Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
16
minut
7 lis 13:29
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
2
godziny
7 lis 15:47
Wykonujemy prace od 2001. Jeśli szukasz ofert skorzystaj z naszych usług w zakresie zadąń takich jak umawianie spotkań, zapraszanie klientów na spotkania, sprzedaż produktów, zdobywanie leadów. Działamy na terenie Wielkopolska, woj. lubuskie, dolnośląskie, śląskie, pomorskie, zachodniopomorskie. Dbamy o zadowolenie każdego Klienta. ...
7
dni
15 lis 10:49
Sfera działań firmy to obsługa klienta.Zajmujemy się branżą od 2015. Obszar, na którym obsługujemy Klientów to teren całego kraju. Angażujemy się w 100% w realizację oczekiwań naszych Klientów. ...
Profesjonalne podejście do klienta,rzetelne wykonywanie postanowień kontraktu. Polecam współprace z tą firmą.
Usługa: Stworzenie Call center
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, szukamy firmy która może wycenić restrukturyzację callcenter który istnieje + dodatkowo dodanie AI Voice bota, podczas nieobecności.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-01
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: umawianie...
|
Usługa: telesprzedaż, sprzedaż bezpośrednia, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy,...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: obsługa infolinii, umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Oferty: z...
|
Usługa: generowanie leadów
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
Klient składał wcześniej podobne zapytanie, kontakt do Klienta miały firmy:
- Sanmarks sp. z o.o.,
-...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
Dodatkowe informacje: sprzedaż...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy,...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: biegła znajomość języka...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy,...
|
Poszukujemy kompetentnej osoby do obdzwonienia ok. 300-400 firm z branży sprzętu medycznego.
Baza firm jest dostępna, ale bez personalnych danych.
Zadanie polega na:
- dotarciu telefoniczne do osób decyzyjnych, dyrektorów handlowych,
- wysłanie oferty handlowej,
- podpisanie umowy handlowej na pakiet biznesowy na portalu medycznym.
Zlecenie o...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
- zależy mi na pozyskiwaniu zamówień poprzez sklep internetowy z papierem i kopertami ozdobnymi,
- jesteśmy importerem między innymi...
|
Usługa: Generowanie Leadów
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: doświadczenie w generowaniu leadów dla...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Zakres zlecenia: outsourcing sił sprzedaży, obsługa call center, kompleksowa obsługa SEO
Termin skorzystania z oferty: w...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, pełna obsługa portalu, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe:
Zlecimy profesjonalnej...
|
Omega IT Consulting
Omega IT Consulting to firma informatyczna oferująca kompleksowe usługi IT.
Zespół Omega ITC stanowią inżynierowie i eksperci z doświadczeniem w dziedzinie zarządzania projektami informatycznymi, wdrożeniami systemów IT, obiegów dokumentów oraz outsourcingu IT.
Jedną z kluczowych kompetencji jest budowa de...
|
Gbrothers
Usługi dla cudzoziemców, zakładanie spółek, usługi księgowe, kompleksowa obsługa firm, administracja, kadry, zarządzanie, rozliczenia podatkowe, doradztwo, event marketing, imprezy integracyjne, incentive, budowanie...
|
Simply Trade sp. z o.o.
Nasza oferta to profesjonalna analiza firmy, indywidualnie dopasowana do potrzeb. Celem jest zwiększenie przychodów, poprzez motywację pracowników jak i optymalizację procesów operacyjnych, administracyjnych i produkcyjnych.
Są ta sprawdzone idee, które...
|
Expansion Vision Jacek Lackowski Sp. k.
Spółka Expansion Vision Jacek Lackowski Sp. k. została założona w 2016 roku. W 2017 roku przejęliśmy Ideal Contact Center, które działa na polskim rynku usług outsourcingowych kontakt center od roku 2013. ICC pierwsze kroki stawiało razem budując pozycję na rynku Ogólnopolskiego Centrum Medycznego, owocna współpraca trwa do dnia dzisiejszego. Obecnie...
|
Simio Polska Sp. z o.o.
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce.
