Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Milena
Oferteo.pl
12
godzin
29 lis 09:30
Nasz zespół składa się z praktyków z wieloletnim doświadczeniem w kontakcie z klientami i prowadzaniu projektów Call Center / Customer Care / Customer Expierience. Poparte sukcesami doświadczenia wykorzystujemy m.in w codziennym zwiększaniu Twoich sprzedaży, generowaniu leadów, pozyskaniu partnerów czy w obsłudze Twoich klientów. Możemy dla Ciebie zająć się całym procesem od pozyskania baz ...
Liczba posiadanych telefonów: 7
Liczba potrzebnych telefonów: 7
Liczba jednoczesnych połączeń: Klient nie wie
Połączenia bez kosztowe: wewnątrz firmy
Integracja telefonów z CRMem: Klient prosi o poradę
Wymagania dodatkowe: nie wszystkie numery dzialaj
Termin zakupu: jak najszybciej
...
|
Liczba posiadanych telefonów: 7
Liczba potrzebnych telefonów: 7
Liczba jednoczesnych połączeń: Klient nie wie
Połączenia bez kosztowe: wewnątrz firmy
Integracja telefonów z CRMem: Klient prosi o poradę
Wymagania dodatkowe: Sprawdzić obecną centrale
Termin zakupu: jak najszybciej
...
|
Liczba posiadanych telefonów: 7
Liczba potrzebnych telefonów: 7
Liczba jednoczesnych połączeń: Klient nie wie
Połączenia bez kosztowe: wewnątrz firmy
Integracja telefonów z CRMem: Klient prosi o poradę
Wymagania dodatkowe: sprawdzić działanie obecnej centrali
Termin zakupu: jak najszybciej
...
|
Liczba posiadanych telefonów: 4
Liczba potrzebnych telefonów: 4
Liczba jednoczesnych połączeń: około 1
Połączenia bez...
|
Liczba posiadanych telefonów: 2
Liczba potrzebnych telefonów: 2
Liczba jednoczesnych połączeń: około 3
Połączenia bez...
|
Liczba posiadanych telefonów: 3
Liczba potrzebnych telefonów: 3
Liczba jednoczesnych połączeń: Klient nie...
|
Liczba posiadanych telefonów: 200
Liczba potrzebnych telefonów: 200
Liczba jednoczesnych połączeń: około 50
Połączenia bez kosztowe: między oddziałami, wewnątrz firmy
Integracja telefonów...
|
Liczba posiadanych telefonów: 1
Liczba potrzebnych telefonów: 1
Liczba jednoczesnych połączeń: Klient prosi o poradę
Połączenia bez kosztowe: nie są wymagane
Integracja telefonów z CRMem: nie
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, potrzebujemy serwisanta do obsługi centrali Slican ( jednorazowe zlecenia...
|
Liczba posiadanych telefonów: 1
Liczba potrzebnych telefonów: 5
Liczba jednoczesnych połączeń: Klient prosi o poradę
Połączenia bez kosztowe: między oddziałami, wewnątrz firmy
Integracja telefonów z CRMem: Klient prosi o...
|
Liczba posiadanych telefonów: 12
Liczba potrzebnych telefonów: 12
Liczba jednoczesnych połączeń: około 4
Połączenia bez kosztowe: wewnątrz...
|
Liczba posiadanych telefonów: 20
Liczba potrzebnych telefonów: 20
Liczba jednoczesnych połączeń: około 2
Połączenia bez kosztowe: między oddziałami
Integracja telefonów z CRMem: Klient prosi o poradę
Wymagania dodatkowe: mam telefon cyfrowy z sieci orange składający się z 20 numerów, który chcę przenieść...
|
Liczba posiadanych telefonów: 2
Liczba potrzebnych telefonów: 2
Liczba jednoczesnych połączeń: Klient nie wie
Połączenia bez kosztowe:...
