Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Szukamy call center do 'domykania' klientów którzy dostali ofertę finansową w procesie online ale z jakiegoś powodu się na nią nie zdecydowali.
Na ten moment potrzebujemy 1 osoby na pełen etat z potencjałem na zwiększenie skali.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najs...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: baza własna firmy, byli klienci, których chcemy przywrócić
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii, zapraszanie na spotkania, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: prowadzenie ośrodka wypoczynkowego posiadającego przynajmniej 30 domków na wynajem
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: promowanie kursu komputerowego
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, pozyskiwanie leadów
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy, firmy średnie i duże
Wymagania dodatkowe:
Chęci do pracy, konkretna baza danych średnich i dużych. Gotowość do pracy w oparciu o duże success fee - czyli...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci:...
|
Usługa: obsługa call center, umawianie klientów
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Dodatkowe informacje: możliwe nawiązanie dłuższej...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
ALTEL Hieronim Jochimiak
Zajmujemy się instalacją:
- central telefonicznych
- systemów alarmowych
- monitoringu wizyjnego
- sieci strukturalnych
- anten TV
- wzmacniaczy GSM
- telefonia...
|
"Centrum Obsługi Biznesu" S.C. Daniel Kubiak, Robert Mirek
W Centrum Obsługi Biznesu od 7 lat z powodzeniem zajmujemy się profesjonalną obsługą klienta i skuteczną sprzedażą. Oferujemy kompleksowy zakres usług obejmujący prowadzenie contact center, sprzedaż przez telefon, outsourcing sił sprzedaży oraz marketing sms.
Wykwalifikowani pracownicy zapewnią...
|
APSTEL Anna Piątek
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując profesjonalizm oraz potencjał naszych pracowników. Jesteśmy przygotowani na duże projekty. Wdrożone procesy oraz systemy informatyczne, z jak...
|
GMR Metal sp.z o.o.
GMR Metal-Fotowoltaika to firma o szerokim zakresie działania.Posiadamy niezbędne certyfikaty i uprawnienia w celu wykonywania wszelkich prac związanych z zakresem naszej działalności. Wykonujemy: kompleksowe instalacje elektryczne i instalacje PV-Fotowo...
|
ITI Media Group
Zajmujemy się pozyskiwaniem nowych klientów dla firm.
Tworzymy oraz rozwijamy strony www oraz e-sklepy dla naszych klientów.
Prowadzimy kampanie w systemach reklamowych google adwords oraz facebook ads.
Optymalizujemy strony internetowe pod kątem wyszukiwarek oraz użytkowników tak aby była przyjazna zarówno dla Google jak i dla jego...
|
Lux-Stige Centrum Usług Biznesowych
Lux-Stige Centrum Usług Biznesowych to przede wszystkim pomoc dla Państwa biznesu.
Skupiamy się na tym, aby poprawić jakość Polskich firm.
W Naszej ofercie znajdują się takie usługi jak szeroko pojęty Marketing, Kampanie Reklamowe, Budowanie PR, Detektyw wewnętrzny*nowość*, Znajdowanie...
|
Omega IT Consulting
Omega IT Consulting to firma informatyczna oferująca kompleksowe usługi IT.
Zespół Omega ITC stanowią inżynierowie i eksperci z doświadczeniem w dziedzinie zarządzania projektami informatycznymi, wdrożeniami systemów IT, obiegów dokumentów oraz outsourcingu IT.
Jedną z kluczowyc...
|
Key Decisions Business Consulting Sp. z o.o.
Key Decisions Business Consulting Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem profesjonalnych, niezależnych, odpowiedzialnych i zaufanych ekspertów. Nasze usługi kierujemy do mikro, małych i średnich firm. Pozyskujemy kapitał na bieżącą działalność oraz rozwój przedsiębiorstw, wprowadzamy innowacyjne usługi wspierające rozwój firm, sprzedaż usług,...
|
Polskie Linie Telefoniczne Sp. z o.o.
Jesteś producentem lub importerem? Świadczysz unikalne usługi?
Szukasz dodatkowego kanału zbytu?
Chcesz, aby Twoje produkty były dostępne dla twoich potencjalnych klientów ?
Sprawdź, dlaczego warto z...
|
SP CallCenter
Witam serdecznie ,
Szanowni Pańswto
Nasza firma zajmujesie profesjonalnym pozyskianiem Klienta.Posiadamy własne bazy , które wciąż aktualizujemy.Działamy głównie w obszarze Finanse Direct ale również realizujemy projekty niezwiązane z tym obszarem.Prowadzimy akcje sprzedażowe, kampanie leadowe ,badamy rynek i wiele innych rozwiązań...
|
VoiceConnect Sp. z o.o.
W VoiceConnect specjalizujemy się w outsourcingu usług call center. Dostosowujemy kanały komunikacji z klientem do oczekiwań Kontrahentów. Realizujemy projekty sprzedażowe, przeprowadzamy analizę potrzeb, zajmujemy się windykacją telefoniczną i nie tylko. Współpraca z VoiceConnect w zakresie outsourcingu call center pozwala...
|
National Financial Group Sp. z o.o.
Jesteśmy profesjonalną, niezależną grupą działającą w sektorach: finansowym, szkoleniowo-doradczym, windykacyjnym, marketingowym. W swoich brandach posiadamy także podmioty zajmujące się interaktywną reklamą, outsourcingiem, pośrednictwem pracy.
Istniejemy na rynku od 2009 roku. Nasz zespół tworzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w wielu...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak i potencjalnego odbiorcy.
3. Badania...
|
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim budujemy relacje.
Naszą wizją jest...
|
Liczba wyświetleń strony: 104 |