Krzysztof Dziki
Nazywam się Krzysztof Dziki,
jestem projektantem graficznym
oraz absolwentem kierunku
Projektowanie Graficzne Akademii
Sztuk Pięknych w Katowicach.
Projektuje w obszarach:
- Logo
- Identyfikacje wizualne
- grafiki użytkowe do druku (ulotka, wizytówka, teczka itd.)
- grafiki reklamowe
- prowadzenie profili na social...
Agencja Interaktywna NEVPIX Michał Smoliński, Daniel Plewa Sp.c.
Nieważne z kim pracujemy. W każdym miejscu na świecie klienci pragną tego samego – Technologii, która stanie się fundamentem szerokiej komunikacji marki. Nevpix to Agencja Interaktywna oraz Studio Brandingowe, które od 10 lat nieprzerwanie dostarcza swoim klientom efektywnych narzędzi marketingowych.
Doświadczenie zdobywaliśmy...
dr Lange VALENTINA ROZHKOVA
Wydawnictwo oferuje również usługi graficzne. Współpracujemy z Drukarnią (jedyny warunek - jeśli wykonamy własny projekt).
Przyjmujemy zlecenia na wykonanie grafik, logotypów, ulotek, banerów reklamowych, wizytówek.
Pomożemy Ci stworzyć Twoje produkty, zaprojektować książkę, stworzyć karty i gry...
DBI STUDIO
Witaj, jesteśmy DBI STUDIO. Na rynku jesteśmy od 5 lat,
Jesteśmy studiem, które zajmuje się projektowaniem marek! jeśli chcesz aby twoja wizja nabrała kształtów dobrze trafiłeś. Dzięki naszemu wieloletniemu...
DIGITAL HEART SP. Z O. O.
Zaufaj doświadczeniu, dzięki któremu nasi klienci zarobili łącznie 28,7 mln PLN w 2022 roku. Nasze podejście skupia się na rozwijaniu potencjału Twojej firmy w internecie i przyciąganiu nowych klientów. Z zespołem specjalistów...
Studio Pegazzz
Jesteśmy agencją brandingową, która specjalizuje się w projektowaniu od 20 lat wszelkiego rodzaju opakowań opakowań, etykiet, form przemysłowych.
W naszym portfolio znajduje się wiele projektów dla znanych i cenionych producentów. Zaufały nam takie firmy jak Wawel, Kamis, Sante, Prymat, Mlekovita.
Opakowania tworzymy dla branż spożywczych,...
BLOOMVISE GROUP Sp. z o.o
Marketing to nie reklama.
Marketing to Twoja relacja z klientem.
Kluczowa jest relacja między Tobą a Twoim klientem, w której to Ty odpowiadasz zarówno za to, aby zrozumieć potrzeby klienta, jak i za to, żeby zostać zrozumianym przez niego. Reklama to ostatni etap, w którym przekazujesz właściwym ludziom informację, że masz dla nich odpowiednie...