Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Justyna
Oferteo.pl
21
godzin
9 sty 13:57
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Agencja reklamowa Format A4 została założona 13 stycznia 2014r. z myślą o potrzebach klientów. Tworzy ją młody zespół, dzięki któremu prężnie rozwija się na rynku reklamy. Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę reklamową z zakresu produktów oraz usług. Posiadamy maszyny do druku cyfrowego, wydruków wielkoformatowych oraz do produkcji gadżetów reklamowych. Oferujemy projektowanie stron www, ...
23
godziny
9 sty 16:36
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
1
dzień
10 sty 11:19
W VoiceConnect specjalizujemy się w outsourcingu usług call center. Dostosowujemy kanały komunikacji z klientem do oczekiwań Kontrahentów. Realizujemy projekty sprzedażowe, przeprowadzamy analizę ...
3
dni
12 sty 11:37
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż, umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, branża kosmetyczna i medyczna
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Dam zlecenie na obsługę telefoniczną i mailową firmy.
Ok. 40 godzin w miesiącu.
Termin skorzystania z oferty jest możliwy za 3 miesiące lub...
|
Usługa: telemarketing, badanie ankietowe
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, Gminne Spółdzielnie
Wymagania dodatkowe: Badanie ankietowe Zarządów Gminnych Spółdzielni "SCh" - 1300 podmiotów w całej...
|
Usługa: telemarketing, badanie ankietowe
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, Spółdzielnie
Wymagania dodatkowe: Gminne Spółdzielnie Samopomoc Chłopska
Termin rozpoczęcia...
|
Zlecę obsługę call center.
Jest to sprzedaż pożyczek pozabankowych.
Cała Polska.
Wynagrodzenie typu success fee.
Przeprowadzamy szkolenia dla firmy, z którą nawiążemy współpracę, z zakresu oferowanych produktów; udostępniamy system sprzedaży.
Akceptacja wniosku następuje w czasie rzeczywistym.
Termin...
|
Zakres zlecenia: call center - umawianie spotkań handlowych
Termin skorzystania z...
|
Zlecę pozyskanie klientów systemu rezerwacji online przeznaczonego dla fryzjerów, kosmetyczek, spa, lekarzy, szkół nauki jazdy itp.
Oferuję wynagrodzenie prowizyjne 250zł brutto za...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje, osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: poszukuję firmy telemarketingowej lub kancelarii finansowej (małego call center), która podjęłaby się zachęcenia nowego klienta z własnej...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby...
|
Usługa: windykacja wierzytelności
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
- czas obsługi maksymalnie 30 dni,
-...
|
Zlecę pozyskiwanie klientów, chemia gospodarcza z nanosrebrem.
Baza klientów do firm i osób...
|
Interactive Tiger Jacolik Jacek
Instalacja i konserwacja central telefonicznych producentów m.in. Slican, Panasonic, Nec Philips, Elmeg, Platan, Tiptel (a także systemów bilingowych) oraz działających z nimi urządzeń końcowych (telefony, faxy, modemy, terminale płatnicze, bramki GSM, urządzenia VOiP).
Świadczę usługi doradcze z zakresu informatyki i...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions – nowa marka na rynku usług call/contact center - została założona przez grupę pasjonatów z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym w polskich i międzynarodowych firmach z branży call/contact center. Wychowani i zakochani w outsourcingu usług BPO wykorzystujemy swoje know - how w realizacji projektów polskich...
|
Anovo Polska Sp. z o.o.
Anovo Polska Sp. z o.o. jest firmą specjalizującą się w obsłudze serwisowej sprzętu elektronicznego (drukarki, telefony, tablety, modemy/routery i wiele innych), a portfolio naszych usług obejmuje również zarządzanie zwrotami oraz kompleksową logistykę. Grono...
|
Halo Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie obsługi klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
Naszą misją jest tworzenie idealnych procesów obsługi – komplementarnych wobec procesów przedsiębiorstwa i wzmacniających markę.
Innymi...
|
OpsTalent Sp. z o.o.
OpsTalent jest multi-lingual Call Center z dwoma lokalizacjami w Lubaniu i we Wrocławiu. Specjalizujemy się w kampaniach przychodzących i wychodzących wspierajac klientów w sprzedaży, obsludze klienta, badaniach rynku i social media. Pracujemy zgodnie z certyfikatem ISO 9001 i PCI. Obslugujemy klientow w 15 jezykach i mozemy pochwalic sie...
|
CONFRONTER SP. Z O.O.
Confronter to nie tylko nowoczesna porównywarka finansowa, dzięki której szybko i bezpłatnie porównasz najlepszy kredyt, konto, ubezpieczenie, lokatę czy platformę inwestycyjną na rynku forex. Nasza firma to także baza wiedzy, tworzona przy współpracy ze specjalistami, bardzo pomocna w rozwikłaniu...
|
Call4U
Oferuję usługi Call Center, bardzo mały zespół 3 osób co znacznie ograniczy koszty tej usługi. Jestem nową osobą na rynku,lecz posiadam wystarczające doświadczenie, ażeby zapewnić Państwu najlepszą jakość usług. Kadra złożona...
|
Instal Pro Jacek Dydyń
Nasza firma zajmuje się instalacjami teletechnicznymi i niskoprądowymi. Wykonujemy instalacje strukturalne, światłowodowe,spawanie światłowodów,pomiary elektryczne,pomiary dynamiczne sieci komputerowych, pomiary reflektometryczne,systemy kontroli dostępu, systemy rejestracji czasu pracy, systemy...
|
Lemani Sp. z o.o.
Firma LEMANI jest sprawnie funkcjonującą i dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży informatycznej i teleinformatycznej, której głównym zadaniem jest dostarczenie swoim klientom kompleksowej obsługi.
Oferujemy profesjonalne usługi dla biznesu:
- rejestrację i utrzymanie domen
- tworzenie stron, sklepów...
|
Agencja reklamowa Format A4 została założona 13 stycznia 2014r. z myślą
o potrzebach klientów. Tworzy ją młody zespół, dzięki któremu prężnie rozwija się
na rynku reklamy. Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę reklamową
z zakresu produktów oraz usług. Posiadamy maszyny do druku cyfrowego,
wydruków wielkoformatowych oraz do produkcji...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak i potencjalnego odbiorcy.
3. Badania...
|
W VoiceConnect specjalizujemy się w outsourcingu usług call center. Dostosowujemy kanały komunikacji z klientem do oczekiwań Kontrahentów. Realizujemy projekty sprzedażowe, przeprowadzamy analizę potrzeb, zajmujemy się windykacją telefoniczną i nie tylko. Współpraca z...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie...
|
Liczba wyświetleń strony: 99 |