Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
33
minuty
15 sty 16:26
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
1
dzień
17 sty 09:36
Sfera działań firmy to obsługa klienta.Zajmujemy się branżą od 2015. Obszar, na którym obsługujemy Klientów to teren całego kraju. Angażujemy się w 100% w realizację oczekiwań naszych Klientów. ...
Profesjonalne podejście do klienta,rzetelne wykonywanie postanowień kontraktu. Polecam współprace z tą firmą.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania...
|
Zakres zlecenia: poszukiwanie klientów, pierwszy kontakt, sprzedaż usług,...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
Klient składał wcześniej podobne zapytanie ofertowe, kontakt do niego otrzymały Firmy: ...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: zdolność...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Call center bez nacisku na wynik,...
|
Usługa: obsługa infolinii, Umawianie klientow
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: umawianie spotkań biznesowych
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Umawianie spotkań biznesowych z naszym przedstawicielem (mamy 1-2 przedstawicieli).
Branża: innowacyjny produkt/usługa dla branży laboratoryjnej, medycznej,...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: 1) Stworzenie bazy klientów według wytycznych spółki -umawianie spotkań dla klienta (otwarcie spotkania i kontakt z klientem po zakończonym spotkaniu)
2) monitorowaniu zamówień...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Zlece wyszukanie Partnerów branżowych do obsługi biznesów które generują tysiące klientów na towary oraz usługi.
Ponad...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Western Singa BCG sp. z o.o.
Dlaczego założyliśmy Western Singa?
Western Singa założyliśmy zauważając sporą niewykorzystaną przestrzeń w zakresie pomocy przedsiębiorstwom w prowadzeniu działalności od strony zarządzania zasobami. Zestawiając nasze doświadczenie oraz kompetencje uznaliśmy że jesteśmy w stanie zapełnić tą lukę. Nasze wartości i przekonania odzwierciedlone...
|
Mikrotech S.A
Oferujemy szeroki wybór gadżetów reklamowych, które znakujemy najtrwalszymi technikami.
Posiadamy również ogólnopolskie biuro tłumaczeń, specjalizujące się od 10 lat w...
|
Silesia Invest
VoiceCenter.pl to ogólnopolska firma działająca w branży call center. Nasze usługi skierowane są do firm które pragną rozwijać się minimalizując koszty a maksymalizując zyski. Nasi konsultanci to wyselekcjonowana grupa osób cechująca się dobrą dykcją, wysoką kulturą osobistą, doświadczeniem na stanowisku telekonsultanta oraz...
|
TresConnect sp. z o.o.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej...
|
Marcin Kędzierski Finanse
Od 10 -ciu lat profesjonalnie zajmuję się finansowaniem dla Firm oraz klientów Indywidualnych w zakresie:
- kredytów obrotowych,
- kredytów hipotec...
|
Call Center Wrocław S.A.
Firma Call Center Wrocław S.A. świadczy usługi w zakresie telefonicznej obsługi klienta.
Posiadamy szerokie doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych.
Posiadamy profesjonalny zespół sprzedawców wyspecjalizowany w sprzedaży...
|
Omniscient Sp. z o.o.
Jesteśmy agencją marketingu bezpośredniego. Dostarczamy bazy danych osób fizycznych i firm oraz realizujemy kampanie SMS/E-Mail/Telemarketingowe.
Aktualnie w naszych zasobach znajduje się około 20 mln osób fizycznych oraz 3 mln przedsiębiorstw. Mamy oczywiście możliwości targetowania na podstawie wielu...
|
Contact Solutions
Contact Solutions dołączył do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach. Wraz z pozostałymi spółkami SGP – Training & Consulting oraz Human & Hunter zapewniamy wzorową jakość obsługi naszych partnerów...
|
TELE CONTACT SERVICE sp. z o.o.
Wykonujemy prace od 2001.
Jeśli szukasz ofert skorzystaj z naszych usług w zakresie zadąń takich jak umawianie spotkań, zapraszanie klientów na spotkania, sprzedaż produktów, zdobywanie leadów.
Działamy na ...
|
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości pion wPogotowiu.pl
Pogotowie komputerowe dla Warszawy i
opieka informatyczna dla firm
Bezawaryjność sprzętu i usługi IT są podstawą w funkcjonowaniu firmy bez strat i przestojów w działalności.
Naszym Klientom zapewniamy kompleksową...
|
TELBRIDGE Sp. z o.o.
Telbridge to firma specjalizująca się w outsourcingu procesów sprzedaży. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej produktów ubezpieczeniowych, bankowych, telekomunikacyjnych itp. Obsługujemy klientów m.in. z takich branży jak bankowość, telekomunikacja i...
|
PHU AKAM
Działalność prowadzona od 1996 roku. Skupiamy się na wsparciu technicznym dla klienta biznesowego: pełny lub profilowy outsourcing IT; administracja systemami Gnu/Linux, rodzina MS Windows; opieka techniczna serwerów/stacji roboczych; instalacje sieciowe i światłowodowe; konfiguracje elementów aktywnych LAN/WAN/WLAN (Cisco, mikrotik); inst...
|
SANO MEDIC FIKRET SERCE
Jeżeli szukacie Państwo profesjonalnego, a co za tym idzie skutecznego call center do umawiania spotkań, prezentacji - zapraszamy do współpracy.
Wyróżnia nas :
-Skuteczność umawiania spotkań na poziomie pow.80 %,
-krótki czas wdrożenia projektu,
-elastyczne formy...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C...
|
Sfera działań firmy to obsługa klienta.Zajmujemy się branżą od 2015. Obszar, na którym obsługujemy Klientów to teren całego kraju....
|
Liczba wyświetleń strony: 76 |