Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Milena
Oferteo.pl
22
minuty
12 lip 15:16
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych kontaktowych potencjalnych klientów (lead collection), help desk, help desk IT ...
7
godzin
12 lip 22:23
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
1
dzień
13 lip 21:33
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Akme - to słowo pochodzące z języka greckiego - oznacza rozwój, twórcze myślenie, zmiany, maksimum możliwości, dojrzałość, sukces... Korzystając z znamienitej tradycji naszych przodków Centrum Rozwoju ...
Profesjonalne przygotowanie oferty, zaangażowanie i kreatywność podczas realizacji projektu. Polecam.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: język niemiecki, obsługa infolinii...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: pozyskanie klientów na...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Informacje dodatkowe: rozliczenie na podstawie wstępnej przedpłaty + success fee od...
|
Usługa: umawianie spotkań o tematyce ubezpieczeń na życie
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: osoby omówione maja być świadome, że...
|
TIM Call Center P. Kałużny Sp. K.
Firma TIM Call Center została założona w 2003 roku. Zdobyte doświadczenie, innowacyjna wiedza oraz zaufanie Klientów sprawia, ze należymy do ścisłej czołówki firm świadczących usługi z zakresu telemarketingu, telefonicznej sprzedaży i obsługi...
|
Grupa Doradcza PS Sp. z o.o.
Specjalizujemy się infobrokeringu - w doradztwie oraz sprzedaży baz gospodarczych (Polska baza B2B: firmy oraz instytucje).
Działalność w tym zakresie prowadzimy od roku 2012. Obsługujemy zarówno małe podmioty gospodarcze, jak również czołowie korporacje...
|
Scientific Services Sp. z o.o.
Scientific Services Sp. z o.o. od 10 lat jest centrum outsourcingowym dla wielu firm i instytucji w zakresie obsługi operacyjnej i obsługi działań marketingowych i telemarketingowych. Jesteśmy w grupie kapitałowej MNI S.A. notowanej na Giełdzie Papierów...
|
GMR Metal sp.z o.o.
GMR Metal-Fotowoltaika to firma o szerokim zakresie działania.Posiadamy niezbędne certyfikaty i uprawnienia w celu wykonywania wszelkich prac związanych z zakresem naszej działalności. Wykonujemy: kompleksowe instalacje elektryczne i instalacje PV-Fotowo...
|
Interactive Tiger Jacolik Jacek
Instalacja i konserwacja central telefonicznych producentów m.in. Slican, Panasonic, Nec Philips, Elmeg, Platan, Tiptel (a także systemów bilingowych) oraz działających z nimi urządzeń końcowych (telefony, faxy, modemy, terminale płatnicze, bramki GSM,...
|
Laboratorium Projektów Innowacyjnych Sp. z o. o.
Laboratorium Projektów Innowacyjnych sp. z o. o. powołana została w celu komercjalizacji pomysłów biznesowych o znacznym potencjale rynkowym. Główną zasadą LabPi jest realizacja projektów w tak zwanej fazie seed i startup, szczególnie w obszarze Smart City. Firma została założona w 2012 r. przez Jacka Kwaśniaka. Zatrudniamy 12...
|
Baza Alternatyw
Posiadamy kilkuletnie doświadczenie przy organizacji Imprez Integracyjnych dla firm oraz grup zorganizowanych. Oprócz miejsca na zabawę(ławy z zadaszeniem, grill, ognisko, catering, dancing) oferujemy profesjonalnie przygotowane pole do gry w paintball, tor dla quadów, skaczące szczudła...
|
TomBit Tomasz Sańczyk
Głównym celem naszego zespołu jest dostarczenie Klientom kompleksowych rozwiązań technicznych, służących ochronie mienia. Nie straszne są nam żadne zlecenia, np. montaż i uruchomienie systemu alarmowego oraz monitoringu w obiektach nie podłączonych do sieci...
|
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych kontaktowych potencjalnych...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do...
|
Akme - to słowo pochodzące z języka greckiego - oznacza rozwój, twórcze myślenie, zmiany, maksimum możliwości, dojrzałość, sukces... Korzystając z znamienitej tradycji naszych przodków Centrum Rozwoju Psychoterapii i Szkoleń AKME poprzez nazwę obrało swój...
|
Mamy 10 letnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i wiemy jak z sukcesem realizować sprzedaż przez telemarketing
✓ Pracowaliśmy dla wielu branż: telekomunikacyjna, energetyczna, nieruchomości, finanse, prawnicza, odszkodowania, inwestowanie, transport, gazownictwo,...
|
Liczba wyświetleń strony: 84 |