Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 12929269

Zapytanie o serwis smartfona, Gdańsk

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • potwierdziliśmy nr telefonu SMS'em
  • potwierdziliśmy e-mail
  • zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań

Dane kontaktowe

Klient:
C●●●●●●
Tel:
+48●●●●●●●●●  pokaż
E-mail:
k●●●●@●●●●●  pokaż
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia dla serwisu telefonów

Miejsce:    Gdańsk - powiat Gdańsk, Pomorskie

Rodzaj urządzenia: smartfon

Marka urządzenia: Oppo

Model urządzenia: Reno 4pro 5g

Problem z urządzeniem: Telefon sie wyłączał i nie chce sie włączyć, wcześniej nie rozpoznawał poprawnego kodu PIN

Dodatkowe informacje: Dzień dobry, telefon Oppo reno 4 pro 5G, po paru miesiącach korzystania nagle się wyłączył i włączył ponownie. Po samodzielnym zrestartowaniu telefon przestał rozpoznawać kod pin ustawiony jako blokada ekranu. Przy próbie wpisania kody podaje komunikat że kod jest błędny, a po kliknięciu w "zapomniałem hasła" pokazuje, że odzyskiwanie hasła jest nie możliwe i prosi by skontaktować się z autoryzowanym serwisem Oppo. Nie dałem rady sprowadzić telefonu do ustawień fabrycznych gdyż również podczas próby prosi o pin który uznaje za nieprawidłowy. Teraz telefon mimo w pełni naładowanej baterii przestał sie włączać całkowicie i nie reaguje na nic. Proszę o jak najszybszą odpowiedź w celu rozwiązania mojego problemu.

Termin realizacji: w ciągu tygodnia

Nr zapytania ofertowego: 12929269

 
Skontaktuj się z tym Klientem