INFORPS / Obsługa informatyczna firm / Outsourcing / Szkolenia / Doradztwo IT
✠ Doradztwo IT | Outsourcing IT i obsługa firm
✠ Realizacja usług dla podmiotów publicznych oraz prywatnych
✠ Organizacja i prowadzenie call center (rekrutacja pracowników, obsługa projektu call center)
✠ Szkolenia zawodowe | Szkolenia umiejętności miękkich...
Sanmarks sp. z o.o.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie...
CROMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Działamy już prawie 18 lat w sektorze Business Process Outsourcing, w branży marketingu bezpośredniego oraz wsparcia procesów administracyjnych. Prowadzimy projekty kompleksowego outsourcingu procesów obsługi Klienta oraz kampanie wsparcia Działów Sprzedaży i Marketingu dla firm polskich i międzynarodowych. Nasi Klienci to zarówno małe firmy rodzinne...
GMINA WAŁBRZYCH - MIASTO NA PRAWACH POWIATU
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności podejmowanych...
Quality Center sp. z o.o.
Quality Center to firma z Torunia, działająca w województwie kujawsko-pomorskim, specjalizująca się w nowoczesnych usługach Call Center. Obsługuje klientów na terenie całej Polski oraz w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Zespół doświadczonych konsultantów łączy wiedzę branżową z innowacyjnym podejściem, oferując elastyczne rozwiązania dopasowane...