Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Milena
Oferteo.pl
Usługa: Umawianie wizyt
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Firmy powyżej 15 osób
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Profesjonalna obsługa połączeń wychodzących.
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: baza klientów - firmy budowlane
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Skuteczność
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Umowa o prace, praca zdalna
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: Umawianie spotkań z klientami
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Umawianie...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Sprzedaż i podaż
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: jak...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: w...
|
Usługa: negocjacja usunięcia negatywnych ocen
Klient korzysta z usług call center: obecnie bez usług call-center
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: prowadzimy handel internetowy na allegro, sprzedajemy suplementy wspomagające głównie...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Outsourcing stanowiska konsultanta call center do umawiania spotkań
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje, Podmioty medyczne
Wymagania dodatkowe: Wysoka...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Wynajmę dwie osoby- dwa pełne...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Chciałabym zwrócić się z prośbą o przedstawienie oferty związanej z usługami call center. Czy w Państwa ofercie istnieje możliwość automatycznego funkcjonowania, na przykład w kontekście obsługi połączeń przychodzących od...
|
Call&More Sp. z o.o.
Jestem przedstawicielem Spółki, która od wielu lat realizuje różnorodne kampanie telemarketingowe. Kluczowym elementem naszej działalności jest stabilny zespół Doradców, którzy codziennie poszerzają swoją wiedzę w zakresie obsługi klienta.
Specjalizujemy się w projektach...
|
Call-Master
Czym się zajmujemy:
Termin call center wpisał się już na stałe do polskiego słownictwa. Kojarzony jest z działem w ramach firmy, który służy utrzymywaniu kontaktów z klientami za pomocą infrastruktury teleinformatycznej. Nie ma...
|
ISENSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Układamy i weryfikujemy dla Ciebie procesy dotarcia do grupy docelowej, zainteresowania jej Twoim produktem lub usługą, dostarczenie leadów sprzedażowych, a nawet zamknięcia lejka sprzedażowego - sprzedaży Twoich produktów lub usług.
Maksymalizujemy efekty poprzez targetowanie Cold...
|
Halo Polska sp. z o.o.
Jesteśmy na rynku od 2016 roku. Nasza specjalność to usługi call center. Poszukujemy nowych klientów z terenu całej Polski. Realizujemy projekty inbound & outbound. Zdobyliśmy doswiadczenie w pracy dla międzynarodowej sieci handlowej. Obsługujemy...
|
Europejskie Centrum Certyfikacji
Ogólnopolski Certyfikat Uczciwy Przedsiębiorca to wyróżnienie odznaczające firmy, które są rzetelne, wiarygodne i godne zaufania. Dążymy do podniesienia standardów biznesowych w Polsce, dzięki weryfikacji firm współpraca staje się prostsza i bezpieczna....
|
Snapcall
Snapcall to nowoczesna firma o stabilnych perspektywach rozwojowych, zajmująca się outsourcingiem procesów sprzedażowych (BPO – Business Process Outsorcing). Działamy w branży o ponad czterdziestoletniej tradycji, czerpiąc doświadczenie z historii i opracowując własne innowacyjne rozwiązania. Nasza kadra zarządzająca składa się z osób, które poświęciły...
|
Zone Energy Sp. z o.o.
Montaże Pomp Ciepła - 16 sprawdzonych marek Pomp Ciepła
Posiadamy tylko własne zospoły do montażu Pompy Ciepła.
FIRMA Z DOŚWIADCZENIEM
W zgodzie z Twoimi potrzebami
Każda Pompa Ciepła, którą montujemy jest dostosowywana do...
|
K&K Kontakt Sp. z o.o.
Firma K&K KONTAKT to ludzie z ogromnym doświadczeniem, którzy przez lata rozwijali swoje umiejętności w branży call center. Wspólnie postanowiliśmy połączyć swoje kompetencje by móc oferować usługi na najwyższym poziomie. Nie pracujemy na szablonach i szablonowo nie...
|
DGM Maciej Małek
DGM to nowoczesne call center, istniejące na rynku od 2007 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu i realizacji kompleksowych usług z zakresu direct marketingu, tele-sprzedaży i obsługi klienta. Od trzech lat budujemy...
|
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości pion wPogotowiu.pl
Pogotowie komputerowe dla Warszawy i
opieka informatyczna dla firm
Bezawaryjność sprzętu i usługi IT są podstawą w funkcjonowaniu firmy bez strat i przestojów w działalności.
Naszym Klientom zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie IT
Specjalnie dla Klientów instytucjonalnych stworzyliśmy ofertę abonamentową, w skład której wchodzą szeroko...
|
Your IT
Jesteśmy firmą dostarczającą zaawansowane usługi IT klientom na terenie całego kraju. W naszym zespole znajdują się profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem oraz wiedzą popartą niezliczonymi certyfikatami takich firm jak Microsoft, Cisco, IBM, HP, Juniper, CheckPoint, Redhat, VMware, Oracle etc....
|
Human Advice FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA
Są to szkolenia jednodniowe lub dwudniowe dotyczące technik zwiększających sprzedaż produktów lub usług Klienta. Odbywają się stacjonarnie w miejscu wybranym przez Klienta np. w siedzibie firmy lub oddziale albo w miejscu wybranym przez Klienta.Oferujemy również szkolenia produktowe, on the job, bezpośrednio...
|
LGW Perito
LGW Perito specjalizuje się w odzyskiwaniu zaległych płatności na terenie całego kraju. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, udało nam się wypracować najefektywniejsze metody dotarcia do dłużników oraz windykacji. Oferujemy Państwu...
|
Sellap sp.zo.o.
WE SPEAK ENGLISH
Jesteśmy nie tylko agencją marketingową, ale i agencją sprzedażową na Europę. Sprawdzamy się jako zespół telemarketingowy, outsourcing sprzedaży, doradztwo sprzedażowe i szkolimy ze sprzedaży. Możemy stworzyć strategi...
|
ZIELINET Wojciech Zieliński
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób fizycznych prowadzących własną działalność gospodarczą.
Realizujemy projekty z zakresu telefonicznej obsługi procesu...
|
BikeU sp. z o.o.
Cenimy sobie i zawsze stosujemy wysokie standardy jakości do świadczonych przez nas usług. Do współpracy z naszymi klientami podchodzimy w sposób zindywidualizowany, dopasowując spektrum oferowanych usług do rzeczywistych potrzeb danej instytucji. Stosowana przez nas metodologia...
|
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności podejmowanych działań oraz...
|
Jesteśmy profesjonalną firmą outsourcingową działającą na terenie całej Polski. Oferujemy szereg usług w zakresie kompleksowej obsługi klienta. Współpracujemy z największymi markami i dbamy o najwyższe standardy bezpieczeństwa.
Doświadczenie naszego zespołu, zbudowane na przestrzeni wielu lat pracy przy projektach obsługowych i...
|
Liczba wyświetleń strony: 13 |