Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Joanna
Oferteo.pl
1
godzina
2 paź 18:39
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-01
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: w...
|
Poszukujemy kompetentnej osoby do obdzwonienia ok. 300-400 firm z branży sprzętu medycznego.
Baza firm jest dostępna, ale bez personalnych danych.
Zadanie polega na:
- dotarciu telefoniczne do osób decyzyjnych, dyrektorów handlowych,
- wysłanie oferty handlowej,
- podpisanie umowy handlowej na pakiet biznesowy na portalu...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: Generowanie Leadów
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: doświadczenie w generowaniu leadów dla branży finansowej -...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: Firmy
Oferty: od firm z całej Polski
Termin rozpoczęcia...
|
Zakres zlecenia: outsourcing sił sprzedaży, obsługa call center, kompleksowa obsługa SEO
Termin...
|
Niewielka Agencja szuka pomocy przy sprzedaży oferty. Zależy nam na sprzedaży 3 do 5 umów w miesiącu, więc jest to zajęcie bardzo dodatkowe i zdalne. Oferujemy (na początek) wynagrodzenie prowizyjne....
|
Usługa: pozyskiwanie leadów
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: potrzebne wsparcie call center dla działu zajmującego się odnawialnymi źródłami energii, współpraca mająca na celu pozyskiwanie kontaktów do Klientów...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: leady
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne,...
|
AGENCJA UBEZPIECZENIOWA E-SHELL Leszek Markiewicz
Jako agent ekspert ubezpieczeniowy jestem pośrednikiem ubezpieczeniowym – reprezentuje interesy moich Klientów. Negocjując oferty z towarzystwem ubezpieczeniowym, obniżam składki za ubezpieczenia.
Współpracuje z małymi ...
|
BREAKPOINT Bartłomiej Opoka
...
|
VoiceConnect Sp. z o.o.
W VoiceConnect specjalizujemy się w outsourcingu usług call center. Dostosowujemy kanały komunikacji z klientem do oczekiwań Kontrahentów. Realizujemy projekty sprzedażowe, przeprowadzamy analizę potrzeb, zajmujemy się...
|
VOICE CENTER Sp. z o.o.
Contact center proponuje profesjonalne usługi skierowane do najbardziej wymagających Klientów, oczekujących również rozwiązań nietypowych, indywidualnego podejścia i profesjonalizmu.
Oferujemy:
- umawianie spotkań,
- poszukiwanie nowych...
|
Interactive Tiger Jacolik Jacek
Instalacja i konserwacja central telefonicznych producentów m.in. Slican, Panasonic, Nec Philips, Elmeg, Platan, Tiptel (a także systemów bilingowych) oraz działających z nimi urządzeń końcowych...
|
Wirtualne Biuro Warszawska 6
Działamy w branży od 2013 roku. Nasza specjalność to wirtualne biuro, prowadzenie pełnej księgowości dla firm i usługa family office.
Skupiamy się na zakładaniu i prowadzeniu dla przedsiębiorczych rodzin spółek z ograniczoną...
|
Motiva Sp. z o.o.
EPozytywnie.pl to agencja e-commerce, która specjalizuje się w świadczeniu usług umożliwiających handel w Internecie. Pomagamy sklepom internetowym zyskać przewagę nad konkurencją dzięki profesjonalnemu...
|
Łuktel Usługi Telekomunikacyjne
Nasza firma istnieje od 1998 roku świadcząc usługi związane z obsługą i budową systemów telekomunikacyjnych, oraz teleinformatycznych. Zdobyte certyfikaty, doświadczenie i profesjonalizm naszego zespołu specjalistów pozwolił nam zająć stabilną i wiarygodną pozycję na rynku świadcząc usługi najwyższej...
|
Instal Pro Jacek Dydyń
Nasza firma zajmuje się instalacjami teletechnicznymi i niskoprądowymi. Wykonujemy instalacje strukturalne, światłowodowe,spawanie światłowodów,pomiary elektryczne,pomiary dynamiczne sieci komputerowych, pomiary reflektometryczne,systemy kontroli...
|
Omniscient Sp. z o.o.
Jesteśmy agencją marketingu bezpośredniego. Dostarczamy bazy danych osób fizycznych i firm oraz realizujemy kampanie SMS/E-Mail/Telemarketingowe.
Aktualnie w naszych zasobach znajduje się około 20 mln osób fizycznych oraz 3 mln przedsiębiorstw. Mamy...
|
Perfect Call
Perfect Call to małe nietypowe call center stworzone z kilku osób posiadających kilku, a nawet kilkunastu letnie doświadczenie w obsłudze klienta. Specjalizujemy się w uzyskiwaniu danych kontaktowych...
|
EnterpriseVoice
Usługi Call Center
Niezależnie od tego jaką branżę reprezentujesz pierwszy kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami odbywa się drogą telefoniczną. Jest to prosty i szybki sposób na uzyskanie potrzebnych informacji.
Na podstawie zleceń naszych kontrahentów tworzymy kompleksowe i indywidualne rozwiązania, dzięki którym osiągniesz...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz...
|
Liczba wyświetleń strony: 59 |