Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Joanna
Oferteo.pl
20
minut
21 cze 15:21
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
35
minut
21 cze 15:36
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych kontaktowych potencjalnych klientów (lead collection), help desk, help desk IT ...
2
godziny
21 cze 17:17
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma ZIELINET powstała w 2015 r. Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm ...
W ostatnim czasie przeprowadziłem dużo rozmów z przedstawicielami firm o zbieżnym profilu działalności, ale na ich tle firma ZIELINET wyróżniła się w znaczący sposób. W odpowiedzi na moje zapytanie ofertowe, błyskawicznie skontaktował się ze mną właściciel firmy, który profesjonalnie zakreślił profil jej działalności i możliwości współpracy. Szczegóły określam już z dedykowanym opiekunem, który dostosowuje ofertę do moich potrzeb i profesjonalnie reaguje na moje wymagania. Polecam zapoznanie się z profilem działalności firmy ZIELINET bez wahania.
3
dni
25 cze 09:54
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Akme - to słowo pochodzące z języka greckiego - oznacza rozwój, twórcze myślenie, zmiany, maksimum możliwości, dojrzałość, sukces... Korzystając z znamienitej tradycji naszych przodków Centrum Rozwoju ...
Profesjonalne przygotowanie oferty, zaangażowanie i kreatywność podczas realizacji projektu. Polecam.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Osoby pewne siebie, zaangażowane. Praca w biurze.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: Stworzenie Call center
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, szukamy firmy która może wycenić restrukturyzację callcenter który istnieje + dodatkowo dodanie AI Voice bota, podczas nieobecności.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-01
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań biznesowych
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: rozmowa w języku angielskim w celu pozyskania architektów do współpracy
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Zakres zlecenia: usługa telemarketingu
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: umawianie spotkań, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy,...
|
Zlecę telesprzedaż produktów sieci telekomunikacyjnej.
Tylko jedna oferta - nie ma konieczności uczenia się całego portfolio produktów.
Oferta jest bezkonkurencyjna na polskim rynku (jedyny w pełni nielimitowany internet mobilny).
Oferuję:
- gotowy skrypt...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań o tematyce ubezpieczeń indywidualnych na życie
Termin rozpoczęcia współpracy: jak...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Zakres zlecenia: usługa ma dotyczyć umawianie spotkań w tematyce...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: Firmy
Wymagania...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: doświadczenie w sprzedaży w branży...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, weryfikacja danych i dokumentów
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
Informacje dodatkowe:
Współpraca przy pozyskiwaniu reklamodawców do gazety i portalu społecznościowego.
Współpraca możliwa tylko na prowizji dla call center - 40% do...
|
Usługa: pozyskanie listów intencyjnych
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: poszukuję call center, które podejmie się pozyskanie 100 listów intencyjnych od przedsiębiorców z woj. warmińsko-mazurskiego. Listy intencyjne zawierają zapis o...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
- umawianie spotkań z klientami indywidualnymi dla zespołu sprzedaży na terenie Warszawy w kwestii ubezpieczeń na życie,
- w pierwszym miesiącu...
|
MAXCORE Adrian Kowalczyk
Kim jesteśmy, dlaczego warto nam zaufać?
Osoby, które na co dzień pracują w firmie MAXCORE, to zespół ludzi wykonujących powierzoną sobie pracę z pasją i zaangażowaniem. Są to specjaliści, którzy...
|
Synergia Polska
Nasza działalność koncentruje się przede wszystkim na perfekcyjnym zabezpieczeniu państwa dóbr. Oferujemy najnowocześniejszy sprzęt który z połączeniu z naszym doświadczeniem stanowi idealną obronę przed intruzami. Wykonujemy drobne zlecenia jak naprawa pojedynczych alarmów czy modernizacja i rozbudowa już istniejących instalacji....
|
Axionea
Świadczymy usługi kreacji, marketingu i PR, wzmacniające wizerunek marki oraz skutecznie promujące produkty i usługi za pomocą tradycyjnych nośników (na które składają się projektowanie materiałów marketingowych, copywriting, organizowanie imprez branżowych, czy audyt usług marketingowych), jak i technologii...
|
Crystal Call s.r.o.
Firma Crystal Call działa w branży outsourcingu kompleksowych usług kontaktowego centrum od roku 2004. Dzięki partnerskiemu podejściu do naszych kontrahentów, najnowocześniejszej technologii ale przede wszystkim...
|
MTM Digital Mikołaj Brzeziński
MTM Digital - firma informatyczna, działająca na rynku od 1994r. Usługi w zakresie instalacji sieci komputerowych, pomiarów, instalacji systemów alarmowych, telewizji przemysłowej.
Także producent programów komputerowych dla budownictwa. Nasze programy kosztorysowe istnieją na rynku już od ponad 20 la...
|
M.Telecom, Marcin Stąsiek
Firma M. Telecom, Marcin Stąsiek istnieje na rynku od 5 lat. Mimo, że jesteśmy młodą firmą to możemy pochwalić się wieloma sukcesami. Jako jedni z nielicznych dostarczamy nowoczesne systemy telekomunikacyjne i usługi IT "skrojone" na miarę potrzeb naszych Klientów.
