Moda Na Słowa Natalia Suchocka
Nazywam się Natalia Suchocka. Jestem doświadczoną copywriterką oraz właścicielką firmy Moda na Słowa. Od wielu lat zajmuję się pisaniem tekstów o różnorodnej tematyce. Pracowałam w LPP S.A (w marce Reserved),...
Wojtczak Marketing Aneta Wojtczak
Mam ponad 13 lat doświadczenia w tworzeniu rzetelnych i angażujących treści. Klient może liczyć na wysokiej jakości artykuły na blogi, teksty na strony internetowe (w tym także opisy produktów i opisy kategorii), poradniki, artykuły eksperckie oraz inne teksty, które po...
migomedia (od 2009)
Migomedia - Twój Partner w Cyfrowej Transformacji
Z pasją tworzymy cyfrową przyszłość Twojego biznesu od ponad 15 lat. Jako pionierzy branży internetowej w Polsce, łączymy innowacyjne technologie z głębokim zrozumieniem potrzeb biznesowych naszych...
SPID Izabela Dziedzic-Polańska
Planujesz budowę wymarzonego domu na podstawie projektu gotowego? Zadbamy, by ten projekt stał się naprawdę Twój!
Od 25 lat pomagamy klientom indywidualnym w adaptacji projektów gotowych, dbając o każdy szczegół – od zmian funkcjonalnych i estetycznych po dostosowanie konstrukcji, instalacji czy rozwiązań...
Diana Zdziarska
Pisanie to moja pasja. O czym piszę? Cieszy mnie tworzenie na blogu, tematyka kobieca, parentingowa, społeczna. Jeśli moim zadaniem będzie poetycki opis kleju do fug - również dam radę ;)! Mam spore doświadczenie w branży przemysłowej - automatyzacja, robotyzacja, integracja.
Pracuję zadaniowo, świetnie komunikuję się z ludźmi. Zadaję...
GraphicPoint Mariusz Kostro
https://graphicpoint.pl/
CO ROBIMY?
Zajmujemy się świadczeniem usług szeroko rozumianego marketingu internetowego. Naszą specjalnością jest przede wszystkim doradztwo marketingowe w sferze e-commerce, social media oraz copywriting. Tworzymy plany marketingowe, analizujemy problemy i...
White Rooster Katarzyna Grzyś-Kurka
Zaczynasz każdy swój tekst od zapewniania o „innowacyjnych rozwiązaniach”, „usatysfakcjonowanych klientach” i „wieloletnim doświadczeniu w branży”?
W takim razie znikasz w tłumie konkurencji, bo nie mówisz niczego, czego nie powiedziałyby już inne firmy istniejące na rynku.
Dobry copywriter:
- zrozumie Twój...