Sellap sp.zo.o.
Sellap szkolenia sprzedażowe dla handlowców, sprzedawców, konsultantów, doradców.
O Sellap - agencja marketingowa i sprzedażowa organizująca projekty sprzedażowe na Europę oraz szkolenia ze sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania i marketingu dla handlowców,...
Trainers House Company Erik Gajdosech
Cześć! Jesteśmy czwórką pasjonatów rozwoju z bogatym, 25-letnim doświadczeniem w świecie korporacji. Przeszliśmy przez różne szczeble kariery, wielokrotnie doświadczając zarówno sukcesów, jak i wypalenia zawodowego. Jednak...
Tomasz Kozinski
„Jak nie skompromitować się używając AI zawodowo”
Doświadczony account manager, BDM, manager sprzedaży i negocjator. Certyfikowany trener AI i cyberbezpieczeństwa (Google, CPI). Szkolenia z AI, OSINT i cyberbezpieczeństwa – dyskretnie i poufnie...
Magdalena Czyż szkolenia&rekrutacja
Dzień dobry
Certyfikowany Trener z pasji, z wykształcenia pedagog resocjalizacji. Jestem doświadczonym praktykiem w sprzedaży.
Zdobywałam kompetencje od 15 lat w firmach z branży bankowo-ubezpieczeniowej i branży nieruchomości.
Sama jestem do...
Yari sp. z o.o.
Firma YARI sp. z o.o. jest firmą szkoleniowo-doradczą z Trójmiasta. Dostarczamy nasze usługi do dużych organizacji, podmiotów administracji oraz firm sektora MSP w całej Polsce.
Nasze portfolio obejmuje:
Szkolenia dla menedżerów
Szkolenia...
Free City Group Adam Zajchowski
Zajmuję się szkoleniami od 2010.
Zakres mojego działania to: szkolenia z technik sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, zarządzania zespołem, komunikacja interpersonalna, negocjacje, telemarketing, prowadzenie spotkań...
RM Business Group
RM Business Group to grupa specjalistów skupionych wokół idei wyższego poziomu w biznesie i w życiu. Założycielem i liderem firmy jest Robert Męcik, który jest doświadczonym trenerem biznesu i coachem, a także ekspertem w dziedzinie sprzedaży, zarządzania zespołem oraz obsługi klienta.
Firma oferuje szeroki zakres usług, w...
The way to sale
3 główne pytania, na które odpowiadam Uczestnikom podczas szkoleń:
1. Jak sprzedawać skutecznie bez efektu akwizycji ?
2. Jak komunikować się z klientami by czuli się zrozumiani i zaopiekowani?
3. Jak wykorzystywać swoje mocne strony i kompetencje w pracy handlowca i doradcy klienta?
Poza wyżej wymienionymi odpowiem na wszystkie, które są...