Sellap sp.zo.o.
Sellap szkolenia sprzedażowe dla handlowców, sprzedawców, konsultantów, doradców.
O Sellap - agencja marketingowa i sprzedażowa organizująca projekty sprzedażowe na Europę oraz szkolenia ze sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania i marketingu dla handlowców, sprzedawców,...
RM Business Group
RM Business Group to grupa specjalistów skupionych wokół idei wyższego poziomu w biznesie i w życiu. Założycielem i liderem firmy jest Robert Męcik, który jest doświadczonym trenerem biznesu i coachem, a także ekspertem w dziedzinie sprzedaży, zarządzania...
EWA BRZOZA SZKOLENIA COACHING
Nasza firma jest dla Ciebie, jeśli potrzebujesz profesjonalnych szkoleń i usług coachingowych w zakresie radzenia sobie ze stresem, zarządzania, asertywności oraz efektywności osobistej. Działamy na...
Agnieszka Śmiejka Grupa Kreatywna
Cześć, tu Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży!
Prowadzimy praktyczne szkolenia sprzedażowe dla handlowców i menedżerów. Podpowiadamy co warto robić, aby sprzedawać szybciej, częściej i drożej. Szukasz...
Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp.z o.o.
Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a...
PROGUEST Consulting Sp. z o.o.
Firma PROGUEST Consulting działa na rynku od 13 lat i zajmuje się doradztwem biznesowym w zakresie rozwoju sprzedaży, marketingu i usprawnianiu procesów szkoleniowych. Pomagamy naszym klientom w generowaniu leadów, szkoleniu pracowników działów handlowych oraz w budowaniu rozpoznawalności...
BLOOMVISE GROUP Sp. z o.o
Marketing to nie reklama.
Marketing to Twoja relacja z klientem.
Kluczowa jest relacja między Tobą a Twoim klientem, w której to Ty odpowiadasz zarówno za to, aby zrozumieć potrzeby klienta, jak i za to, żeby zostać zrozumianym przez niego. Reklama to ostatni etap, w którym przekazujesz właściwym ludziom informację, że masz dla nich...
Optymalny Sp. z o.o.
Jestem przedsiębiorcą od ponad 20 lat i wywodzę się z branży finansowej. Cały ten czas sprzedawałem klientom detalicznym (B2C) jak i biznesowym (B2B), zarówno stacjonarnie jak i mobilnie. Obsłużyłem wówczas tysiące...