Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Justyna
Oferteo.pl
6
minut
24 kwi 10:07
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
22
minuty
24 kwi 10:23
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Znajomość branży oze, doświadczenie w...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy,...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Umawianie klientów do wizyty w punkcie operatora...
|
Usługa: Umówione spotkanie b2b
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy,...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Doświadczenie i wysoka skuteczność w sprzedaży i umawianiu spotkań online dla branży finansowej. Mile widziane podobne doświadczenie w branży dotacji i projektów...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Sprzedaż kredytów gotówkowych oraz kredytów...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
I-CALL CENTER
Firma I-Call Center oferuje Państwu w pełni profesjonalne i sprawdzone usługi Outsourcingowe w zakresie Contact Center. Pakiet Naszych usług Contact Center obejmuje zarówno kampanie telefoniczne...
|
Contact Center One Sp. z o.o.
Mamy 10 letnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i wiemy jak z sukcesem realizować sprzedaż przez telemarketing
✓ Pracowaliśmy dla wielu branż: telekomunikacyjna, energetyczna, nieruchomości, finanse, prawnicza, odszkodowania, inwestowanie, transport, gazownictwo, rolnictwo itp.
✓ Mamy doświadczoną kadrę...
|
Aplitt sp. z o.o.
️ Aplitt Serwis: usługi informatyczne dla firm ️
Awarie uniemożliwiającej pracę całej organizacji lub wielu jednostek biznesowych realizujemy w ciągu jednego dnia roboczego!
Działamy na rynku od ponad 26 lat. Usługi serwisu IT świadczymy od kilkunastu lat dla średnich i dużych firm. Dlaczego warto z nami współpracować?
Z nami:
➡️ Ob...
|
Simio Polska Sp. z o.o.
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce.
Odróżnianie się od innych CC to nasza strategia budowy przewagi konkurencyjnej. Tworzymy synergię w międzynarodowym środowisku współdzieląc wiedzę...
|
CCO Kraków Sp. z o.o.
Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy usługi najwyższej jakości, oparte o nowoczesną technologię teleinformatyczną. Jako profesjonalny partner w biznesie wspieramy naszych Klientów w...
|
TIM Call Center P. Kałużny Sp. K.
Firma TIM Call Center została założona w 2003 roku. Zdobyte doświadczenie, innowacyjna wiedza oraz zaufanie Klientów sprawia, ze należymy do ścisłej czołówki firm świadczących usługi z zakresu telemarketingu, telefonicznej sprzedaży i obsługi Klienta na rynku Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).
Dzięki połączeniu umiejętności rozpoznawania potrzeb naszych...
|
Silesia Invest
VoiceCenter.pl to ogólnopolska firma działająca w branży call center. Nasze usługi skierowane są do firm które pragną rozwijać się minimalizując koszty a maksymalizując zyski. Nasi konsultanci to wyselekcjonowana grupa osób cechująca się dobrą dykcją, wysoką kulturą osobistą, doświadczeniem na stanowisku...
|
MOBIME LEAD GEN. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Od 2011 roku aktywnie działamy na rynku bazodanowym. Specjalizujemy się w marketingu baz danych i domykaniu konwersji sprzedażowej.
Oferujemy efektywne rozwiązania z możliwością personalizacji przekazu i bezpośredniego dotarcia do konsumenta, skutecznie generując lepszą efektywność kampanii i przewagę konkurencyjną.
Mobime to zespół 35 zgranych...
|
COTEL Sp. z o.o.
Call Center Cotel od 2006 roku specjalizuje się w świadczeniu wysokiej jakości usług outsourcingowych takich jak telemarketing. Poprzez udział w różnego rodzaju projektach informacyjnych, promocyjnych i sprzedażowych, a także dzięki współpracy z firmami działającymi w różnorodnych branżach,...
|
Natalia C
Firma Mikrotech S.A. powstała w lutym 1990 roku w Krośnie. Obecnie zatrudnia ponad 900 osób i należy do największych i najszybciej...
|
Orange Energia - Partner
Nasza firma powstała z pasji do tworzenia wyjątkowych chwil. Jesteśmy profesjonalnym zespołem, który zajmuje się organizacją wyjątkowych wydarzeń, takich jak wesela, imprezy firmowe, bankiety, urodziny, konferencje i wiele innych. Przygotowujemy wszystko, aby zapewnić niezapomnianą atmosferę dla każdego wydarzenia. Nasi handlowcy...
|
Sanmarks sp. z o.o.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do...
|
Smart Calling sp. z o. o.
Zajmujemy się cold callingiem i wszystkim co z nim związane. To właśnie my w profesjonalny sposób umawiamy przedsiębiorcom spotkania, pozyskujemy dla nich dane kontaktowe, oferujemy ich usługi, planujemy strategie handlowe, badamy konkurencję oraz weryfikujemy chłonność rynku. Ponadto...
|
Kinga Sztaba
Mimo młodego wieku, jestem osobą niezwykle zaangażowaną i posiadającą bogate doświadczenie zawodowe: staż w kancelarii notarialnej, praca w biurze projektowym, praktyki w biurze poselskim, a także współtworzenie projektu Erasmus+. Od trzech lat udzielam...
|
Od ponad 20 lat zajmujemy się komunikacją biznesową. Początkowo specjalizowaliśmy się działaniami na rynku reklamy i szeroko rozumianej poligrafii jednak obecnie docierając do wszystkich firm, którym pomagamy się rozwijać. Naszym podstawowym zadaniem jest budowanie i wspieranie mocnych relacji handlowych, zarówno...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie...
|
Liczba wyświetleń strony: 6 |