Swoją ofertę kierujemy między innymi do...
|
Top Dialog
Zajmujemy się świadczeniem usług typu: call-center.
Mamy bogate doświadczenie szczególnie w umawianiu spotkań handlowych dla branż technicznych i nowych technologii jak:
• Energia Odnawialna / Kolektory słoneczne / Fotowoltaika / Pompy ciepła / Rekuperacja
• Operatorzy Energetyczni / dostawcy
• Operatorzy Telekomunikacyjni / stacjonarni oraz...
|
Polskie Kadry Sp. z o.o.
Agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego Polskie Kadry to nowoczesna, prężnie rozwijająca się agencja zatrudnienia o ogólnopolskim zasięgu działania. Kreujemy rynek pracy, wspierając firmy w pozyskiwaniu...
|
Portal Polskich Firm i Przedsiębiorstw
Nasza firma od ponad pół roku zajmuje się świadczeniem usług telemarketingowych w całej Polsce nie zależnie od branży kontrahenta,jesteśmy elastyczni oraz...
|
Halo Polska sp. z o.o.
Nasza firma oferuje szereg usług związanych z telemarketingiem oraz infolinią. Centrum obsługiwane jest przez doświadczonych operatorów i telemarketerów zapewniając najwyższą, jakość świadczonych usług. Dysponujemy w pełni wyposażonymi, nowoczesnymi...
|
Pro-d Dorota Słowińska
Posiadamy dwa biura Call Center wyposażone w 40 stanowisk w pełni obsadzonych. Umawiamy na spotkania lokalowe, indywidualne w zależności od potrzeb. Posiadamy w pełni przeszkoloną kadrę , która cały czas monitoruje prace CC. Jestesmy bardzo elastyczni co jest naszym...
|
Omega IT Consulting
Omega IT Consulting to firma informatyczna oferująca kompleksowe usługi IT.
Zespół Omega ITC stanowią inżynierowie i eksperci z doświadczeniem w dziedzinie zarządzania projektami informatycznymi, wdrożeniami systemów IT, obiegów dokumentów ora...
|
Laboratorium Projektów Innowacyjnych Sp. z o. o.
Laboratorium Projektów Innowacyjnych sp. z o. o. powołana została w celu komercjalizacji pomysłów biznesowych o znacznym potencjale rynkowym. Główną zasadą LabPi jest realizacja projektów w tak zwanej fazie seed i startup, szczególnie w obszarze Smart City. Firma została założona w 2012 r. przez Jacka...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions – nowa marka na rynku usług call/contact center - została założona przez grupę pasjonatów z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym w polskich i międzynarodowych firmach z branży call/contact center. Wychowani i zakochani w outsourcingu usług BPO wykorzystujemy swoje know - how w realizacji...
|
InvestGlob
Świadczymy usługi z zakresu pośrednictwa kredytowego oraz ubezpieczeniowego. Naszym zadaniem jest pomoc w dostępie do najkorzystniejszych produktów finansowych zarówno dla osób prywatnych jak...
|
Human Advice FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA
Są to szkolenia jednodniowe lub dwudniowe dotyczące technik zwiększających sprzedaż produktów lub usług Klienta. Odbywają się stacjonarnie w miejscu wybranym przez Klienta np. w siedzibie firmy lub oddziale albo w miejscu wybranym przez Klienta.Oferujemy również szkolenia produktowe,...
|
Teleinvention Sp. z o.o.
Teleinvention Sp. z o.o.należy do grupy kapitałowej UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Od ponad 5 lat specjalizujemy się w świadczeniu usług zewnętrznego call/contact center. Oferujemy usługi w...
|
RAMLO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Co robimy:
-drukujemy i projektujemy w 3D
-tworzymy strony WWW, strony wizytówkowe (landingpage), sklepy internetowe
-projektujemy wizytówki, ulotki, plakaty
-zdjęcia 360 (nieruchomości, wirtualny spacer, wirtualny kokpit)
-latamy i nagrywamy dronem w ultra wysokiej rozdzielczości 5.2K
-pomagamy...
|
CALL CENTER Anita Klusek
CALL CENTER Anita Klusek zajmuje się:
-sprzedaż telefoniczna usług
-obsługa klienta
-zdalna asystentka doradcy
Jest to 1-osobowa działalność ,skupiająca się na wyżej wymienionych projektach.Gwarantuje wysoki poziom i skuteczność,posiadam 2-letnie doświadczenie ,oraz własny...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz...
|
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych kontaktowych potencjalnych klientów (lead...
|
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób fizycznych...
|
Akme - to słowo pochodzące z języka greckiego - oznacza rozwój, twórcze myślenie, zmiany, maksimum możliwości, dojrzałość, sukces... Korzystając z znamienitej tradycji naszych przodków Centrum Rozwoju Psychoterapii i Szkoleń AKME poprzez nazwę obrało swój...
|
Liczba wyświetleń strony: 63 |