|
Liczba posiadanych telefonów: 3
Liczba potrzebnych telefonów: 4
Liczba jednoczesnych połączeń: Klient nie wie
Połączenia bez kosztowe: wewnątrz firmy
Integracja telefonów z CRMem: Klient prosi o...
|
Liczba posiadanych telefonów: 2
Liczba potrzebnych telefonów: 4
Liczba jednoczesnych połączeń: około 5
Połączenia bez kosztowe: między...
|
Liczba posiadanych telefonów: 159357
Liczba potrzebnych telefonów: 1
Liczba jednoczesnych połączeń: około 5967
Połączenia bez kosztowe: nie są wymagane
Integracja telefonów z...
|
Liczba posiadanych telefonów: 8
Liczba potrzebnych telefonów: 8
Liczba jednoczesnych połączeń: około 2
Połączenia bez kosztowe: wewnątrz firmy
Integracja telefonów z CRMem: Klient...
|
databroker S.A.
databroker S.A. obecna jest na rynku od 2003r. Od niemal dwóch dekad budujemy solidność naszej marki w oparciu o współpracę z czołowymi brandami operującymi na różnych płaszczyznach biznesowych. Skuteczność działania w wielokanałowej obsłudze klienta łączymy z etyką w biznesie i przyjaznym, elastycznym podejściem do naszych...
|
Weramix Limited Sp. z o.o. Oddział w Polsce
Oferujemy kompletny pakiet usług elektrycznych, klimatyzacje, chłodnictwo, wodno-kanalizacyjnych, co, grzewczych, teletechnicznych oraz teleinformatycznych: w zakresie wykonawstwa, nadzoru, na konserwacji kończąc.
Naszymi...
|
TELMO Sp. z o.o.
Okres naszej działalności rozpoczął się w 1990.
Jesteśmy dostępni dla Klientów na terenie takim jak Bełchatów, woj łódzkie. Zapraszamy do kontaktu, jeżeli potrzebujesz ofert w zakresie takim jak serwis komputerowy, laptopy, notebooki, tablety, serwis RTV, telewizory, sprzęt audio, video,...
|
TEL-COM
Prowadzimy działalność w naszej branży od 2006.
Obsługujemy Klientów na obszarze woj. warmińsko-mazurskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, mazowieckiego. Dziedzina, w której się...
|
B-integral. sp. z o.o.
Firma należy do międzynarodowej grupy firm specjalizujących się w instalacjach elektromechanicznych i VLV.
Oferujemy profesjonalne doradztwo, projektowanie, oraz wykonawstwo.
Naszą specjalizacja to integracja systemów w...
|
Esoleo
Nasza specjalność to instalacje fotowoltaiczne od 5 do 50kWp.
Zaufaj firmie z doświadczeniem i gwarancją wsparcia technicznego przez 15 lat.
Obsługujemy zlecenia...
|
Avides.pl
Avides Polska z siedziba w Gdańsku jest oddziałem niemieckiej firmy Avides Media AG. Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu na rynku europejskim oraz korzystając ze sprawdzonego systemu pracy, z powodzeniem prowadzimy sprzedaż hurtowa zwrotów konsumenckich, nadwyżek...
|
Jadwiga Kusa Elektrokom
Prowadzimy działalność od 2009. Nasz obszar działania to Włoszczowa.
Dziedzina, w której się specjalizujemy to naprawa laptopów,...
|
Telcor Usługi Teletechniczne
Zakład Usług Teletechnicznych Telcor z siedzibą w Katowicach przy ulicy Japońskiej 9 jest firmą prywatną która powstała w 1981roku.
Firma Telcor specjalizuje się w zakresie dystrybucji,montażu,serwisu i konserwacji:
-systemów telekomunikacyjnych z uwzględnieniem technologii VoIP - branża wiodąca
-systemów...
|
Nasz zespół składa się z praktyków z wieloletnim doświadczeniem w kontakcie z klientami i prowadzaniu projektów Call Center / Customer Care / Customer Expierience. Poparte sukcesami doświadczenia wykorzystujemy m.in w...
|
Liczba wyświetleń strony: 14 |