Odróżnianie się od innych CC to nasza strategia budowy przewagi konkurencyjnej. Tworzymy synergię w międzynarodowym środowi...
|
WiTech Web & IT Management
Oferujemy szeroki zakres usług kompleksowo obsługujący prezentację i działalność Firmy w internecie.
Specjalizujemy się w projektach o podwyższonym zaawansowaniu...
|
InvestSafe
1. Inwestycje związane z nieruchomościami (zabezpieczone nieruchomością 10% w skali roku
2. Usługi sprzątające (sprzątanie obiektów, biurowców, domów, mieszkań, sprzątanie po budowie, sprzątanie po remontach, sprzątanie nietypowe, sprzątanie zewnętrze, porządkowanie terenów, sprzątanie samochodów, czyszczenie tapicerek)
3. Pośrednictwo pracy...
|
Outcom Sp z.o.o.
Jesteśmy firmą z branży informatycznej. W głównym obszarze działalności spółki znajduje się:
• tworzenie oprogramowania dla firm i administracji publicznej
• dostawa sprzętu i oprogramowania
• outsourcing IT
Wieloletnie doświadczenie naszych pracowników w zakresie projektowania i tworzenia...
|
Pomorska Grupa Sprzedażowa Sp. z o.o.
Direct Call - Pomorska Grupa Sprzedażowa
Obecnie cały świat biznesu oparty jest na jednej podstawowej wartości jest nią zrozumienie wzajemnych potrzeb i opracowanie strategii, która zadowoli obie strony. Aby do tego doszło potrzebny jest przede...
|
Scientific Services Sp. z o.o.
Scientific Services Sp. z o.o. od 10 lat jest centrum outsourcingowym dla wielu firm i instytucji w zakresie obsługi operacyjnej i obsługi działań marketingowych i telemarketingowych. Jesteśmy w grupie...
|
Direct-Sell sp. z o.o.
Direct-Sell to nowe prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo prowadzące działalność w sektorze usług Call Center. Poprzez swoje zaangażowanie, upór w dążeniu do celów a także wykorzystanie nowatorskich rozwiązań...
|
Noprobs Consulting
Call Center Glasensis umożliwia najszybsze i najskuteczniejsze dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Świadczymy usługę polegającą na obsłudze telefonicznych oraz kontaktów docierających za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferty są przygotowywane z nastawieniem na konkretnego partnera.
Obsługa klientów odbywana jest za...
|
Talking People Poland sp. z o.o.
Talking People Poland Sp. z o.o. to niezwykle prężne Call Centre, zlokalizowane w samym centrum Warszawy.
Firma powstała w październiku 2012 roku i obok Talking People Finland jest drugim oddziałem w Europie.
Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych oraz doświadczonej kadrze, TPP oferuje...
|
INVEST point MARIUSZ JOSZ
Www.INVESTpoint.eu
Jeżeli zdecydowałeś się odwiedzić naszą stronę firmową, to już tylko krok dzieli Cię od poszerzenia horyzontów Twojego Przedsiębiorstwa !
Możemy zaoferować Państwa firmie:
-...
|
Instal Pro Jacek Dydyń
Nasza firma zajmuje się instalacjami teletechnicznymi i niskoprądowymi. Wykonujemy instalacje strukturalne, światłowodowe,spawanie światłowodów,pomiary elektryczne,pomiary dynamiczne sieci komputerowych, pomiary...
|
PHARMA-MED Piotr Łuczywek
Firma Pharma-Med System powstała w 2010 roku. Zajmuję się kompleksową opieką informatyczną przychodni zdrowia, ale nie tylko.
Moim głównym celem jest zrozumienie potrzeb klientów i zagwarantowanie najwyższej jakości usług spełniających oczekiwania klientów i...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie...
|
Wykonujemy prace od 2001.
Jeśli szukasz ofert skorzystaj z naszych usług w zakresie zadąń takich jak umawianie spotkań, zapraszanie klientów na spotkania, sprzedaż...
|
Sfera działań firmy to obsługa klienta.Zajmujemy się branżą od 2015. Obszar, na którym obsługujemy Klientów...
|
Liczba wyświetleń strony: 73 |