Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 209332

Wykonanie aplikacji webowej do obługi hoteli

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • podano nr telefonu
  • potwierdziliśmy e-mail
  • zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań

Dane kontaktowe

Klient:
R●●●●●● M●●●●●●●●
Tel:
+48 ●●● ●● ●● ●●  pokaż
E-mail:
r●●●●@●●●●●  pokaż
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia dla programistów

Miejsce:    Warszawa - , Mazowieckie

Poszukuję wykonawcy projektu webowego. Z powodu natury projektu nie mogę ujawnić dokładnego modelu biznesowego aplikacji, jednak poniżej załączam orientacyjny zakres funkcjonalny aplikacji.

Proszę o podawanie orientacyjnych kosztów wykonania podobnego projektu oraz dotychczasowego portfolio. Skontaktujemy się tylko z wybranymi firmami/osobami.

Aplikacja wspomagająca dla hoteli.
Do aplikacji mają dostęp klienci hoteli oraz ich właściciele/obsługa.

Frontend kliencki to de facto druga aplikacja. Każdy hotel musi posiadać możliwość personizowania stron klienckich:
- system logowania klientów + jako opcja facebook connect
- system rejestracji hoteli
- poszczególne usługi dostępne dla hotelu w portalu można wykupić (robi to właściciel hotelu) za pomocą wewnętrznej waluty (punktów), punkty kupuje się za pomocą portalu, konieczna jest więc integracja z PayPal + 1 wybrany polski dostawca płatności,
- system udostępnia różnego rodzaju (płatne lub nie) usługi:
- rezerwacja miejsc w hotelach. Usługa ta pozwala klientom na rezerwacje i przejrzenie wolnych miejsc w hotelu,
- informacje/nowości dla klientów hoteli
Właściciele mogą dodawać/usuwać/edytować hotelowe nowości/informacje,
- galerie zdjęć. Właściciele hoteli mogą dodawać zdjęcia widoczne później dla klientów hotelu,
- zniżki/kupony rabatowe - do realizacji w hotelu. Ta usługa, w przypadku gdy właściciel hotelu uruchomi ją, powala na dodanie promocji widocznych dla klientów hotelu. Promocje są widoczne w części klienckiej serwisu, każdy klient może odebrać kupon drukując przygotowany przez system kod QR - pozwalający później obsłudze hotelu na zewidencjonowanie zużycia kuponu. W kodzie zaszyty jest adres www w systemie po wejsciu na ktory zalogowany pracownik hotelu może oznaczyć wykorzystanie kuponu (ID kuponu przekazywane w adresie),
- system biletów, podobnie jak przypadku kuponów, w systemie istnieje możliwość zakupienia biletów na różne wydarzenia, bilety także w formie kodu QR. Właściciel może dodawać eventy,
-integracja z fanpage facebookowym - import wybranych informacji - info, galeria zdjęć, komentarze, wall etc.


Czynnikiem decydującym przy wyborze wykonawcy będzie cena.
Faza analizy wymagań biznesowych może zostać skrócona do minimum, ponieważ pełna dokumentacja techniczna i funkcjonalna, opisująca poszczególne ekrany i funkcjonalności (wraz z ich graficznym układem) zostanie dostarczona przez zleceniodawcę.

Nr zapytania ofertowego: 209332

 
Skontaktuj się z tym Klientem