Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
26
minut
1 sie 16:35
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: język niemiecki, obsługa infolinii...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: pozyskanie klientów na usługi reklamowe, profit od...
|
National Financial Group Sp. z o.o.
Jesteśmy profesjonalną, niezależną grupą działającą w sektorach: finansowym, szkoleniowo-doradczym, windykacyjnym, marketingowym. W swoich brandach posiadamy także podmioty zajmujące się interaktywną reklamą, outsourcingiem, pośrednictwem pracy.
Istniejemy na rynku od 2009 roku. Nasz zespół tworzą eksperci z wieloletnim...
|
SP CallCenter
Witam serdecznie ,
Szanowni Pańswto
Nasza firma zajmujesie profesjonalnym pozyskianiem Klienta.Posiadamy własne bazy , które wciąż aktualizujemy.Działamy głównie w obszarze Finanse Direct ale również realizujemy projekty niezwiązane z tym...
|
SYSTEL Systemy Teleinformatyczne
Od ponad 15 lat skutecznie realizujemy cele swoich Klientów. Firma specjalizuje się w branży telekomunikacyjnej - centrale telefoniczne, serwery telekomunikacyjne, systemy dla hoteli, CRM i firm z...
|
Finspektrum Piotr Walczuk
Gwarantujemy ze swojej strony profesjonalne podejście do klienta, kompleksową obsługę przy jednoczesnym dbaniu o wybór najodpowiedniejszej oferty. Poprzez szczegółowy proces analizy każdego przypadku, wykorzystując wiedzę na temat ciągle zmieniających...
|
TresConnect sp. z o.o.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, j...
|
VICOMP
Firma Vicomp zajmuje się sprzedażą i wykonawstwem systemów zabezpieczających oraz oświetleniowych LED.
KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIA DLA FIRMY I DOMU
Specjalizujemy się w pracach z zakresu instalacji profesjonalnych systemów...
|
Human Advice FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA
Są to szkolenia jednodniowe lub dwudniowe dotyczące technik zwiększających sprzedaż produktów lub usług Klienta. Odbywają się stacjonarnie w miejscu wybranym przez Klienta np. w siedzibie firmy lub oddziale albo w miejscu...
|
Mikrotech S.A
Oferujemy szeroki wybór gadżetów reklamowych, które znakujemy najtrwalszymi technikami.
Posiadamy również ogólnopolskie biuro tłumaczeń, specjalizujące się od 10...
|
GMR Metal sp.z o.o.
GMR Metal-Fotowoltaika to firma o szerokim zakresie działania.Posiadamy niezbędne certyfikaty i uprawnienia w celu wykonywania wszelkich prac związanych z zakresem naszej działalności. Wykonujemy: komplekso...
|
Toseda
Zajmujemy się usługami finansowymi mając umowy z kilkunastoma bankami m.in. Alior Bank oraz Credit Agricole. Posiadamy także doświadczenie i wiedzę dotyczącą usług telekomunikacyjnych, prawa oraz BHP. Służymy równocześnie wsparciem przy pozyskiwaniu pracowników, głównie...
|
APSTEL Anna Piątek
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując profesjonalizm oraz potencjał naszych prac...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie...
|
Liczba wyświetleń strony: 82 |