adrian Kowalczyk
Kim jesteśmy, dlaczego warto nam zaufać?
Osoby, które na co dzień pracują w firmie MAXCORE, to zespół ludzi wykonujących powierzoną sobie pracę z pasją i zaangażowaniem. Są to specjaliści, którzy doskonale odnajdują się w...
|
Motiva Sp. z o.o.
EPozytywnie.pl to agencja e-commerce, która specjalizuje się w świadczeniu usług umożliwiających handel w Internecie. Pomagamy sklepom internetowym zyskać przewagę nad konkurencją dzięki profesjonalnemu podejściu do sfery managementu.
Posiadamy kilkuletnie doświadczenie w branży e-commerce. Od 2010 roku budujemy i prowadzimy z sukcesem sklepy internetowe...
|
EZON
1. Usługi sprzątania powierzchni biurowych oraz powierzchni wspólnych w osiedlach mieszkaniowych.
2.Rozsyłanie korespondencji masowej (np. reklamowej).
3. Skanowanie dokumentacji i...
|
I-CALL CENTER
Firma I-Call Center oferuje Państwu w pełni profesjonalne i sprawdzone usługi Outsourcingowe w zakresie Contact Center. Pakiet Naszych usług Contact Center obejmuje zarówno kampanie telefoniczne Inbound jak i Outbound, kampanie SMS i VMS, a także...
|
ATLE Marcin Til
Nasza firma jest przedsiębiorstwem wielobranżowym oferującym usługi związane z:
1. Roboty budowlane związane z:
- wykonaniem remontów mieszkań, lokali;
- wykonanie elewacji i robót ociepleniowych
- realizacja robót ziemnych
1. Usługi dla gospodarstwa domowego i przemysłu:
- utrzymaniem czystości w domach, lokalach,...
|
ALTEL Hieronim Jochimiak
Zajmujemy się instalacją:
- central telefonicznych
- systemów alarmowych
- monitoringu wizyjnego
- sieci strukturalnych
- anten TV
- wzmacniaczy GSM
- telefonia IP
Jesteśmy jedną z...
|
Interactive Tiger Jacolik Jacek
Instalacja i konserwacja central telefonicznych producentów m.in. Slican, Panasonic, Nec Philips, Elmeg, Platan, Tiptel (a także systemów bilingowych) oraz działających z nimi urządzeń końcowych (telefony, faxy, modemy, terminale płatnicze, bramki GSM, urządzenia VOiP).
Świadczę usługi doradcze z zakresu informatyki i telekomunikacji (ICT) w zakresie...
|
Cc one
Firma zajmuje się szeroko rozumianą obsługą projektów call center. W obecnej chwili prowadzimy projekty sprzedażowe ale także badawcze. Obszar działania obejmuje całą Polskę. Na ten moment prowadzone projekty są skierowane dla rynku...
|
Nasza specjalność to umawianie spotkań, tworzenie leadów kredytowych, odnawialne źródła energii, leady odszkodowania czy sprzedaż dla sieci telefonii komórkowej. Swoimi działaniami obejmujemy całą Polskę. Wyróżniamy się doświadczeniem 10 letnim w branży call center. Zawsze podchodzimy profesjonalnie do projektów...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie informacyjne
Przyjmowanie...
|
TWÓJ ASYSTENT 24 jest firmą specjalizującą się w outsourcingu usług dla klientów różnych branż.
Każdy projekt jest przygotowywany i prowadzony w sposób indywidualny, dopasowany do potrzeb Klienta, według najwyższych standardów i trendów przyjętych na świecie.
Szczycimy się powiększającym się gronem stałych Klientów i Partnerów, dlatego...
|
Sfera działań firmy to obsługa klienta.Zajmujemy się branżą od 2015. Obszar, na którym obsługujemy Klientów to...
|
Direct Call - Pomorska Grupa Sprzedażowa
Obecnie cały świat biznesu oparty jest na jednej podstawowej wartości jest nią zrozumienie wzajemnych potrzeb i opracowanie strategii, która zadowoli obie strony. Aby do tego doszło potrzebny jest przede wszystkim dialog. Właśnie...
|
Liczba wyświetleń strony: 93 |