Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
51
minut
6 lip 13:51
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: Stworzenie Call center
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, szukamy firmy która może wycenić restrukturyzację callcenter który istnieje + dodatkowo dodanie AI Voice bota, podczas nieobecności.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-01
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: pozyskanie klientów na usługi reklamowe, profit od sprzedaży
Termin rozpoczęcia...
|
Zakres zlecenia: usługa telemarketingu
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
Poszukuję dostawcy klientów na kredyty hipoteczne i gotówkowe z Wrocławia i ewentualnie okolic. W tej chwili współpracuję z jedną firmą, która pozyskuje...
|
Usługa: umawianie spotkań, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: umawiania spotkań w konkretnej branży z osobami decyzyjnymi
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
ATLE Marcin Til
Nasza firma jest przedsiębiorstwem wielobranżowym oferującym usługi związane z:
1. Roboty budowlane związane z:
- wykonaniem remontów mieszkań, lokali;
- wykonanie elewacji i robót ociepleniowych
- realizacja robót ziemnych
1. Usługi dla gospodarstwa domowego i...
|
PHU BUDPOLT Tomasz Polka
Zajmuje się pomocą w eksporcie i imporcie towarów na rynki;
Rosja, Białoruś, Kazachstan, Armenia. Litwa, Łotwa ,Estonia
Wykonuje usługi;
Certyfikacji GOST i rejstracji TC.
Logistyka Transport
Rozpoznania rynku wyszukania...
|
Kredi Sp. z o.o.
Jesteśmy niezależną firmą doradztwa finansowego na rynku. Wyznacznikiem naszego sukcesu jest spełnianie potrzeb naszych klientów i uśmiech na twarzach. Dla nas - Ty jesteś najważniejszy
Doradca KREDI to wykwalifikowany specjalista w...
|
SYSTEL Systemy Teleinformatyczne
Od ponad 15 lat skutecznie realizujemy cele swoich Klientów. Firma specjalizuje się w branży telekomunikacyjnej - centrale telefoniczne, serwery telekomunikacyjne, systemy dla hoteli, CRM i firm z obiektami rozproszonymi w różnych częściach kraju, a poprzez sieciowanie central dajemy swojemu Klientowi...
|
EnterpriseVoice
Usługi Call Center
Niezależnie od tego jaką branżę reprezentujesz pierwszy kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami odbywa się drogą telefoniczną. Jest to prosty i szybki sposób na uzyskanie potrzebnych informacji.
Na podstawie zleceń naszych kontrahentów tworzymy kompleksowe i indywidualne rozwiązania, dzięki którym...
|
Halo Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie obsługi klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
Naszą misją jest tworzenie idealnych procesów obsługi – komplementarnych wobec procesów przedsiębiorstwa i wzmacniających markę.
Innymi słowy –...
|
Motiva Sp. z o.o.
EPozytywnie.pl to agencja e-commerce, która specjalizuje się w świadczeniu usług umożliwiających handel w Internecie. Pomagamy sklepom internetowym zyskać przewagę nad konkurencją dzięki profesjonalnemu podejściu do sfery managementu.
Posiadamy kilkuletnie doświadczenie w branży e-commerce. Od...
|
CONFRONTER SP. Z O.O.
Confronter to nie tylko nowoczesna porównywarka finansowa, dzięki której szybko i bezpłatnie porównasz najlepszy kredyt, konto, ubezpieczenie, lokatę czy platformę inwestycyjną na rynku forex. Nasza firma to także baza wiedzy, tworzona przy współpracy ze specjalistami, bardzo...
|
First Contact Group
First Contact Group specjalizuje się w dostarczaniu swoim klientom najwyższej jakości rozwiązań biznesowych, których celem jest skuteczne dotarcie do nowych odbiorców i ciągłe poszerzanie ich grona. Usługi, które oferujemy skupiają się wokół wielu działań telemarketingowych,...
|
PHU AKAM
Działalność prowadzona od 1996 roku. Skupiamy się na wsparciu technicznym dla klienta biznesowego: pełny lub profilowy outsourcing IT; administracja systemami Gnu/Linux, rodzina MS Windows; opieka techniczna serwerów/stacji roboczych; instalacje sieciowe i światłowodowe; ko...
|
APSTEL Anna Piątek
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując prof...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie...
|
Liczba wyświetleń strony: 67 |