Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Joanna
Oferteo.pl
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: organizacje
Wymagania dodatkowe: Pilne-
Proszę o szybką wycenę: potrzebujemy aby bardzo szybko zadzwonić do wszystkich gmin w Polsce (ok. 2500 gmin, minimum 500tel dziennie aby jak najszybciej zdążyć) i porozmawiać z osobą decyzyjną: wójtem/burmistrzem: powiedzieć że w ramach obowiązującego programu mamy...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: organizacje
Wymagania dodatkowe: Pilne-
Proszę o szybką wycenę: potrzebujemy aby bardzo szybko zadzwonić do wszystkich gmin w Polsce (ok. 2500 gmin, minimum 500tel dziennie aby jak najszybciej zdążyć) i porozmawiać z osobą decyzyjną: wójtem/burmistrzem: powiedzieć że w ramach obowiązującego programu mamy...
|
Usługa: Telefony do gmin
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: organizacje
Wymagania dodatkowe: Pilne-
Proszę o szybką wycenę: potrzebujemy aby bardzo szybko zadzwonić do wszystkich gmin w Polsce (ok. 2500 gmin, minimum 500tel dziennie aby jak najszybciej zdążyć) i porozmawiać z osobą decyzyjną: wójtem/burmistrzem: powiedzieć że w ramach danego programu mamy taki...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Osoby pewne siebie, zaangażowane. Praca w...
|
Usługa: Stworzenie Call center
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, szukamy firmy która może wycenić restrukturyzację callcenter który istnieje + dodatkowo dodanie AI Voice bota, podczas nieobecności.
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
databroker S.A.
databroker S.A. obecna jest na rynku od 2003r. Od niemal dwóch dekad budujemy solidność naszej marki w oparciu o współpracę z czołowymi brandami operującymi na różnych płaszczyznach biznesowych. Skuteczność działania w wielokanałowej obsłudze klienta łączymy z etyką w...
|
Isense Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Układamy i weryfikujemy dla Ciebie procesy dotarcia do grupy docelowej, zainteresowania jej Twoim produktem lub usługą, dostarczenie leadów sprzedażowych, a nawet zamknięcia lejka sprzedażowego - sprzedaży Twoich produktów lub usług.
Maksymalizujemy efekty poprzez targetowanie Cold...
|
Portal Polskich Firm i Przedsiębiorstw
Nasza firma od ponad pół roku zajmuje się świadczeniem usług telemarketingowych w całej Polsce nie zależnie od branży kontrahenta,jesteśmy elastyczni oraz profesjonalni ponieważ podchodzimy...
|
CCO Kraków Sp. z o.o.
Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy usługi najwyższej jakości, oparte o nowoczesną technologię teleinformatyczną. Jako profesjonalny partner w biznesie od ponad 10 lat wspieramy naszych Klientów w procesach sprzedażowych i telemarketingowych. Naszym atutem s...
|
Direct-Sell sp. z o.o.
Direct-Sell to nowe prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo prowadzące działalność w sektorze usług Call Center. Poprzez swoje zaangażowanie, upór w dążeniu do celów a także...
|
Multicontact Call Center
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku.
*Świadczymy usługi od 14 lat.
*Projekty obsługiwane w trybie 24/7
*4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce.
*Możliwość realizowania projektow w trybie...
|
Pomorska Grupa Sprzedażowa Sp. z o.o
Zapraszamy do kontaktu, jeżeli potrzebujesz ofert w zakresie call center, telemarketingu, sprzedaży, generowania...
|
LGW Perito
LGW Perito specjalizuje się w odzyskiwaniu zaległych płatności na terenie całego kraju. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, udało nam się wypracować najefektywniejsze metody dotarcia do dłużników oraz windykacji. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę, w skład której wchodzą takie działania jak:
- mediacje
- monitoring
- windykacja na etapie...
|
Finance4you Konrad Siborenko
Jedną z głównych gałęzi naszej działalności są usługi profesjonalnego call center. Wywodzimy się z rynku bankowego i doskonale zdajemy sobie sprawę jak ciężko w dzisiejszych czasach pozyskać Klienta. Najskuteczniejszym sposobem jest kontakt telefoniczny i dla tego wychodzimy do...
|
SYSTEL Systemy Teleinformatyczne
Od ponad 15 lat skutecznie realizujemy cele swoich Klientów. Firma specjalizuje się w branży telekomunikacyjnej - centrale telefoniczne, serwery telekomunikacyjne, systemy dla hoteli, CRM i firm z obiektami rozproszonymi w różnych częściach kraju, a poprzez sieciowanie central dajemy swojemu Klientowi mozliwość bepłatnej komunikacji między nimi....
|
Nasz zespół składa się z praktyków z wieloletnim doświadczeniem w kontakcie z klientami i prowadzaniu projektów Call Center / Customer Care / Customer Expierience. Poparte sukcesami doświadczenia wykorzystujemy m.in w codziennym zwiększaniu Twoich sprzedaży, generowaniu...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie informacyjne
Przyjmowanie...
|
Nasze doświadczenie w call center sięga 2012 roku. Nasza specjalność to Usługi Call Center, outsourcing, sprzedaż, umawianie spotkań dla handlowców. Branże m in:
-Nieruchomości
-Kursy językowe
-Windykacja (prowadzimy własną kancelarie windykacyjną)
-Finanse
-Suplementy...
|
Liczba wyświetleń strony: 29 |