Stworzenie od podstaw sklepu WWW

2011-04-20
ŁP
Łukasz P.
Rajec Szlachecki, Mazowieckie
firma
Zaloguj się lub zarejestruj, aby złożyć ofertę
Miejsce
Rajec Szlachecki, powiat radomski, Mazowieckie
Zlecę stworzenie od podstaw sklepu internetowego do celów wirtualnego komisu sprzętu elektronicznego, komputerowego oraz serwisu pogwarancyjnego. Zarządzanie stroną: - możliwość zarządzania wieloma sklepami z jednego panelu administracyjnego, - przyznawanie użytkownikom dostępu do panelu z określonymi uprawnieniami, - dowolność w zastosowaniu aplikacji umożliwiających integrację z systemami zewnętrznymi (płatniczymi, księgowymi, aukcyjnymi, CRM i wieloma innymi), - pełna dowolność kreacji unikatowej szaty graficznej sklepu, - wygodny system zarządzania treścią (CMS) na stronach informacyjnych, - wielowalutowość, - wielojęzykowość. Zarządzanie katalogiem produktów: - dowolna ilość kategorii i podkategorii produktowych, - dowolna ilość produktów z możliwością przypisania do wielu kategorii, - hurtowy import/export katalogu produktów, - możliwość edycji znaczników Meta na każdym poziomie drzewa kategorii oraz dla poszczególnych produktów, - zarządzanie stanami magazynowymi łącznie z określeniem minimalnych i maksymalnych progów zapasów, - zaawansowane możliwości prowadzenia polityki cenowej, - stawki podatkowe uzależnione od rodzaju produktu lub grupy klientów, - dowolne typy produktów: -> produkt zwykły, -> produkt grupowy (z opcją wybrania rozmiaru, koloru lub innej cechy), -> produkt łączony (z dwóch lub większej ilości pozycji), -> produkty wirtualne ( np. pliki muzyczne, e-booki, usługi), - możliwość określenia zestawu cech charakterystycznych (atrybutów) dla danego asortymentu (np. producent, rozmiar, kolor) - opis krótki / opis długi, - możliwość dodania plików do produktu (np. instrukcji, specyfikacji technicznej, sterowników), - definiowanie produktów powiązanych oraz produktów alternatywnych, - możliwość ustawienia niestandardowego kosztu wysyłki, - dowolna ilość zdjęć produktów, - automatyczne skalowanie wgrywanych zdjęć (tworzenie miniaturek oraz zdjęć średnich, wyświetlanie LightBox lub FancyBox), - możliwość nadania zdjęciom znaku wodnego, - wyszukiwanie proste oraz zaawansowane (wg cech) na stronie sklepu, - filtrowanie produktów w wybranej przez użytkownika kategorii, - akceptowanie, edytowanie oraz usuwanie tagów i recenzji produkt. Zamówienia: - kompleksowe zarządzanie zamówieniami z poziomu panelu administracyjnego, - dowolne definiowanie etapów procesu realizacji zamówienia związane z informacjami wysyłanymi do klienta, - wygodny i intuicyjny w obsłudze panel umożliwiający szybkie dotarcie do każdego zamówienia poprzez nr zamówienia, datę, dane klienta, sumę zamówienia lub jego status, - tworzenie jednej lub wielu faktur (wysyłek) do zamówienia umożliwiających częściową realizację zamówienia - mechanizm wydruku faktur i listów przewozowych - powiadamianie o nowych zamówieniach poprzez e-mail oraz kanał RSS - pełna konfigurowalność opcji płatności oraz rodzaju dostawy, - możliwość tworzenia powtórnych zamówień w panelu administracyjnym, - pełna historia i statystyka zamówień wraz z możliwością łatwego raportowania. Płatności i dostawa: - podstawowe formy płatności: przedpłata na konto, płatność przy odbiorze, - integracja z bramkami płatniczymi (m.in. PayPal, Płatności.pl, Przelewy24.pl, DotPay.pl), - opcja płatności kartą kredytową, - możliwość integracji z systemami ratalnymi (np. Żagiel), - pełna dowolność w określeniu kosztów i rodzaju dostaw – tabele kosztów zależne od: -> wagi i miejsca dostawy, -> wartości zamówienia i miejsca dostawy, -> ilości produktów i miejsca dostawy, - określenie sposobów dostawy do wyboru: kurier, poczta, transport własny sklepu, odbiór osobisty, - opcja darmowej dostawy (dla określonej sumy zamówienia lub jako promocja), - dostawa do wielu lokalizacji dla jednego zamówienia, - informowanie klienta o numerze listu przewozowego przesyłki. Analityka i raportowanie: - integracja z Google Analytics, - przegląd raportów w panelu administracyjnym, - szczegółowe raporty sprzedażowe uwzględniające m.in. ilość zamówień, ilość zamówionych produktów, wielkość naliczonych podatków, kosztów dostaw, wielkości przyznanych zniżek oraz wiele innych wskaźników, - raporty produktowe: najczęściej kupowane, najczęściej przeglądane, niski stan magazynowy, produkty w koszyku, porzucone koszyki, - raporty dotyczące klientów wg ilości oraz sumy zamówień, - statystyka wyszukiwań w wewnętrznej wyszukiwarce, - kanały informacyjne RSS o nowych: zamówieniach, produktach, opiniach oraz tagach Narzędzia marketingowe: - pełen wachlarz możliwości tworzenia promocji cenowych i asortymentowych, z uwzględnieniem czasu trwania promocji, docelowej grupy klientów itp., - możliwość tworzenia kampanii promocyjnych z wykorzystaniem kodów rabatowych, - integracja z porównywarkami cen, - wspomaganie pozycjonowania, - opcja darmowej dostawy (dla danej grupy produktów lub dla zamówienia o określonej wartości koszyka), - opcja uzależnienia ceny od ilości zamówionych sztuk danego towaru, - zestawy promocyjne złożone z dwóch lub więcej produktów, - Up-selling – proponowanie innych produktów z tej samej kategorii (w koszyku), - Cross-selling – proponowanie dodatkowych produktów (na stronie produktu), - widoki ostatnio oglądanych produktów oraz porównywanych produktów, - mechanizm do prowadzenia ankiet, - zarządzenie newsletterem i bazą subskrybentów, - przyjazne linki dla wyszukiwarek (friendly URL’s), - kanały informacyjne RSS dla nowych: produktów, promocji oraz kategorii, - automatycznie generowana mapa strony, - przepisywanie URL (URL rewrite, skracanie adresów podstron), - mapa strony Google. Proszę o oferty.
Forma kontaktu
Telefon, Email, Czat
Liczba wyświetleń strony
845
Identyfikator zapytania
195524

Aby uzyskać dostęp do
danych Klienta załóż konto

Lub

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
do danych Klienta:

Formularz logowania do serwisu Oferteo. Użyj formularza, aby się zalogować. Naciśnij Escape, aby zamknąć okno.

Przypomnij hasło