Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
58
minut
21 sty 19:23
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
Klient składał wcześniej podobne zapytanie ofertowe, kontakt do niego otrzymały Firmy:
-...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin...
|
Usługa: umawianie spotkań biznesowych
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Umawianie spotkań biznesowych z naszym przedstawicielem (mamy 1-2 przedstawicieli).
Branża: innowacyjny produkt/usługa dla branży laboratoryjnej, medycznej, farmaceutycznej, spożywczej.
Baza potencjalnych klientów - w...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Rozpoznanie rynku oraz potrzeb potencjalnych klientów.
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: success fee
Termin...
|
Usługa: Umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Firmy ze wszystkich branż, które zatrudniają więcej, niż 50 osób. Górna granica nie...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin rozpoczęcia współpracy: w...
|
Usługa: obsługa infolinii, help desk
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: telesprzedaż, sprzedaż bezpośrednia, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin...
|
Usługa: umawianie spotkań sprzedażowych/biznesowych
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: branża finansowa i ubezpieczeniowa,...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
DGM Maciej Małek
DGM to nowoczesne call center, istniejące na rynku od 2007 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu i realizacji kompleksowych usług z zakresu direct marketingu, tele-sprzedaży i obsługi klienta. Od trzech lat budujemy wiarygodny wizerunek naszych Partnerów na rynku. Realizujemy rozmaite...
|
HNR Systems
HNR Systems zostało stworzone z myślą o firmach, które poszukają innowacyjnych rozwiązań opartych o najnowsze technologie, dzięki którym będą mogły rozwijać swój biznes efektywniej. Zajmujemy się tworzeniem rozwiązań dedykowanych z branży IT oraz...
|
Creative Mind
CALL CENTER - CREATIVE MIND
Zapraszamy do współpracy firmy poszukujące partnera w zakresie telefonicznej obsługi klienta.
Proponujemy Państwu:
- Obsługę infolinii,
- Telesprzedaż,
- Badania metodą CATI (badania: rynku, marki, wizerunkowe, satysfakcji klienta i inne.).
- Konsultacje w zakresie obszaru badań telefonicznych, konstrukcji scenariuszy...
|
Eye Media Rafał Ćwik
Podstawowym celem założenia Eye Media było wytwarzanie indywidualnych szablonów aukcji oraz sprzedażą dodatkowych narzędzi ułatwiających zarządzanie aukcjami.
Jednak poszczegółni klienci często chcieli prócz szablonu inne usługi, stąd rozbudowaliśmy się o:
- sprzedaż sklepu na autorskim...
|
Laboratorium Projektów Innowacyjnych Sp. z o. o.
Laboratorium Projektów Innowacyjnych sp. z o. o. powołana została w celu komercjalizacji pomysłów biznesowych o znacznym potencjale rynkowym. Główną zasadą LabPi jest realizacja projektów w tak zwanej fazie seed i startup, szczególnie w obszarze Smart City. Firma została założona...
|
Expansion Vision Jacek Lackowski Sp. k.
Spółka Expansion Vision Jacek Lackowski Sp. k. została założona w 2016 roku. W 2017 roku przejęliśmy Ideal Contact Center, które działa na polskim rynku usług outsourcingowych kontakt center od roku 2013. ICC pierwsze kroki stawiało razem budując pozycję na rynku Ogólnopolskiego Centrum Medycznego, owocna współpraca trwa do dnia dzisiejszego....
|
Siły Sprzedaży
Marka Siły Sprzedaży to zespół handlowców i menadżerów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu struktur handlowych. Przejmujemy na siebie zadania od budowania najprostszych relacji naszych klientów z...
|
BREAKPOINT Bartłomiej Opoka
...
|
MAXCORE Adrian Kowalczyk
Kim jesteśmy, dlaczego warto nam zaufać?
Osoby, które na co dzień pracują w firmie MAXCORE, to zespół ludzi wykonujących powierzoną sobie pracę z pasją i zaangażowaniem. Są to specjaliści, którzy doskonale odnajdują się w swoich rolach. W pracy kierujemy się zasadą: „całość firmy to przede wszystkim ludzie,...
|
Ozon Partner Sp. z o.o
Telecentrum Ozon Partner Sp. z o.o. powstało w 2012 roku w celu realizacji i obsługi projektów wsparcia sprzedaży, będąc odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się rynku i potrzeb Klientów.
Po 2 latach działania jako wewnętrzne i zewnętrzne Telecentrum realizujące projekty postanowiliśmy rozszerzyć zakres naszych usług. Jesteśmy gotowi kontynuować nasze...
|
TTC Training and Telemarketing Center - Mateusz Jemczura
Firma zajmuje się sprzedażą produktów bądź usług firm zewnętrznych w systemie Call Center. W dzisiejszych czasach sprzedaż przez telefon powoduje znaczne przyspieszenie sprzedaży produktu/usługi. Firma posiada wysoko wykształconą kadrę zarządzającą, która szkoli pracowników firmy z zakresu przeprowadzania rozmów z klientami,...
|
Compol II Spółka z o.o.
Firma Compol2 Sp. zo.o. jest producentem rejestratorów rozmów telefonicznych o nazwie Corsac. Urządzenia te przeznaczone są do rejestracji na platformie PC rozmów telefonicznych lub radiotelefonicznych prowadzonych na łączach analogowych,...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions – nowa marka na rynku usług call/contact center - została założona przez grupę pasjonatów z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym w polskich i międzynarodowych firmach z branży call/contact center....
|
EL-Technika
Asza firma zajmuje się profesjonalną instalacją następujących systemów:
- CCTV - telewizja przemysłowa
- SSWiN - systemy sygnalizacji włamania i napadu
- KD - kontrola dostępu
- systemy domofonowe
-...
|
TresConnect sp. z o.o.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecn...
|
Noprobs Consulting
Call Center Glasensis umożliwia najszybsze i najskuteczniejsze dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Świadczymy usługę polegającą na obsłudze telefonicznych oraz kontaktów docierających za pośrednictwem poczty...
|
BRUXMEDIA
Na rynku reklamy działamy do wielu lat. Możemy poszczycić się wieloma realizacjami dla różnych firm i branż. Zajmujemy się reklamą, wspieramy sprzedaż i dbamy o pozytywne wspomnienia z marką. Do każdego projektu i Klienta...
|
Simio Polska Sp. z o.o.
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce.
Odróżnianie się od innych CC to nasza strategia budowy przewagi konkurencyjnej. Tworzymy synergię w międzynarodowym środowisku współdziel...
|
INVEST point MARIUSZ JOSZ
Www.INVESTpoint.eu
Jeżeli zdecydowałeś się odwiedzić naszą stronę firmową, to już tylko krok dzieli Cię od poszerzenia horyzontów Twojego Przedsiębiorstwa !
Możemy zaoferować Państwa firmie:
- skuteczne wprowadzenie produktu lub usługi na rynek polski i zagraniczny,
-...
|
TIM Call Center P. Kałużny Sp. K.
Firma TIM Call Center została założona w 2003 roku. Zdobyte doświadczenie, innowacyjna wiedza oraz zaufanie Klientów sprawia, ze należymy do ścisłej czołówki firm świadczących usługi z zakresu...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie informacyjne
Przyjmowanie...
|
Liczba wyświetleń strony: 77 |