Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 13534904

Zapotrzebowanie na naprawę sprzętu, Kraków

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • potwierdziliśmy nr telefonu SMS'em
  • potwierdziliśmy e-mail
  • zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań

Dane kontaktowe

Klient:
P●●●●●●
Tel:
+48●●●●●●●●●  pokaż
E-mail:
b●●●●@●●●●●  pokaż
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia dla serwisów komputerowych

Miejsce:    Kraków - powiat Kraków, Małopolskie

Rodzaj urządzenia: Konsola Asus Rog Ally

Marka urządzenia: Asus

Model urządzenia: ROG ALLY

Problem z urządzeniem: Problem z podłączeniem do monitora HDMI

Dodatkowe informacje: Dzień dobry,
Posiadam konsolę ASUS ROG Ally i monitor Samsung Odyssey G3.
Chcę aby konsola wyświetlała obraz na monitorze, niestety po podłączeniu przez port HDMI monitor nie wykrywa sygnału z konsoli, jest czarny ekran.
Ten sam monitor podłączyłem do konsoli XBOX oraz do laptopa MSI i sygnał jest wykrywany automatycznie.
Przeinstalowałem sterowniki karty graficznej w konsoli ale nic to nie pomogło, nadal sygnał HDMI nie jest wykrywany.
Konsola jest podłączona do klawiatury oraz myszy, posiada oryginalny ROG Charger Gaming Dock, który umożliwia podpięcie monitora przez złączę HDMI. Niestety pomimo monitor nie wykrywa sygnału z konsoli.
Proszę o pomoc w temacie.
Pozdrawiam
P•••• Pudełko

Termin realizacji: w ciągu tygodnia

Nr zapytania ofertowego: 13534904

 
Skontaktuj się z tym Klientem